Maximális tér, minimális tömeg

Ékes példája az új Mega Lightplus félpótkocsi a Kögel hatékonyságot, illetve fenntarthatóságot fokozó törekvéseinek. Ugyanis jelentősen kisebb a saját tömege a Mega típushoz képest, még tágasabb és jobban kihasználható a raktere, valamint számos praktikus opcionális megoldást kínál. Így kiválóan megfelel például az autóipari fuvarozás követelményeinek, és még sok más alkalmazási területre is ideális választás.

Közzétéve:

Egyértelműen a saját tömeg lefaragása állt a középpontban a Kögel Mega Lightplus függönyponyvás, mega kivitelű félpótkocsi fejlesztésekor. Már az alapváltozat is csupán 5400 kilogrammos, azaz körülbelül hétszáz kilogrammal könnyebb, mint a szokványos Mega modell. Ez elsősorban a nagyszilárdságú acél és az alumínium bőkezű alkalmazásának köszönhető az alváz és a felépítmény esetében. Így a jármű éppolyan masszív és tartós, mint az a Kögel termékeitől megszokott. Ráadásul ez a tömeg még több mint kétszáz kilogrammal csökkenthető többek között könnyűfém keréktárcsák, kis tömegű gumiabroncsok és alumínium levegőtartályok megrendelésével.

Optimalizált felépítmény

Az alváz nyakrészének csak kilencven milliméter magassága pedig maximális belmagasságot eredményez a lehető legtágasabb raktér érdekében. Természetesen a Mega Lightplus is ugyanazzal az optimalizált külső vázprofilt és továbbfejlesztett felépítményt kapja, mint az összes NOVUM generációs Kögel pótkocsi. A homlokfal, a sarokrakoncák, a hátfalajtók és a kiegészítő tetőmerevítő keretek is alumíniumból készülnek. Szériafelszerelés az emelhető tető, az L alakú tetőhevederek pedig még raklapszéles rakományok esetén is teljes, háromméteres belső rakodási magasságot tesznek lehetővé.

Gyors és könnyű rakodás

Az összes léctartó zseb állítható magasságú a könnyebb használat érdekében. Persze az opcionális, megerősített Strong&Go felépítmény esetében nincs is szükség ponyvatartó lécekre, ugyanis ezek nélkül is teljesíti a DIN EN 12642 Code XL és a Daimler 9.5 rakományrögzítési szabvány előírásait. Italszállításhoz pedig alaphelyzetben egyetlen sor léc is elegendő. Ám a Kögel mérnökei itt is mindent elkövettek az ügyfelek munkájának megkönnyítéséért, így az oldalponyvákra egy további felhegesztett heveder megrendelésével ez az egy sor léc is elhagyható. Mindezek alapján tökéletesen illik a Mega Lightplus modellre is a Kögel mottója: „A gazdaságosság egyben környezetkímélő is – mert mi ezzel is törődünk”.





Megosztom másokkal

Szállító szamuráj

Megbízható japán technika Nippon karakteres stílusában? Korántsem egzotikum, hazai útjainkon sem. Hivatalos márkakereskedőként a Delta-Truck Kft. már 2015 óta forgalmaz Isuzu tehergépjárműveket. Az öt modellsorozat alkotta hazai kínálat legnagyobb tagja az F-széria, amely szülőhazájában Forward néven szerepel a palettán. Jól érzékeltetik a márka sokoldalúságát a szigetország piacán bemutatott, az ott eddig kínált 15 tonnát jelentősen … Continued

Lefogyasztott fagyasztós

Igencsak jelentős fogyókúrára fogták a Kögel mérnökei a hűtőfélpótkocsijukat. Az eredmény egy teljesen új paneltechnológia, amely minden érintettnek előnyére válik! Az üzemeltető mérlegét kisebb fogyasztással és nagyobb terhelhetőséggel védi, a környezetet a vontató és az aggregát kisebb károsanyag-kibocsátásával kíméli. Az már csak hab a tortán, hogy a szállított árut hőmérsékletét is hatékonyabban megőrzi.

Fenntartható innovációk

Megérkezett a Ford Truck F-MAX második generációja, ami finomított külsővel, új erőforrással, valamint számos műszaki innovációval igyekszik elnyerni a fuvarozóvállalatok, valamint járművezetők szívét.

Mi fán terem a félpótkocsicentrum?

Mindegy, hogy mezőgazdasági terményt fuvaroz a feldolgozóüzembe, homokot az építkezésekre, távolról idehajózott konténert a kikötőből, esetleg hőmérsékletre érzékeny árut a szűk belvárosokba, a Delta-Truck félpótkocsicentrumban talál megoldást szállítási kihívásaira. Termékpalettánk gazdaságát csak munkatársaink szakértelme múlja felül. Eláruljuk, hogy mi a csuda a félpótkocsicentrum.