Megkezdődött az átállás

Közel öt éve üzemeltet Ford Trucks járműveket az Ekol Logistics Kft., most azonban új fejezet nyílt a dinamikusan fejlődő logisztikai vállalat és az amerikai-török márka, illetve hazai importőre, a Delta-Truck Kft. kapcsolatában. Az Ekol Logistics Kft. ugyanis május végén nem kevesebb mint 18 darab F-MAX nyerges vontatót szerzett be, amelyeket még az idén további jelentős mennyiség követ.

Közzétéve:

Világszinten is jelentős logisztikai szereplő az 1990-ben Törökországban alapított Ekol Logistics, amely Európán belül már 15 leányvállalatot működtet, és mintegy háromezer fuvareszközt üzemeltet. A magyar leányvállalata – az Ekol Logistics Kft. – 2013-ban indult útjára. Kezdetben csak szállítmányozással foglalkozott, majd 2014-ben az első nyerges szerelvények beszerzésével a nemzetközi fuvarozás is bekerült a profiljába, amelyet belföldi fuvarozás is kiszolgál. A cég ma már teljes körű logisztikai szolgáltatást nyújt a megbízóinak raktározással, vámszolgáltatással, vámraktározással és átmeneti megőrzéssel kiegészítve. Központjában, a csepeli szabadkikötőben 11 ezer, míg Vecsésen összesen 1,5 ezer négyzetméter raktárkapacitást kínál, ezenkívül Algyőn, Tatán és Nagykanizsán is rendelkezik telephellyel. A cég speciális üzletága pedig az olajiparban túlsúlyos és túlméretes áruk, jellemzően fúrótornyok elemeinek a szállításával, illetve autódaruk üzemeltetésével foglalkozik.

Gyümölcsöző kapcsolat

„Flottánk jelenleg több mint 250 fuvareszközből áll, nyerges vonatókból, félpótkocsikból és speciális fuvarozást végző eszközökből” – kezdte Kozma Péter, az Ekol Logistics Kft. transzportlogisztikai üzletágának igazgatója. „Közel öt évvel ezelőtt szereztük be az első Ford Trucks 1848T nyerges vontatókat elsősorban a kedvező bekerülési költségek miatt, és ma már 19 ilyen modell üzemel a járműparkunkban. Az évek során kiváló együttműködést alakítottunk ki a Delta-Truck Kft. munkatársaival, az értékesítéssel és a szervizzel egyformán jó a kapcsolatunk” – egészítette ki Kozma Péter.

Korszerű termék kiváló szolgáltatásokkal

„Az Ekol több leányvállalata is jelentősebb mennyiségben szerzett be F-MAX nyerges vontatókat, így most mi is munkába állítottunk 18 csúcsfelszereltségű, már a típusfrissítés utáni modellt. Egyelőre még korai lenne üzemeltetési tapasztalatokról beszélni. Annyit azonban már elmondhatok, hogy gépkocsivezető munkatársainktól szinte csak kedvező visszajelzéseket kapunk, az F-MAX minden szempontból kellemes meglepetés számukra a 1848T után. Dicsérik a kényelmes belsőterét, a sofőrközpontú vezetőállását, a korszerű fedélzeti számítógépét, a sok beállítási lehetőségét, a gyári navigációs rendszerét, az érintőképernyős multimédia-rendszerét és a sok extrafelszerelését. Ezeket az új Ford Trucks vontatókat legalább öt évig tervezzük üzemeltetni, ezért 4+1 évig, illetve 600 ezer kilométer futásteljesítményig kiterjesztett garanciával és a gumiabroncson kívül mindent magában foglaló javítási és karbantartási szerződéssel vettük át őket. Tehát teljes mértékben a Delta-Truck Kft. szervizére hagyatkozunk. Ezenkívül a Delta-Truck Kft. által biztosított gazdaságos vezetéstechnikai továbbképzést is igénybe vesszük majd az F-MAX típussal dolgozó összes kollégánk számára” – magyarázta Kozma Péter.

