Látványos jelen, izgalmas jövő

Megérkezett a Ford Trucks legújabb limitált kiadása, az egyedi külső-belső megjelenésű és gazdag felszereltségű F-MAX Select nyerges vontató. A látványos modell mellé a gyártó további izgalmas híreket is szállított, mégpedig a hidrogénüzemű belső égésű motor és a tisztán elektromos NextETRUCK tehergépkocsi fejlesztéséről.

Közzétéve:

Fél évtizeddel ezelőtt a Ford Trucks vadonatúj, korszerű, kifejezetten az európai igényekre kifejlesztett nyerges vontatója, az F-MAX a bemutatása után azonnal elnyerte a rangos Nemzetközi Év Teherautója díjat. Ezzel a török gyártó beszállt az európai tehergépkocsi-gyártók piaci versenyébe, és néhány esztendő leforgása alatt szinte egész Európában szilárdan megvetette a lábát. Magyarországon és Szlovákiában a Delta-Truck Kft. forgalmazásában igen számottevő piaci részesedést ért el új típusával.

Különleges válogatás

Többek között e sikerek előtt tiszteleg a mindössze 400 példányban készülő F-MAX Select kiadás, amely a dizájn, a kényelem, a biztonság, a vezetési élmény és a korszerű műszaki megoldások egyedi ötvözetével tűnik ki. A limitált modell a fekete és bronz színkombinációjával, sötétített LED-es fényszóróival, fekete keréktárcsáival, valamint bronz színű tükörházaival és F-Max emblémájával messziről felismerhető az utakon. Ez a stílus köszön vissza a fülke bőségesen felszerelt belsőterében is a kormánykeréken, a műszerfalon és az üléseken.

Hidrogént a motorba!

A Ford Trucks az F-MAX Select mellett bemutatta a hidrogénnel működő belső égésű motorját is, amely fontos vívmány a fenntartható műszaki megoldások terén. Ez is része annak a törekvésnek, hogy a gyártó az F járműgenerációval jelentős áttörést érjen el a nehéz-teherautók piacán a nulla károsanyag-kibocsátás, a hálózatba kapcsolhatóság és az önvezetés terén. A vállalat elkötelezte magát az iránt, hogy 2040-re csak helyileg nulla károsanyag-kibocsátású haszongépjárműveket gyártson.

E-teherautó élenjáró teherbírással

Ennek jegyében indította útjára a Ford Trucks a NextETRUCK projektet is, amelynek célja új generációs elektromos tehergépkocsik kifejlesztése. Az Európai Unió Horizon Europe elnevezésű kutatási és fejlesztési alapjából kétmillió eurós támogatást kapott ez a projekt. A Ford Trucks annyit már előrebocsátott, hogy olyan tisztán elektromos hajtású, 16 tonna össztömegű teherautót fejleszt, amely kategóriájában a legnagyobb hasznos teherbírást nyújtja majd a lényegesen kisebb saját tömegnek köszönhetően. A modellt hat hónapig valós üzemelési körülmények között tesztelik majd a Ford Otosan gyárai között. A program célja a fejlett hőszabályozás és a jármű hangjelzéssel figyelmeztető rendszerének vizsgálata is. A Ford Trucks tehát minden eddiginél magasabb fokozatba kapcsolt a fejlesztések terén.





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 2. rész

A Lamberet hannoveri palettáját bemutató sorozatunk második részének témája az SR2e félpótkocsik elektromossá alakítására, valamint az utólagos elektromos átalakításokra összeállított Lamberet Energy koncepció. A program a szabályozott hőmérsékletű szállítás környezetvédelmi kihívásaira reagálva konkrét és gazdaságilag is megvalósítható megoldásokat kínál az ágazat számára. Fejlett műszaki megoldásokat sorakoztat fel az elektromos energia tárolására, átalakítására és kezelésére. Ezzel … Continued