Dobogós célkitűzések

Minden korábbinál gyorsabb ütemben változik a világ és vele együtt az igényeink is. Erre reagált kiemelkedő rugalmassággal a Delta-Truck Kft., amikor bevezette a Ford Trucks Rent szolgáltatást. Ennek részleteiről, valamint az új Ford F-Line típusról kérdeztük Gőgh Ferenc cégvezetőt.

Közzétéve:

A Ford Trucks Rent szolgáltatás a Ford Trucks vagy a Delta-Truck Kft. gyermeke?

Természetesen a Delta-Truck Kft. gyermeke, azonban a közös cégcsoport számos előnye közül az egyik, hogy nyugodt szívvel támaszkodhattunk az immár három évtizedes haszonjárműbérlési tapasztalattal rendelkező, magyarországi piacvezető VIARENT Kft. szakmai tudására. Valójában egy 2017 óta létező konstrukciót bővítettük tovább. Akkor elsősorban az építőipari haszonjárművek szegmenségben számított nagyon sikeresnek, amit 2019-ben a Ford F-Max érkezésekor a nyerges vontatókkal is sikerült megismételnünk.

Azonban az akkoriban három hónapra korlátozott bérlési időtartamot most kiterjesztettük akár egy évre. Mindezt azzal a nem titkolt céllal tesszük, hogy ügyfeleink számára további márkaspecifikus előnyöket kínálhassunk. Egyúttal hosszú távú elköteleződés nélkül megismerkedhessenek a Ford Trucks márkával. Hiszen a korábbi tapasztalataink alapján szinte százszázalékosnak mondható a bérelt Ford Trucks teherautók megtartási aránya.

Miben jelent az ügyfeleknek előnyt ez az új szolgáltatás? Milyen üzemeltetőket céloznak meg ezzel az új ajánlattal? Továbbá milyen paraméterekkel bérelhetők a járművek?

Kifejezetten új vagy újszerű járműveket adunk bérbe. Céltudatosan nem a hosszú távú megoldást keresőket célozzuk, hanem az egy hónaptól egy évig terjedő időszakban gondolkodunk. Ezen belül viszont teljesen rugalmas a bérleti idő. A Ford Trucks Rent egy teljes körű szolgáltatás, aminél az ügyfelek számára a bérleti díj jelenti az egyetlen kiadást. Hiszen ez magában foglalja az összes további költséget, beleértve a kopó alkatrészeket, a karbantartást, a javítást, a kötelező biztosítást, valamint a további biztosítási díjakat is.

Tehát egy futásteljesítményre, fuvarfeladatra és individuális igényekre szabott bérleti konstrukció, aminél teljes mértékben elkerülhetők a váratlan kiadások. Egyúttal ügyfeleinknek bármikor lehetőséget biztosítunk a fiatal járművek kedvezményes megvásárlására is. A fuvarozási szegmenstől függetlenül, a kis cégektől a legnagyobb fuvarvállalkozókig, bárkit szívesen látunk az ügyfeleink között. Természetesen a járművek különböző specifikációjával kapcsolatos igényeknek is messzemenőkig meg tudunk felelni. Legyen szó akár normál vagy alacsony nyeregmagasságú, mega kivitelről, illetve rövid- vagy hálófülkéről.

Mekkora flottával vágnak bele a szolgáltatásba? Ezek milyen arányban F-Max, illetve F-Line típusok? Készülnek nagyobb készlettel az építőipari Ford F-Line típusokból?

Fontos kiemelnem, hogy habár a piaci igények mozgatják a szolgáltatásunkat, mindig rendelkezünk készleten lévő járművekkel. Nincs meghatározott korlát, igény szerint bővítjük a flottát. Még jóval a kampány kezdete előtt bekerült 15-20 jármű a flottába. Ahogy a hazai piac szerkezetére, úgy itt is elmondható, hogy messze a nyerges vontatókra mutatkozik a legnagyobb igény. Ezt a flottánk is tükrözi, ennek megfelelően a járművek nagyságrendileg 85-90 százaléka Ford F-Max, 10-15 százaléka pedig az új F-Line típushoz tartozik. Jelenleg még várjuk, hogy merre mozdul a piac, vagyis a keresleti oldal. Egyelőre nem látunk nagyobb elmozdulást, habár vannak ígéretes projektek. Ahogy már említettem 2017-ben nagyon rá tudtunk hangolódni az építőipar akkori szárnyalására. Amennyiben újra ezt látjuk, gyorsan fogunk tudni reagálni.

