MEGA billenős félpótkocsik a Dani-Sped Kft-nél

Nagy teherbírás, kedvező ár-értékarány, időtálló konstrukció

2019 nyarán jelent meg a Delta-Truck Kft. kínálatában, a lengyel MEGA cég pótkocsi kínálata, amely 2016 óta a közismert Benalu cégcsoport tagja és jelentős gyártástechnológiai fejlesztéseket hajtottak végre, de a gyártmánykínálat is bővült, valamint kiemelt szempont, a vevőspecifikus megoldások.

Közzétéve:


Hazai igényekre szabva

A Delta-Truck Kft. kínálatába immáron a teljes MEGA gyártmánykínálat szerepel. Ezen belül a legfontosabb és legszélesebb kínálatot a mezőgazdasági- és építőipari célú, billenős félpótkocsik jelentik, de vannak a hulladék újrahasznosításában (akár bontási törmelékhez) alkalmazható típusok is. Továbbá, megtalálhatók a nyerges- és vonóháromszöges rönkszállítók, valamint a mezőgazdasági betakarításoknál, rövid távú terményszállításnál használható dolly-k, a nyerges félpótkocsik traktorral történő vontatatásához.

A MEGA gyártmányok értékesítése, szervizelése, alkatrész-ellátása ugyanolyan feltételekkel zajlik, mint a Delta-Truck Kft. által forgalmazott más márkák esetében. Ebbe egyaránt beletartozik a garanciális és a garanciális időn túli javítások.

A MEGA félpótkocsik kedvező önsúly-raksúly aránnyal rendelkeznek, az új acél szerkezetű alvázak már versenyképesek a korábbi alumínium alvázakkal és szilárdságuk sem csökkent. A Benalu cégcsoportban már jól bevált, alumínium szerkezetű billenős felépítmények nagy csavaró szilárdsággal rendelkeznek, felületük és a padlólemez kiváló kopásálló. A padlólemez leggyakrabban 7 milliméteres, ez egyaránt alkalmas építőipari és mezőgazdasági célokra, sőt portálajtós, rámpáról is rakodható kivitelnél targoncával is járható, a hátsó részen koptatóréteggel. A belső keresztmetszet 2464 milliméter, azaz két euroraklap szélességű. Szériában kombi ajtós, azaz mindkét portálajtón van gabonaablak és billentéskor, kerettel együtt egyben nyílnak. A ponyvázás szériában kézi kurblis, a motoros változat rendelhető. Az acél gólyalábak, könnyűfém felnik és emelhető első tengely szintén a szériakivitel része.

A piaci igény azt mutatja, hogy a 38-42 köbméter az a térfogat, ami a legjobban kihasználható: a gabonafélék már gazdaságosan szállíthatók súlyra és térfogatra, ugyanakkor ömlesztett építőanyagokhoz szintén alkalmasak, ha nincs betakarítási szezon. Ugyanakkor már elég alacsony az oldalfal is, hogy a homlokrakodótól ne sérüljön meg. Az önsúly 5200-5300 kilogramm körül alakul. A legutóbbi eladás a MEGALIGHT 3-KD típusból volt, amelyek 42-60 köbméteres térfogattal készülnek, maximum 10,38 méteres felépítményhosszal.

A MEGA cég rendszeresen tart készleten szinte minden típusból, a lehető leggyorsabb szállítás érdekében.

MEGA félpótkocsik a Dani-Sped Kft-nél

A vállalkozás 1993-tól végez fuvarozói, szállítmányozói tevékenységet. Legelőször kis családi vállalkozásként indult, majd folyamatosan fejlődve, 2009-től Dani-Sped Kft. néven működik és napjainkra az ország meghatározó fuvarozójává nőtte ki magát. A munkatársakkal együtt azon dolgoznak, hogy a meglévő, és az új partnereik érdekeit figyelembe véve, a lehető leghatékonyabb szolgáltatást nyújtsák a fuvarozás területén, nagy hangsúlyt fektetve a teherautók tisztaságára illetve kihasználtságára.

A piaci pozíció megerősítése érdekében folyamatos fejlődésre, fejlesztésekre van szükség. A szolgáltatások színvonalának emelése illetve nyomon követése érdekében, saját járműveiket GPS-alapú műholdas járműkövető rendszerrel szerelték fel.

A folyamatosan változó fuvarpiaci igények felmérése, követése és kiszolgálása elengedhetetlen, ezért törekszenek a megbízók igényei és számukra a legmegfelelőbb fuvarozási módot, gépkocsi típust, költség hatékony megoldást ajánlani. Nagyon fontos a partnerekkel fenntartott személyes kapcsolat, és az elvárásoknak megfelelő folyamatos, pontos tájékoztatás. A szolgáltatásokat az elvárásoknak megfelelően fejlesztik, a megrendelők igényei alapján.

A cég vezetése a szállítmányozott élelmiszer alapanyag biztonságos szállítás kielégítése érdekében 2015-től a GMP+B4, GMP+B3 irányítási rendszert üzemeltet.

A cég gépjárműparkja saját tulajdonú, 41 darab Scaniával rendelkezik, ebből 16 darab nyerges vontató, amelyekhez egységesen 55 köbméteres, gabonaszállító félpótkocsi tartozik, azokból, 13 darab MEGA gyártmányú, a legutóbbi 2 darabos beszerzéssel együtt, a Delta-Truck Kft-től. Továbbá, a flottában üzemel még összesen 26 darab, vonóháromszöges, pótkocsis szerelvény is. A szerelvények teherbírása 24,5-26 tonna, egyaránt alkalmasak ömlesztett, illetve raklapos áruk vagy Big-Bag áruk szállítására is.

Emellett az ország teljes területén rendelkeznek stabil alvállalkozói körrel, amely 80-100 darabos járműállománnyal segítik a munkákat.  A belföldi ömlesztett áru szállítmányozás specializációja mellett dinamikusan fejlesztik a nemzetközi közúti árufuvarozási tevékenységüket is.

Ömlesztett mezőgazdasági termékek mellett (gabonafélék, olajos magvak, műtrágya, stb.) darab és csomagolt termékek export-import szállítmányozását is végezik. A központi telephely Törökszentmiklóson található, ahol saját szerviz és üzemanyagtöltő állomás szintén rendelkezésre áll, további üzleti lehetőségeket biztosítva. Mind szaktudással, mind szakmai tapasztalatokkal és modern gépparkkal kívánnak minél magasabb szintű szolgáltatást nyújtani már meglévő és új ügyfeleik számára.

A Delta-Truck Kft-vel, az ő megkeresésükre kerültek kapcsolatba, mivel tudomásukra jutott, hogy a vállalkozás már használ MEGA márkájú félpótkocsikat használ és időközben a Delta-Truck Kft. is elkezdte forgalmazni a MEGA pótkocsikat. Már 2018. februárjában beszerzésre került az első MEGA márkájú félpótkocsit majd 2019. júniusában további 3 darabot vásároltak. Ár és értékarányba nézve ezen pótkocsik voltak a legkedvezőbbek.

Féléves intenzív használat után döntöttek, úgy hogy 2019 folyamán még további 9 darab, 55 köbméteres, MEGA félpótkocsi beszerzéséről, amelyek leszállítása 2019. októberéig megtörtént. Mind a 13 darab félpótkocsi saját tulajdonú és további MEGA márkájú pótkocsik beszerzését tervezik a 2020-as évre. Másfél éves tapasztalat alapján ezen pótkocsik napi rendeltetésszerű üzemeltetés mellett a várt teljesítményt nyújtották, mindenféle technikai probléma nélkül.

 





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.