Újdonságok a Kögeltől a 2016-os IAA haszonjármű-kiállításon

Nemcsak a tehergépkocsi-gyártók számára az egyik legfontosabb nemzetközi fórum termékújdonságaik bemutatására az IAA haszonjármű-kiállítás, hanem ugyanúgy megtalálhatók a rendezvényen a pótkocsigyártók és a háttéripar szereplői is. A Kögel számtalan újdonsággal készült a bemutatóra.

Közzétéve:

Önmagukért beszélnek a számok: 2100 négyzetméteres stand és tíz pótkocsi. A német Kögel cég komolyan készült arra, hogy minden újdonságát megmutathassa az érdeklődőknek és az ügyfeleknek. Melyek voltak ezek az újdonságok?

 

Kögel Light plus félpótkocsi: a függönyponyvás félpótkocsi 335 kilogrammal nagyobb hasznos teherbírást kínál az opcionálisan 4775, szériában 5145 kilogramm saját tömege révén. Nagyobb a raktér belmagassága, és áttervezték a külső vázprofilt is. Az alapkivitelű padlón akár 5460 kilogramm tengelyterhelésű targoncák is közlekedhetnek, de extraként 7200 kilogramm teherbírású változat is kérhető.

KTA pótkocsitengely: a Kögel saját márkájú pótkocsitengelye. A tengelytest egyetlen darabból, hegesztések nélkül készül, így nagyobb védelmet nyújt a törések ellen, illetve feszültségmentesen továbbítja az erőket. Ráadásul a KTA karbantartásigénye is csekély, valamint könnyen szervizelhető, ezáltal hozzájárul az életciklusra vetített költségek csökkentéséhez.

Euro Trailer félpótkocsi: a különleges engedéllyel ellátott, 1,3 méterrel meghosszabbított félpótkocsik használatával egyrészt csökkenthető a szén-dioxid-kibocsátás, másrészt több áru fuvarozható ezekkel, akár nyolc raklap is lehet a különbség a normál pótkocsikhoz képest.

Cserefelépítményes pótkocsik: a kibővített kínálatban megtalálható a középre helyezett tandemtengelyes kivitel is.

 

Cool – PurFerro hűtős félpótkocsi: a továbbfejlesztéseknek köszönhetően az új hűtődoboz hegesztett alumíniumpadlója javítja a higiéniát és megkönnyíti a raktér tisztán tartását.

Cargo Coil Rail tekercsszállító pótkocsi: állítható tetőmagasságú FlexiUse felépítménnyel és RoRo felszereltséggel.

Mega Trailer félpótkocsi: hátuljára targonca is felerősíthető.

Tipper Trailer billencs félpótkocsi: teljes hőszigeteléssel is rendelkezésre áll aszfaltszállításhoz.





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.