Humbaur újdonságok – Páratlan paletta

Évtizedek óta bátran fordulhatunk a Humbaur GmbH családi vállalkozáshoz, amennyiben az átlagosnál igényesebb pótkocsival vagy felépítménnyel szeretnénk járműparkunkat bővíteni. Sőt, akkor is jó helyen kopogtatunk a németeknél, amennyiben teljesen egyedi igényeink megvalósításáról álmodunk.

Közzétéve:


Igencsak széles a gyártó palettája. A német gazdasági csoda, a „Wirtschaftswunder” idején, 1957-ben alapított Humbaur GmbH 750 kilogrammtól egészen ötven tonna össztömegig, 420 pótkocsimodellt, valamint több mint ezer különböző felépítményt tart a kínálatában. A kiemelkedő minőségre való törekvés mellett a lószállítótól a kotrógépekhez optimalizált, süllyesztett rakfelületű pótkocsiig nagy hangsúlyt fektetnek a termékpalettájuk állandó fejlesztésére, valamint bővítésére. Számos újdonságot prezentáltak a Sankt Pölten-i Mawev Show kiállításon is, ahol ezúttal leginkább az építőipari felhasználóknak kedveskedtek.

HTK10

A három oldalra billenthető felépítménnyel felvértezett, tandemtengelyes HTK10 egy teljesen új konstrukció. A horganyzással ellenállóvá varázsolt, masszív, hegesztett alváz szilárd útburkolat hiányában is stabilitást biztosít a billencs számára. Ez annál is inkább fontos, mivel az ömlesztett áruk, illetve épület- vagy tűzifa rakodásakor gyakran terepre kell merészkedni a járművekkel. Az aláfutásgátlóját is úgy tervezték, hogy a lehető legkevésbé koszolódjon. A szükség szerint lehajtható, illetve felbillenő hátfal nemcsak a plató ürítését, hanem a rámpák rögzítését is megkönnyíti. Ezáltal munkagépek szállításához is ideális társnak bizonyul a HTK10.

HTS

A süllyesztett rakfelületű HTS pótkocsi kerékvályúkkal és nélküle is elérhető. A félpótkocsi alumínium oldalfalakkal határolt „színpadi” részén egy nagyvonalúan méretezett szerszámosláda is helyet kapott. A kivételesen lapos, csupán tízszázalékos meredekségű, 3,15 méter hosszú rámpák leküzdése a legesetlenebb munkagépek számára sem jelent valódi akadályt. Tovább növeli a HTS félpótkocsi széleskörű felhasználhatóságát, hogy a királycsap áthelyezésével könnyedén a két-, illetve háromtengelyes nyerges vontatókhoz alakítható.

Immár minden nehézkategóriás járművet modern LED-technikájú világítással tesznek a közlekedés többi résztvevője számára is jobban láthatóvá, egyúttal biztonságosabbá. A padlót pedig nyomás alatt impregnált fával varázsolják a környezeti hatásokkal szemben ellenállóbbá és dekoratívabbá.

FlexTip

A három oldalra billenthető FlexTip felépítményt a kis saját tömeg mellett elérhető legnagyobb robusztuság figyelembevételével fejlesztették a Humbaur szakemberei. Ezáltal számos járműtípusra könnyen felszerelhető. A billenőplató vázszerkezete és padlója galvanizált acélból készül. Így vélhetően hosszú ideig ellenáll majd a barna pestis csábításának. A billentés funkcióját egy telefonos alkalmazáson keresztül is vezérelhetjük. Mindezt akár sötétben is, hiszen az éjszakai munkavégzést minden FlexTip felépítményen az alapfelszereltséghez tartozó munkalámpák segítik. A rakomány biztonságát nyolc süllyesztett rögzítési pont garantálja. Továbbá Airline sín segíti a kisebb eszközök gyors, biztonságos és rugalmas rögzítését a billenőplató hátfalán.





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.