A gazdaságosabb üzemelés támogatására

„Nagy örömünkre szolgál, hogy immár az Ekol Logistics Kft. flottájában is megjelent a sikeres F-MAX típus, méghozzá rögtön ilyen tekintélyes számban. Ennek az idén korszerűsített változatnak az egyik legfontosabb újítása az Eco+ üzemmód, amely a motor teljesítményét 500-ról 450 lóerőre csökkenti, a sebességkorlátozót átállítja 85 kilométer/óra, kiiktatja a padlógázas visszaváltás (kickdown) funkciót és automatikusan leállítja a motort öt perc alapjárati üzemelés után. Ráadásul ezt a flottairányító munkatárs az okostelefonos alkalmazás segítségével is élesítheti úgy, hogy a járművezetők ne tudják kikapcsolni. A másik vonzó újdonság a ConnecTruck telematikai rendszer, amely többek között valós idejű üzemelési adatokkal segíti a vezetési stílus kiértékelését, valamint távoli szoftverfrissítést is lehetővé tesz” – tette hozzá Gőgh Ferenc, a Delta-Truck Kft. cégvezetője.





Megosztom másokkal

PRAKTIKUS MEGOLDÁS AZ ASZFALTOZÁSHOZ ÉS AZ ÖMLESZTETTÁRU-SZÁLLÍTÁSHOZ: A TELJESEN ÁTDOLGOZOTT KÖGEL BILLENŐPLATÓS FÉLPÓTKOCSI

Robusztusabb, rugalmasabb és egyedibb: a Kögel billenő félpótkocsi egy olyan, teljesen átdolgozott kivitelben mutatkozik be a 2022-es Baumán, amely az ügyfelek legfontosabb igényeit tartja szem előtt. Két változat lesz megtekinthető: egy hőszigetelt vályús felépítmény aszfaltburkoláshoz, és egy ömlesztett szállításra alkalmas, hengeres, teljes egészében acél test.

A SOKOLDALÚ MEGOLDÁS ÉPÍTŐANYAG-SZÁLLÍTMÁNYOZÁSHOZ: A KÖGEL ALAKÍTHATÓ PLATÓS FÉLPÓTKOCSI SOKFÉLE MEGOLDÁST KÍNÁL

A Kögel Multi az építőanyagok és időjárásálló rakományok szállítására szolgáló platóspótkocsi-sorozat bevált, sokoldalúan használható felépítményváltozata. Leszerelhető felépítményelemeinek köszönhetően a Multi túlméretes, azaz túl széles vagy túl hosszú rakományok szállítására is alkalmas. A Kögel a világ első számú építőipari szakkiállításán, a 2022. október 24. és 30. között Münchenben megrendezésre kerülő Baumán mutatta be, mit tud a … Continued

Új kazahsztáni forgalmazójával a Ford Trucks előtt megnyílik Eurázsia „központi folyosója”

Újonnan alapított forgalmazója, a kazahsztáni székhelyű Turbo Trucks Kazakhstan által a Ford Trucks, a nehéz haszongépjárművek iparágának globális márkája kiterjeszti nemzetközi szolgáltatásait Eurázsia fontos közúti fuvarozási átjáróján keresztül. A Ford Trucks célja megbízható, magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtani a modern Selyemútként is emlegetett „Középső közlekedési folyosó” piacain, a nemzetközi kereskedelem egyik kulcsfontosságú útvonala mentén.

A Ford Trucks bejelentette az első üzemanyagcellás F-MAX modelljének fejlesztését

A nulla károsanyag-kibocsátás elérése érdekében tett erőfeszítéseit megsokszorozva a Ford Trucks felvette stratégiai partnerei közé az üzemanyagcella-szállító és -fejlesztő Ballard Power Systems vállalatot. Az együttműködés az Európai Unió által kezdeményezett Horizon Europe ZEFES projekt egyik meghatározó eleme. A Ford Trucks célja az első üzemanyagcellás elektromos (FCEV) F-MAX megalkotása az innovatív együttműködés keretében.

Billencsfélpótkocsik nagymestere

Közel húsz éve gyárt billenőfelépítményes és rakoncás pótkocsikat, illetve mezőgazdasági dollykat a lengyelországi Nysa városában működő MEGA, amely 2017 óta a méltán elismert Benalu cégcsoport tagja. A MEGA termékek magyarországi importőre pedig a Delta-Truck Kft., amelynek széles haszonjármű-kínálatát immár három éve gazdagítják ezek a kiváló minőségű pótkocsik.