A KÖGEL EURO FÉLPÓTKOCSIJÁNAK LEGÚJABB GENERÁCIÓJA KIVÁLÓAN ALKALMAZHATÓ KOMBINÁLT SZÁLLÍTMÁNYOZÁSHOZ

A München-Riem kombinált szállítási terminálon végzett vasúti rakodási próbaüzemmel a Kögel sikeresen bebizonyította, hogy a meghosszabbított félpótkocsi (1-es típusú, hosszabb tehergépjármű) minden normál zsebes vasúti kocsira felrakható, sőt, még a 15 méter hosszú, legújabb generációs vagonra is.

Közzétéve:


A Kögel vasúti szállításra alkalmas Cargo Rail Euro Trailer (hosszabb 1-es tehergépjármű) legújabb változata, amelynek teljes hossza 17,88 méter, a vonatkozó előírások szerint szintén felrakható minden szabványos zsebes kocsira. Ez a 3.950 (vasút kód P395) és a 4.000 milliméter (P400) magas, illetve a 2.710 és 2.760 milliméteres szabad belmagasságú, valamint a lehajtható aláfutásgátlóval ellátott változatokra érvényes.

A Kögel ezt a München-Riem konténer terminálon végzett rakodási próbaüzem keretében mutatta be. A Cargo Rail Euro Trailer-t a Deutsche Bahn képviselőinek felügyelete mellett egy 980 milliméteres nyeregmagasságú T3000-es kocsira rakták át. Ez azt bizonyítja, hogy a Cargo Rail Euro Trailer minden modern zsebes kocsival (c, e, f, h, i) kompatibilis.

A legújabb generációs Kögel Euro Trailer a hagyományos félpótkocsiknál 1,38 méterrel, az előző generációnál pedig nyolc centiméterrel hosszabb. A bővítést a túl hosszú járművekre és járműszerelvényekre vonatkozó közúti közlekedési szabályok alóli mentességekről szóló német rendelet („LKWÜberlStVAusnV”) 9. módosítása tette lehetővé.

A kódolás biztosítja a pótkocsi illeszkedését a kocsi járműszelvényébe, és a kompatibilitási kódokkal való beazonosítást a felépítmény oldalfalán elhelyezett kódszámtábla segítségével.

Ez azt jelenti, hogy az Euro Trailerrel nemcsak a közúti CO2-kibocsátás csökken bizonyítottan mintegy tíz százalékkal a hagyományos félpótkocsis kombinációhoz képest, de a környezetbarát kombinált közúti-vasúti szállításban is gond nélkül használható. Rendkívül praktikus kialakításának köszönhetően a meghosszabbított félpótkocsi a fuvarozási műveletek mintegy feléhez ideális, szemben a 25,25 méteres, hosszabb, 2-es és 3-as típusú tehergépjárművekkel.

Az éghajlatváltozás elleni küzdelemben ezáltal ez egy rendkívül hatékony, ugyanakkor azonnal rendelkezésre álló eszköz. A Kögel tehát kedvezőnek tartja az 1-es típusú hosszabb tehergépjárművek korlátlan engedélyezését, és ahogyan a 2-es és 3-as típusok esetében erről már megszületett a megegyezés, azzal fordul fel Volker Wissing (FDP) szövetségi közlekedési miniszterhez, hogy tegye meg a szükséges lépéseket.

A CO2-kibocsátás mintegy tíz százalékkal csökken a hagyományos félpótkocsikhoz képest, de a környezetbarát közúti-vasúti kombinált szállításban is gond nélkül használható. A meghosszabbított félpótkocsi nagyfokú gyakorlati alkalmassága miatt a 2-es és 3-as típusú 25,25 méter hosszú tehergépjárművekkel szemben az összes szállítás mintegy feléhez ideális, így ez egy rendkívül hatékony, egyben azonnal rendelkezésre álló eszköze a klímaváltozás elleni küzdelemnek.

A Kögel tehát kedvezőnek tartja az 1. típusú hosszú tehergépjárművek korlátlan engedélyezését, ahogyan a 2-es és 3-as típus esetében már döntöttek is, és azzal a kéréssel fordul Volker Wissing (FDP) szövetségi közlekedési miniszterhez, hogy tegye meg a szükséges lépéseket.





