Félpótkocsiközpont prémiumportfólióval

Nemcsak a tehergépkocsik, hanem a félpótkocsik terén is rendkívül széles termékkínálattal áll ügyfelei rendelkezésére a Delta-Truck Kft., amely így a félpótkocsiközpont szerepét is betölti. Ráadásul úgy áll össze ez a különböző márkákat felvonultató portfólió, hogy a cég minden alkalmazási területre prémiumszínvonalú megoldásokat tud nyújtani, legyen szó ponyvás, hűtős, billencs vagy valamilyen speciálisabb félpótkocsiról.

Közzétéve:

Jelenleg évente 600-700 új félpótkocsit értékesít a Delta-Truck Kft., amivel igen tekintélyes részarányt képvisel a hazai piacon. A cég immár húszéves hagyománnyal és tapasztalattal rendelkezik a félpótkocsik terén. Mindez a Benalu haszonjárművek értékesítésével kezdődött az 1990-es évek végén, majd 2005-től a Kögel termékek forgalmazását is megkezdte a vállalkozás. Egy évvel később a Lamberet is felkerült a palettára, és ekkortól már önálló üzletágként működött a félpótkocsi-értékesítés. A Broshuis 2009-ben, a Mega pedig 2018-ban szélesítette tovább a portfóliót. A Delta-Truck Kft. 2012 óta évente körülbelül 300-400 új félpótkocsit ad át ügyfeleinek, és ezt egészítik ki tavaly óta a Waberer’s International Zrt. flottabeszerzései.

Felsőkategóriás termékek minden feladatra

A szigetszentmiklósi központú cég félpótkocsi-üzletágának alapkoncepciója az, hogy minden felhasználási területre nagy múltú, neves, adott esetben egy szegmensre specializálódott márkák prémiumtermékeit kínálja. A főként mozgópadlós és billencspótkocsikra szakosodott Benalu sajátossága, hogy haszonjárműveinek alváza és felépítménye egyaránt alumíniumból készül több mint ötven éve. Ezáltal ezek a termékek a legkisebb saját tömeget, vagyis a legnagyobb hasznos teherbírást nyújtják üzemeltetőiknek. A Lamberet csak hőszigetelt dobozos félpótkocsikat készít, ám ezeket prémiumminőségben, a piacon az egyik legjobb hőszigetelési értékkel és az egyik legkisebb saját tömeggel. A Kögel márkát aligha kell bemutatni, hiszen Európa három legnagyobb pótkocsigyártója közé tartozik. Ez a vállalat többek között ponyvás, konténerszállító és acélfelépítményű billencspótkocsikat is kínál, Light plus modelljeik pedig egy tonnával könnyebbek a hagyományos félpótkocsiknál. Tovább a Kögel félpótkocsik minden fémből készülő alkatrésze KTL-es eljárással nanokerámia bevonatot kap, amely kiváló korrózióvédelmet biztosít. A Broshuis szakterületét a széthúzható trélerek jelentik, ebben pedig élenjárónak számít a piacon. Míg a lengyel Mega márka elsősorban az építőipar számára kínál kiváló ár/érték arányú, acélfelépítményű billencspótkocsikat.

Prémiumszínvonalú támogatás

A széles körű portfólió vonzerejét fokozza, hogy a Delta-Truck Kft. mindegyik márkát kizárólagos importőrként képviseli, folyamatos, illetve gyors alkatrész-ellátással és teljes körű szerviztámogatással. Sőt, a Ford Trucks haszongépjárművek összes magyarországi szervizpontja a forgalmazott félpótkocsimárkák szervizpartnere is. Ezenkívül a Delta-Truck Kft. minden keresettebb modellből raktérkészleten tart járműveket, így akár pár nap alatt ki tudja szolgálni az új félpótkocsit kereső ügyfeleket.





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 2. rész

A Lamberet hannoveri palettáját bemutató sorozatunk második részének témája az SR2e félpótkocsik elektromossá alakítására, valamint az utólagos elektromos átalakításokra összeállított Lamberet Energy koncepció. A program a szabályozott hőmérsékletű szállítás környezetvédelmi kihívásaira reagálva konkrét és gazdaságilag is megvalósítható megoldásokat kínál az ágazat számára. Fejlett műszaki megoldásokat sorakoztat fel az elektromos energia tárolására, átalakítására és kezelésére. Ezzel … Continued