Dobogós célkitűzések

Minden korábbinál gyorsabb ütemben változik a világ és vele együtt az igényeink is. Erre reagált kiemelkedő rugalmassággal a Delta-Truck Kft., amikor bevezette a Ford Trucks Rent szolgáltatást. Ennek részleteiről, valamint az új Ford F-Line típusról kérdeztük Gőgh Ferenc cégvezetőt.

Közzétéve:

A Ford Trucks Rent szolgáltatás a Ford Trucks vagy a Delta-Truck Kft. gyermeke?

Természetesen a Delta-Truck Kft. gyermeke, azonban a közös cégcsoport számos előnye közül az egyik, hogy nyugodt szívvel támaszkodhattunk az immár három évtizedes haszonjárműbérlési tapasztalattal rendelkező, magyarországi piacvezető VIARENT Kft. szakmai tudására. Valójában egy 2017 óta létező konstrukciót bővítettük tovább. Akkor elsősorban az építőipari haszonjárművek szegmenségben számított nagyon sikeresnek, amit 2019-ben a Ford F-Max érkezésekor a nyerges vontatókkal is sikerült megismételnünk.

Azonban az akkoriban három hónapra korlátozott bérlési időtartamot most kiterjesztettük akár egy évre. Mindezt azzal a nem titkolt céllal tesszük, hogy ügyfeleink számára további márkaspecifikus előnyöket kínálhassunk. Egyúttal hosszú távú elköteleződés nélkül megismerkedhessenek a Ford Trucks márkával. Hiszen a korábbi tapasztalataink alapján szinte százszázalékosnak mondható a bérelt Ford Trucks teherautók megtartási aránya.

Miben jelent az ügyfeleknek előnyt ez az új szolgáltatás? Milyen üzemeltetőket céloznak meg ezzel az új ajánlattal? Továbbá milyen paraméterekkel bérelhetők a járművek?

Kifejezetten új vagy újszerű járműveket adunk bérbe. Céltudatosan nem a hosszú távú megoldást keresőket célozzuk, hanem az egy hónaptól egy évig terjedő időszakban gondolkodunk. Ezen belül viszont teljesen rugalmas a bérleti idő. A Ford Trucks Rent egy teljes körű szolgáltatás, aminél az ügyfelek számára a bérleti díj jelenti az egyetlen kiadást. Hiszen ez magában foglalja az összes további költséget, beleértve a kopó alkatrészeket, a karbantartást, a javítást, a kötelező biztosítást, valamint a további biztosítási díjakat is.

Tehát egy futásteljesítményre, fuvarfeladatra és individuális igényekre szabott bérleti konstrukció, aminél teljes mértékben elkerülhetők a váratlan kiadások. Egyúttal ügyfeleinknek bármikor lehetőséget biztosítunk a fiatal járművek kedvezményes megvásárlására is. A fuvarozási szegmenstől függetlenül, a kis cégektől a legnagyobb fuvarvállalkozókig, bárkit szívesen látunk az ügyfeleink között. Természetesen a járművek különböző specifikációjával kapcsolatos igényeknek is messzemenőkig meg tudunk felelni. Legyen szó akár normál vagy alacsony nyeregmagasságú, mega kivitelről, illetve rövid- vagy hálófülkéről.

Mekkora flottával vágnak bele a szolgáltatásba? Ezek milyen arányban F-Max, illetve F-Line típusok? Készülnek nagyobb készlettel az építőipari Ford F-Line típusokból?

Fontos kiemelnem, hogy habár a piaci igények mozgatják a szolgáltatásunkat, mindig rendelkezünk készleten lévő járművekkel. Nincs meghatározott korlát, igény szerint bővítjük a flottát. Még jóval a kampány kezdete előtt bekerült 15-20 jármű a flottába. Ahogy a hazai piac szerkezetére, úgy itt is elmondható, hogy messze a nyerges vontatókra mutatkozik a legnagyobb igény. Ezt a flottánk is tükrözi, ennek megfelelően a járművek nagyságrendileg 85-90 százaléka Ford F-Max, 10-15 százaléka pedig az új F-Line típushoz tartozik. Jelenleg még várjuk, hogy merre mozdul a piac, vagyis a keresleti oldal. Egyelőre nem látunk nagyobb elmozdulást, habár vannak ígéretes projektek. Ahogy már említettem 2017-ben nagyon rá tudtunk hangolódni az építőipar akkori szárnyalására. Amennyiben újra ezt látjuk, gyorsan fogunk tudni reagálni.

Mire számítanak a piacon az F-Line kapcsán és milyen növekedési tervet céloztak meg?

Ezzel a lendülettel sikerült – 5-6 évvel ezelőtt – az első három építőipari gyártó közé bekerülnünk. Ezúttal is ezt a célt tűztük zászlajunkra. Hangsúlyozom, ez attól is függ, hogy mikor indul ismét fellendülésnek az építőipar. Azonban semmiképp sem skatulyáznám be kizárólag az építőipari felhasználásra az új F-Line típust, hiszen 4×2 vagy akár 6×4-es hajtásképletű nyerges vontatóként is megállják a helyüket. Miközben 4×2, 6×2, 6×4, esetleg 8×2 hajtásképletű fülke-alvázas teherautóként ideális platformot biztosíthatnak az egykaros, horgos és görgős konténeres, a kétkaros, láncos konténeres, a ponyvás, a dobozos, a hűtős felépítmények, valamint számtalan további alkalmazás számára.

Ezért ezekben a szegmensekben is szeretnénk elérni legalább 8-10 százalékos piaci részesedést. A növekedési terv szempontjából azt tudom elmondani, hogy a Ford Trucks egy lineáris növekedést követően 2021 és 2022-ben hat százalék körüli részesedést ért el a hazai piacon. Az új Ford Trucks Rent szolgáltatással kiegészítve minél előbb ugyanezt szeretnénk elérni, majd lehetőség szerint túlszárnyalni.





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 2. rész

A Lamberet hannoveri palettáját bemutató sorozatunk második részének témája az SR2e félpótkocsik elektromossá alakítására, valamint az utólagos elektromos átalakításokra összeállított Lamberet Energy koncepció. A program a szabályozott hőmérsékletű szállítás környezetvédelmi kihívásaira reagálva konkrét és gazdaságilag is megvalósítható megoldásokat kínál az ágazat számára. Fejlett műszaki megoldásokat sorakoztat fel az elektromos energia tárolására, átalakítására és kezelésére. Ezzel … Continued