Mire számítanak a piacon az F-Line kapcsán és milyen növekedési tervet céloztak meg?

Ezzel a lendülettel sikerült – 5-6 évvel ezelőtt – az első három építőipari gyártó közé bekerülnünk. Ezúttal is ezt a célt tűztük zászlajunkra. Hangsúlyozom, ez attól is függ, hogy mikor indul ismét fellendülésnek az építőipar. Azonban semmiképp sem skatulyáznám be kizárólag az építőipari felhasználásra az új F-Line típust, hiszen 4×2 vagy akár 6×4-es hajtásképletű nyerges vontatóként is megállják a helyüket. Miközben 4×2, 6×2, 6×4, esetleg 8×2 hajtásképletű fülke-alvázas teherautóként ideális platformot biztosíthatnak az egykaros, horgos és görgős konténeres, a kétkaros, láncos konténeres, a ponyvás, a dobozos, a hűtős felépítmények, valamint számtalan további alkalmazás számára.

Ezért ezekben a szegmensekben is szeretnénk elérni legalább 8-10 százalékos piaci részesedést. A növekedési terv szempontjából azt tudom elmondani, hogy a Ford Trucks egy lineáris növekedést követően 2021 és 2022-ben hat százalék körüli részesedést ért el a hazai piacon. Az új Ford Trucks Rent szolgáltatással kiegészítve minél előbb ugyanezt szeretnénk elérni, majd lehetőség szerint túlszárnyalni.





Megosztom másokkal

Minden, ami vontatható

Egészen egyedi igények szerinti szállítóeszközre lenne szükség? Személyautó mögé, esetleg teherautó-felépítményként, netán nehézvontatós járműszerelvény formájában? Széles palettával, mondjuk 750 kilogrammtól egészen 50 tonna össztömegig? Nos, a megoldás csakis a Delta-Truck kínálatának egyik legsokoldalúbb tagja, a Humbaur lehet!

Újabb mesterek újabb különleges feladatokra

Néhány hete már gyűjtöttünk egy csokorra valót a Broshuis ügyfeleinek kiszállított, speciális pótkocsik és alkalmazások közül. Ezúttal legalább annyira különleges és a tekinteteket sem kevésbé vonzó megoldásokat mutatunk be. A szerte Európában, üzemelő pótkocsik – és szállítmányaik – aligha számítanak mindennaposnak.

A VIARENT újabb lépést tett Szlovákiában: felvásárolta az MHC Mobility nehézjármű flottáját

A VIARENT – Közép-Európa meghatározó haszonjármű-bérbeadó vállalata – tovább erősíti jelenlétét Szlovákiában: sikeresen felvásárolta az MHC Mobility Slovakia nehézgépjármű flottáját. Az akvizíció stratégiai jelentőségű mérföldkő a vállalat régiós terjeszkedésében, és új szintre emeli szolgáltatási kapacitását a szlovák piacon, ahol a VIARENT már több mint egy évtizede, 2013 óta van jelen, a Delta-Truck s.r.o. márkanév alatt.

Könnyű eszköz nehéz munkára

Aligha vitatná bárki, nehéz kenyér a konténerezés. Embert, vontatót és pótkocsit is igencsak próbára tesz a kikötői daruk és a vágányrengetegek közepén sürgölődő átrakók világa. A Delta-Truck Kft. kínálatában immár két évtizede szereplő Kögel márka konténerszállító félpótkocsicsaládjának új tagja, a Port 20 azonban a szó szoros értelmében is „könnyedén” abszolválja a húszlábas konténerek szállításának feladatát.

Sajtóközlemény

2025. április 17. A Ford Trucks az Egyesült Királyságra és Írországra is kiterjeszti nemzetközi hivatalos szervizhálózatát: Támogatás az ügyfeleknek minden útvonalon