Megosztom másokkal

PRAKTIKUS MEGOLDÁS AZ ASZFALTOZÁSHOZ ÉS AZ ÖMLESZTETTÁRU-SZÁLLÍTÁSHOZ: A TELJESEN ÁTDOLGOZOTT KÖGEL BILLENŐPLATÓS FÉLPÓTKOCSI

Robusztusabb, rugalmasabb és egyedibb: a Kögel billenő félpótkocsi egy olyan, teljesen átdolgozott kivitelben mutatkozik be a 2022-es Baumán, amely az ügyfelek legfontosabb igényeit tartja szem előtt. Két változat lesz megtekinthető: egy hőszigetelt vályús felépítmény aszfaltburkoláshoz, és egy ömlesztett szállításra alkalmas, hengeres, teljes egészében acél test.

A KÖGEL EURO FÉLPÓTKOCSIJÁNAK LEGÚJABB GENERÁCIÓJA KIVÁLÓAN ALKALMAZHATÓ KOMBINÁLT SZÁLLÍTMÁNYOZÁSHOZ

A München-Riem kombinált szállítási terminálon végzett vasúti rakodási próbaüzemmel a Kögel sikeresen bebizonyította, hogy a meghosszabbított félpótkocsi (1-es típusú, hosszabb tehergépjármű) minden normál zsebes vasúti kocsira felrakható, sőt, még a 15 méter hosszú, legújabb generációs vagonra is. A Kögel vasúti szállításra alkalmas Cargo Rail Euro Trailer (hosszabb 1-es tehergépjármű) legújabb változata, amelynek teljes hossza 17,88 … Continued

A SOKOLDALÚ MEGOLDÁS ÉPÍTŐANYAG-SZÁLLÍTMÁNYOZÁSHOZ: A KÖGEL ALAKÍTHATÓ PLATÓS FÉLPÓTKOCSI SOKFÉLE MEGOLDÁST KÍNÁL

A Kögel Multi az építőanyagok és időjárásálló rakományok szállítására szolgáló platóspótkocsi-sorozat bevált, sokoldalúan használható felépítményváltozata. Leszerelhető felépítményelemeinek köszönhetően a Multi túlméretes, azaz túl széles vagy túl hosszú rakományok szállítására is alkalmas. A Kögel a világ első számú építőipari szakkiállításán, a 2022. október 24. és 30. között Münchenben megrendezésre kerülő Baumán mutatta be, mit tud a … Continued

Új kazahsztáni forgalmazójával a Ford Trucks előtt megnyílik Eurázsia „központi folyosója”

Újonnan alapított forgalmazója, a kazahsztáni székhelyű Turbo Trucks Kazakhstan által a Ford Trucks, a nehéz haszongépjárművek iparágának globális márkája kiterjeszti nemzetközi szolgáltatásait Eurázsia fontos közúti fuvarozási átjáróján keresztül. A Ford Trucks célja megbízható, magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtani a modern Selyemútként is emlegetett „Középső közlekedési folyosó” piacain, a nemzetközi kereskedelem egyik kulcsfontosságú útvonala mentén.

A Ford Trucks bejelentette az első üzemanyagcellás F-MAX modelljének fejlesztését

A nulla károsanyag-kibocsátás elérése érdekében tett erőfeszítéseit megsokszorozva a Ford Trucks felvette stratégiai partnerei közé az üzemanyagcella-szállító és -fejlesztő Ballard Power Systems vállalatot. Az együttműködés az Európai Unió által kezdeményezett Horizon Europe ZEFES projekt egyik meghatározó eleme. A Ford Trucks célja az első üzemanyagcellás elektromos (FCEV) F-MAX megalkotása az innovatív együttműködés keretében.

Billencsfélpótkocsik nagymestere

Közel húsz éve gyárt billenőfelépítményes és rakoncás pótkocsikat, illetve mezőgazdasági dollykat a lengyelországi Nysa városában működő MEGA, amely 2017 óta a méltán elismert Benalu cégcsoport tagja. A MEGA termékek magyarországi importőre pedig a Delta-Truck Kft., amelynek széles haszonjármű-kínálatát immár három éve gazdagítják ezek a kiváló minőségű pótkocsik.