Már 48 országban van jelen a Ford Trucks

A Ford Trucks a fontos piacokon való sikeres nyitás érdekében, amelynek célja a teljes európai jelenlét kialakítása, Dániával folytatja stratégiai növekedését. Közép-, Kelet- és Nyugat-Európa után a Ford Trucks a skandináv térséget veszi célba a dán piacra való belépéssel, amivel a márka 48-ra emeli a piacai számát.

Közzétéve:

Dániával megnyílik a skandináv piac a Ford Trucks előtt

A Ford Trucks, amely kiemelkedik mérnöki tapasztalatával és 60 éves múltjával a nehéz haszongépjárművek területén, Dániával folytatja globális terjeszkedését.

A kelet- és közép-európai terjeszkedés, valamint a Spanyolországban, Portugáliában, Olaszországban, Belgiumban, Luxemburgban és Európa legnagyobb piacain, Németországban és Franciaországban egymás után végrehajtott bevezetések után 2022-ben Ausztriával, Albániával és Észtországgal folytatta növekedési stratégiáját a Ford Trucks. A márka a dán lépéssel most a skandináv piacra tört be, és ezzel összesen 48 országban van jelen.

A Ford Trucks, amely népszerű széles termékportfóliójáról és innovatív technológiáiról – különösen a 2019-es ITOY díjnyertes F-MAX nyerges vontatójáról – az FTD A/S-szel fog együttműködni a dán piacon, amely stratégiai fontosságú az északi országokba való terjeszkedési terveiben.
Emrah Duman, a Ford Trucks alelnöke kijelentette, hogy a márka jelentős lépéseket tett a hosszú távú és erős növekedés felé, amikor egymás után nyitotta meg létesítményeit a kulcsfontosságú európai piacokon.
„Mi, a Ford Trucks egy rekordokkal teli évet hagytunk magunk mögött, amely összhangban van a víziónkkal: értékteremtés a leghatékonyabb szállítási megoldásokkal. Miközben új utakat taposunk, egyúttal sikertörténetet írunk 2023-ra. Úgy véljük, hogy Dánia, a nehéz haszongépjárművek terén a legmagasabb minőségi és szolgáltatási elvárásokkal rendelkező piacok egyike, fontos lehetőségeket kínál márkánk számára, és nagyon örülünk, hogy együttműködhetünk a dán FTD A/S-szel, az iparág egyik legmeghatározóbb és legtapasztaltabb szervezetével. Célunk, hogy partnereinkkel együttműködve minden termékünkkel és szolgáltatásunkkal, különösen a nemzetközileg díjnyertes F-MAX nyerges vontatónkkal értéket teremtsünk új ügyfeleink számára” – mondta Duman.

“A Ford Trucks célja, hogy 2024-re 50 piacon legyen jelen”

Duman hangsúlyozta, hogy Európa a Ford Trucks fő exportpiaca, és Dánia döntő szerepet játszik az ottani terjeszkedési tervekben: „Dánia nagyon fontos ország, mivel összeköti Európát, Skandináviát és a balti országokat, és ez több ezer nagy haszonjármű vásárlót számláló piacot kapcsol össze. Emellett Európa egyik vezető országa a technológia és az innováció terén. Az itteni jelenlét kulcsfontosságú mind a működésünk, mind a globális terjeszkedési terveink szempontjából. Mint Ford Trucks, nem lassítunk európai növekedési terveinken; Hollandia és Svájc lesz a következő, és célunk, hogy Európa-szerte terjeszkedjünk. Reményeink szerint 2024 végére 50 országra bővítjük globális működésünket”.

A Ford Trucks úttörő szerepet vállal a jövő fenntartható közlekedési technológiáiban

A Ford Trucks, amely több mint 60 éve van jelen a nehéz haszongépjármű-iparban azzal a céllal, hogy ” az az útitárs legyen, aki törődik az ügyfelekkel és felvirágoztatja a vállalkozásukat”, az „F generációs mozgalommal” nagy átalakulási folyamatba kezdett a nulla emissziós, összekapcsolt és autonóm technológiákkal. Ennek jegyében a vállalat a 2022-ben Hannoverben megrendezett IAA Transportation kiállításon bemutatta a Ford Trucks mérnökei által tervezett és gyártott elektromos teherautóját. A nulla károsanyag-kibocsátású, csendes és hatékony új generációs teherautó összekapcsolt és innovatív technológiákkal is rendelkezik.
Az elektromos teherautó a Ford Trucks elkötelezettségét mutatja, hogy 2040-re a nehéz haszongépjárművek gyártása során elérje a nulla károsanyag-kibocsátást. Emellett jelentősen hozzájárul ahhoz a célhoz is, hogy 2030-ra 50%-ban zéró kibocsátású járműveket értékesítsenek Európában. Az elektromos teherautó 2024-re kerül forgalomba.

A Ford Trucksról:

A Ford Trucks a világ egyik legnagyobb nemzetközi nehéz tehergépkocsi-gyártója. Számos különböző típusú járművet gyártunk, a nyerges vontatóktól kezdve az építőipari teherautókon át a 16 tonnát is meghaladó közúti tehergépjárművekig. A 2019-es „International Truck of the Year (ITOY)” díjat elnyerő F-MAX nyerges vontatónk nemzetközi elismerést kapott és nagy globális keresletet hozott. A Ford személygépjárművek jól ismert minősége, strapabírósága és hatékonysága megalapozza a Ford Trucks nemzetközi termékstratégiáját, amely a legjobb teljes tulajdonlási költség ígéretén alapszik. A Ford Trucks-nál több, mint fél évszázadnyi formatervezési és gyártási tapasztaltot egyesítünk a piacspecifikus termékfejlesztési szakértelmünkkel, hogy kifejlesszük járműveink fő alkotóelemeit, beleértve az innovatív új motorjainkat. Jelenleg Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és a FÁK-ban működünk, és tovább bővítjük nemzetközi hálózatunkat 3 kontinensen. Minden egyes nap sofőrök százezrei indulnak el világszerte, bízva a Ford Trucks termékeiben.





Megosztom másokkal

Atletikus teherhordók

Amikor szóba kerülnek a Ford kishaszonjárművei, általában nem a sivatagban, hegyi felfutón, vagy versenypályán száguldó járművekre gondolunk. Pedig megtehetnénk, hiszen a Ford Performance, a kékoválosok motorsportrészlege, furgonokból és pickupokból is eredményes versenyautókat farag.

A név kötelez

Főként az alumínium billencsek mestereként ismerhetjük a Benalu márkát. Az alapítók – Hubert Pora és Dominique Bonduelle urak – már a cég nevével is erre utaltak, amikor a francia bennes (billencs) és az alumínium szavak összetételével jegyezték be cégüket 1967-ben.

Gördülékeny elemcsere

Habár nem nevezhető új koncepciónak, mindeddig senkinek sem sikerült széles körben megvalósítania az elektromos haszonjárművek akkumulátorcserélő rendszerét. Eddig, ugyanis az Isuzu egy olyan koncepciót mutatott be, ami akár működőképes is lehet!

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.