Félpótkocsiközpont prémiumportfólióval

Nemcsak a tehergépkocsik, hanem a félpótkocsik terén is rendkívül széles termékkínálattal áll ügyfelei rendelkezésére a Delta-Truck Kft., amely így a félpótkocsiközpont szerepét is betölti. Ráadásul úgy áll össze ez a különböző márkákat felvonultató portfólió, hogy a cég minden alkalmazási területre prémiumszínvonalú megoldásokat tud nyújtani, legyen szó ponyvás, hűtős, billencs vagy valamilyen speciálisabb félpótkocsiról.

Közzétéve:

Jelenleg évente 600-700 új félpótkocsit értékesít a Delta-Truck Kft., amivel igen tekintélyes részarányt képvisel a hazai piacon. A cég immár húszéves hagyománnyal és tapasztalattal rendelkezik a félpótkocsik terén. Mindez a Benalu haszonjárművek értékesítésével kezdődött az 1990-es évek végén, majd 2005-től a Kögel termékek forgalmazását is megkezdte a vállalkozás. Egy évvel később a Lamberet is felkerült a palettára, és ekkortól már önálló üzletágként működött a félpótkocsi-értékesítés. A Broshuis 2009-ben, a Mega pedig 2018-ban szélesítette tovább a portfóliót. A Delta-Truck Kft. 2012 óta évente körülbelül 300-400 új félpótkocsit ad át ügyfeleinek, és ezt egészítik ki tavaly óta a Waberer’s International Zrt. flottabeszerzései.

Felsőkategóriás termékek minden feladatra

A szigetszentmiklósi központú cég félpótkocsi-üzletágának alapkoncepciója az, hogy minden felhasználási területre nagy múltú, neves, adott esetben egy szegmensre specializálódott márkák prémiumtermékeit kínálja. A főként mozgópadlós és billencspótkocsikra szakosodott Benalu sajátossága, hogy haszonjárműveinek alváza és felépítménye egyaránt alumíniumból készül több mint ötven éve. Ezáltal ezek a termékek a legkisebb saját tömeget, vagyis a legnagyobb hasznos teherbírást nyújtják üzemeltetőiknek. A Lamberet csak hőszigetelt dobozos félpótkocsikat készít, ám ezeket prémiumminőségben, a piacon az egyik legjobb hőszigetelési értékkel és az egyik legkisebb saját tömeggel. A Kögel márkát aligha kell bemutatni, hiszen Európa három legnagyobb pótkocsigyártója közé tartozik. Ez a vállalat többek között ponyvás, konténerszállító és acélfelépítményű billencspótkocsikat is kínál, Light plus modelljeik pedig egy tonnával könnyebbek a hagyományos félpótkocsiknál. Tovább a Kögel félpótkocsik minden fémből készülő alkatrésze KTL-es eljárással nanokerámia bevonatot kap, amely kiváló korrózióvédelmet biztosít. A Broshuis szakterületét a széthúzható trélerek jelentik, ebben pedig élenjárónak számít a piacon. Míg a lengyel Mega márka elsősorban az építőipar számára kínál kiváló ár/érték arányú, acélfelépítményű billencspótkocsikat.

Prémiumszínvonalú támogatás

A széles körű portfólió vonzerejét fokozza, hogy a Delta-Truck Kft. mindegyik márkát kizárólagos importőrként képviseli, folyamatos, illetve gyors alkatrész-ellátással és teljes körű szerviztámogatással. Sőt, a Ford Trucks haszongépjárművek összes magyarországi szervizpontja a forgalmazott félpótkocsimárkák szervizpartnere is. Ezenkívül a Delta-Truck Kft. minden keresettebb modellből raktérkészleten tart járműveket, így akár pár nap alatt ki tudja szolgálni az új félpótkocsit kereső ügyfeleket.





Megosztom másokkal

Atletikus teherhordók

Amikor szóba kerülnek a Ford kishaszonjárművei, általában nem a sivatagban, hegyi felfutón, vagy versenypályán száguldó járművekre gondolunk. Pedig megtehetnénk, hiszen a Ford Performance, a kékoválosok motorsportrészlege, furgonokból és pickupokból is eredményes versenyautókat farag.

A név kötelez

Főként az alumínium billencsek mestereként ismerhetjük a Benalu márkát. Az alapítók – Hubert Pora és Dominique Bonduelle urak – már a cég nevével is erre utaltak, amikor a francia bennes (billencs) és az alumínium szavak összetételével jegyezték be cégüket 1967-ben.

Gördülékeny elemcsere

Habár nem nevezhető új koncepciónak, mindeddig senkinek sem sikerült széles körben megvalósítania az elektromos haszonjárművek akkumulátorcserélő rendszerét. Eddig, ugyanis az Isuzu egy olyan koncepciót mutatott be, ami akár működőképes is lehet!

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.