Vezette a mezőnyt az F-MAX

Egy igen feltűnő, rózsaszín Ford Trucks F-MAX nyerges vontatóból és Kögel Mega félpótkocsiból álló szerelvény járta országunk útjait, illetve városait az elmúlt hetekben.

Közzétéve:

A Ford Trucks Magyarország vezetősége örömmel tett eleget annak a felkérésnek, hogy arany fokozatú támogatóként vegyen részt a 2022-es Giro d’Italia nemzetközi kerékpárverseny magyarországi futamain és az ehhez kapcsolódó eseményeken. A szintén a Delta-Truck cégcsoporthoz tartozó VIARENT pedig egy bérelhető kishaszonjárművel is támogatta a rendezvényt.

Több mint százéves múltra tekint vissza a Giro d’Italia kerékpárverseny, hiszen első alkalommal 1909. május 13-án rajtolt el a mezőnye Milanóban. A ma már igen rangos nemzetközi sportesemény először 2020-ban látogatott volna el hazánkba, ám a koronavírus-járvány meghiúsította ezt. Idén azonban semmi sem állt a verseny útjába, így a szezon számos futama közül hármat Magyarországon rendeztek meg. A magyarországi Nagy Rajtot május 6-án Budapesten tartották, ahonnan Székesfehérvár érintésével Visegrádra tekert el a nemzetközi szinten is elismert versenyzőket felvonultató mezőny. Másnap Budapesten versenyeztek a kerékpárosok, majd május 8-án Kaposvárról Nagykanizsán keresztül Balatonfüredre száguldott el a közel kétszáz sportemberből álló csapat. A magyarországi versenyhétvége három szakaszának összesítésében az első helyet a holland van der Poel Mathieu szerezte meg, második helyen a brit Yates Simon végzett, míg a harmadik legjobb eredményt a holland Dumoulin Tom érte el. A leggyorsabb magyar résztvevő, Valter Attila a negyvenedik legjobb időt futotta.

Ismételt felkérés

Olaszországban rendszerint egy amerikai csőrös nyerges vontató vezeti fel a mezőnyt a Giro d’Italia kerékpárversenyeken, ezért 2020 után idén is megkeresték a szervezők a Ford Trucks Magyarországot, hogy kiemelt támogatóként biztosítson egy F-MAX járművet a sporteseményre. Az importőr örömmel tett eleget a felkérésnek és a VIARENT jóvoltából egy Kögel Mega félpótkocsit is ráakasztott a vontatóra, amely többek között a sátrakat és a márkázott ajándéktárgyakat szállította. A verseny jellegzetes magenta színében feldekorált szerelvény már a rajt előtt két hónappal útjára indított roadshow-n is részt vett, amely során sok magyar városban népszerűsítették a Giro d’Italiát. Majd a karaván tagjaként a futamok elején a kerékpárosok előtt fél órával végighajtott az útvonalon. Az állomáshelyeken ajándékokat osztogattak a nyerges vontatóból. Mindemellett a szerelvény szombaton a Giro Expo kiállításon is szerepelt a Városligetben, ahol különféle versenyek, árusítóhelyek és ajándékok várták az érdeklődőket. Kiszolgálási, illetve kisegítő feladatokra pedig egy furgont is biztosított a Delta-Truck cégcsoporthoz tartozó VIARENT a verseny szervezőinek.

Közös értékek

A Ford Trucks Magyarország vezetősége számára nem is volt kérdéses, hogy elfogadja a kiemelt támogatói felkérést. A 2019-es Év Tehergépkocsija díjjal kitüntetett Ford Trucks F-MAX ugyanis az 500 lóerős, korszerű és hatékony motorjával, ZF TraXon automatizált váltójával, tágas, kényelmes és igényes belső kialakítású fülkéjével, valamint számos vezetéstámogató rendszerével, illetve kényelmi és biztonsági berendezésével éppúgy a teljesítmény, a hatékonyság, a kitartás és a pontosság megtestesítője, mint a Giro d’Italia kerékpárversenyzői.

Érdekel, hogy milyen volt a hangulat a versenyen? Nézd meg videónkat!

 





Megosztom másokkal

Atletikus teherhordók

Amikor szóba kerülnek a Ford kishaszonjárművei, általában nem a sivatagban, hegyi felfutón, vagy versenypályán száguldó járművekre gondolunk. Pedig megtehetnénk, hiszen a Ford Performance, a kékoválosok motorsportrészlege, furgonokból és pickupokból is eredményes versenyautókat farag.

A név kötelez

Főként az alumínium billencsek mestereként ismerhetjük a Benalu márkát. Az alapítók – Hubert Pora és Dominique Bonduelle urak – már a cég nevével is erre utaltak, amikor a francia bennes (billencs) és az alumínium szavak összetételével jegyezték be cégüket 1967-ben.

Gördülékeny elemcsere

Habár nem nevezhető új koncepciónak, mindeddig senkinek sem sikerült széles körben megvalósítania az elektromos haszonjárművek akkumulátorcserélő rendszerét. Eddig, ugyanis az Isuzu egy olyan koncepciót mutatott be, ami akár működőképes is lehet!