PRAKTIKUS MEGOLDÁS AZ ASZFALTOZÁSHOZ ÉS AZ ÖMLESZTETTÁRU-SZÁLLÍTÁSHOZ: A TELJESEN ÁTDOLGOZOTT KÖGEL BILLENŐPLATÓS FÉLPÓTKOCSI

Robusztusabb, rugalmasabb és egyedibb: a Kögel billenő félpótkocsi egy olyan, teljesen átdolgozott kivitelben mutatkozik be a 2022-es Baumán, amely az ügyfelek legfontosabb igényeit tartja szem előtt. Két változat lesz megtekinthető: egy hőszigetelt vályús felépítmény aszfaltburkoláshoz, és egy ömlesztett szállításra alkalmas, hengeres, teljes egészében acél test.

Közzétéve:


A hozzáadott funkciókkal az új kialakítású Kögel billenők még szélesebb körben alkalmazhatók. A karosszéria és az alváz nagy mértékű optimalizálásának célja a fokozottabb tartósság, a kényelem és nagyobb biztonság – mindez a „A gazdaságosság és az ökológia találkozása” vezérelvnek megfelelően.

A csavaros technológia egyéb előnyei mellett: nulla akadály a jármű tisztításában

A Kögel billenői két-, vagy háromtengelyes, acél alvázas pótkocsik esetében az ügyfelek különböző vályúkialakítások közül is választhatnak. Az ömlesztett anyagok szállításához a Kögel teljesen acél, és súlyoptimalizált, acél/alumínium vályúkat kínál. A Kögel intelligens csavarozott technológiája okos anyagkeverést tesz lehetővé, a szerkezet tartós acélpadlóból és könnyű alumínium oldalfalakból áll.

A szigetelés nélküli vályúk esetében a csavarozott csatlakozások körüli koszfelhalmozódás kiküszöbölésének érdekében a Kögel az új pótkocsi generációhoz szennyeződéselhárítókat kínál. Ezekkel nemcsak a vályú külső fala lesz könnyebben tisztítható, de maga a pótkocsi a vállalat vonzó reklámhordozójává és futurisztikus dizájntárgyává lép elő. Nem utolsósorban azért, mert a katódos merülőlakkozású bevonat rendkívül hatékonyan ellenáll a korróziónak, és mert a váz és a vályú külön költség nélkül az ügyfél színére festhető.

Az összes Kögel billenőkocsi hátsó ajtaja átdolgozásra került. Mostantól négy milliméter vastag, nagy szilárdságú kopásálló HB450 acélból készülnek, hajlítószilárdságuk így a legkeményebb körülmények között is rendkívül magas. Az összecsukható, szennyeződésgátló profilú standard aláfutásgátló további ütközőket kapott, így tökéletesen egybesimul a gumival.

Kényelmesebb használat, fokozott munkavédelem

A Kögel számos megoldással javította a felhasználói kényelmet és optimalizálta a munkavédelmet. A billenőplató mellfalán lévő csatlakozó konzol például előbbre került, így a vezetőnek többé nem kell a plató alá másznia a tápvezetékek csatlakoztatásához. Ezentúl kényelmesen elérhetőek a platóról, vagy a vontatóról. A feltekerhető ponyvát központi zárral látták el, és a platóról működtethető, amelyhez kényelmesen hozzá lehet férni a szabványos, összecsukható létra segítségével.

A lámpa felszereltség tökéletes megvilágítást biztosít munka és manőverezés közben. Két, opcionális tolatólámpa és két, opcionális LED munkalámpa világítja meg a pótkocsi mögötti és melletti területet.

Szélesebb körű felhasználási lehetőség útépítéseken

A hőszigetelt aszfaltvályúval ellátott Kögel billenők más, kifejezetten az útépítéshez tervezett, saját fejlesztésekkel is rendelkeznek. A külső, beállítható irányítással ellátott új aszfaltszóró segítségével a kibocsátott mennyiség olyan pontosan szabályozható, hogy még a legkisebb aszfaltozási munkák is könnyen kivitelezhetők.

A szórófej irányvezetői nem érintkeznek az aszfalttal, ezért kevés karbantartást igényelnek. A kevert anyag fröccsenő víz elleni védelméről további védőlap gondoskodik, a távirányítással működő elektromos tolótető pedig gyors és hatékony záródással akadályozza meg az anyag lehűlését.

A végfalon lévő őrölt anyag elleni ponyva megakadályozza, hogy az útmaró szállítószalagjáról leeső ömlesztett anyag megrongálja a hátsó ajtót. A ponyva könnyűszerrel kezelhető a földről, egy kéz elegendő a rögzítéshez, oldáshoz.

Az új aszfaltozó modellekhez adaptált hátsó lámpák

A több optimalizált megoldás jelentős előnyökkel szolgál a mindennapi gyakorlat során. A hátsó lámpák mostantól elég magasan vannak felszerelve ahhoz, hogy megfeleljenek az új aszfaltburkoló modellek és a legkülönfélébb billenőkocsis forgatókönyvek követelményeinek.

A felárért pneumatikusan működtethető aláfutásgátló hatékonyan védi a hátsó lámpákat a felhajtott állapotban bekövetkező esetleges sérülésektől. A támasztólábon egy konzol található a leválasztószer permetező biztonságos szállításához. A tágas szerszámosládában egyéb segédeszközök is tárolhatók.

Alumínium toldások a hasznos teher növeléséhez

A Kögel billenős félpótkocsi modelljei kiemelkednek a versenytársak közül már csupán a nagy hasznos teherbírásukkal is. Azoknak, akiknek ennél mégis többre van szükségük, az alumíniumból készült tartozékok segítségével, például támasztó merevítőkkel, légtartályokkal és keréktárcsákkal még tovább csökkenthető az önsúly.

Ez a befektetés még üresjáratokon is megtérül az alacsonyabb üzemanyag-fogyasztás és CO2-kibocsátás révén. Az első tengelyen lévő emelőszerkezet üresjáratokon is kedvezően hat a fogyasztásra, megrakott pótkocsi esetén pedig további vonóerő támogatásként szolgál kihívást jelentő terepen.

Teljes kontroll: a Kögel Telematics és okostábla

Minden Kögel pótkocsi alapfelszereltségének része a Kögel Telematics hardver. A telematikai szolgáltatási szerződéssel rendelkező üzemeltetők távolról, valós időben tudják nyomon követni a pótkocsi státuszát és helyét. Az opcionális smartboard lehetővé teszi, hogy az olyan lényeges adatok, mint az abroncsnyomás, a hasznos teher és a fékdiagnosztika közvetlenül a pótkocsin leolvashatók legyenek.





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 2. rész

A Lamberet hannoveri palettáját bemutató sorozatunk második részének témája az SR2e félpótkocsik elektromossá alakítására, valamint az utólagos elektromos átalakításokra összeállított Lamberet Energy koncepció. A program a szabályozott hőmérsékletű szállítás környezetvédelmi kihívásaira reagálva konkrét és gazdaságilag is megvalósítható megoldásokat kínál az ágazat számára. Fejlett műszaki megoldásokat sorakoztat fel az elektromos energia tárolására, átalakítására és kezelésére. Ezzel … Continued