Már mobilalkalmazás formájában is elérhető a Kögel telematikai rendszere

Nem kellett sokat várni a Kögel Telematics mobilalkalmazásra, amely ingyenesen elérhető az ügyfelek számára. A 2016-os IAA haszonjármű-kiállításon mutatkozott be a pótkocsigyártó telematikai szolgáltatása, amely idén kiegészült a mobiltelefonos alkalmazással.

Közzétéve:

Valós idejű adatok a Kögel Telematics segítségével

Alig több mint fél éve mutatkozott be a Kögel Telematics, azonban máris több száz elégedett ügyfél használja ezt a telematikai rendszert, amelyet célirányosan a Kögel pótkocsikhoz fejlesztettek ki. A megbízható szolgáltatás valós idejű adatokat nyújt többek között az elektronikus fékrendszer (EBS) állapotáról, nyomon követi a járművet, jelentést küld a hűtőrendszer működéséről, figyeli a gumiabroncsok állapotát, illetve mindezt elérhetővé teszi egy könnyen átlátható és egyszerűen használható Kögel weboldalon, ahol az adatok elemzését is megnézheti a felhasználó. A rendszerben földrajzi határvonalakat is meg lehet adni, amelyeket ha a jármű átlép, a telematika riasztást küld az ügyfélnek. A Kögel Telematics két részből áll, egyrészt a járműben elhelyezett Kögel Trailer Telematics modulból, másrészt a Kögel Telematics weboldalból. Ebbe a körbe csatlakozott most be a mobiltelefonos alkalmazás.

Mobilon láthatjuk a pótkocsi aktuális állapotát és be is állíthatunk bizonyos paramétereket

Az új applikációnak köszönhetően mindezek a funkciók, adatok és információk már az ügyfelek iPhone telefonján vagy iPad táblagépén is elérhetők, így bármikor ellenőrizhetők, nem szükséges hozzá az irodai számítógép. Az alkalmazás ingyenesen letölthető az App Store áruházból. A tervek szerint az androidos verzió is hamarosan elkészül.

Kögel telematika PDF

A mobilalkalmazás menüjében található információk négy nagy csoportba rendezve érhetők el, hasonlóan a számítógépes felülethez. A „PosControl” fül alatt a jármű helyzetéről, illetve vezetési időről kaphatunk adatokat. „EBSControl” gyűjtőnév alatt az elektronikus fékrendszerről, a futásteljesítményről, a sebességről, a tengelyterhelésről, az abroncsnyomásról és a fékek elhasználódásáról ad információt a rendszer. A „TrailerControl” csoportban láthatjuk, ha esetleg nyitva van a pótkocsi ajtaja, megmutatja a vontatóval való összekapcsoltság és az akkumulátor állapotát, illetve azt is, hogy a gyújtás rá van-e kapcsolva a vontatón. A „TempControl” segítségével nem csak ellenőrizhetjük, hanem be is állíthatjuk a hűtőpótkocsi rakterének hőmérsékletét, valamint a rendszer folyamatosan figyeli és dokumentálja a hűtési láncot, sőt, az üzemelésről, illetve a szervizciklusról is tájékoztatást ad. Még a billencs pótkocsiban szállított aszfalt hőmérsékletét is megmutatja a telematikai rendszer.

A Kögel Telematics a pótkocsigyártó portfóliójában megtalálható minden típusú járművel kompatibilis. A pótkocsi verziójától függően változhat maga a berendezés, illetve annak ára. Mivel a modul utólag is felszerelhető, ezért az üzemeltetők már meglévő flottájuk járműveihez is megrendelhetik a szolgáltatást.

Töltse le telefonjára a Kögel Telematics App-ot az AppStore-ból!





Megosztom másokkal

Atletikus teherhordók

Amikor szóba kerülnek a Ford kishaszonjárművei, általában nem a sivatagban, hegyi felfutón, vagy versenypályán száguldó járművekre gondolunk. Pedig megtehetnénk, hiszen a Ford Performance, a kékoválosok motorsportrészlege, furgonokból és pickupokból is eredményes versenyautókat farag.

A név kötelez

Főként az alumínium billencsek mestereként ismerhetjük a Benalu márkát. Az alapítók – Hubert Pora és Dominique Bonduelle urak – már a cég nevével is erre utaltak, amikor a francia bennes (billencs) és az alumínium szavak összetételével jegyezték be cégüket 1967-ben.

Gördülékeny elemcsere

Habár nem nevezhető új koncepciónak, mindeddig senkinek sem sikerült széles körben megvalósítania az elektromos haszonjárművek akkumulátorcserélő rendszerét. Eddig, ugyanis az Isuzu egy olyan koncepciót mutatott be, ami akár működőképes is lehet!

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.