Közlekedéshez is kapcsolódó fejlesztésekről írtak alá megállapodást Szegeden

Jelentős fejlesztéseknek nézhet elébe a közeljövőben Szeged a Modern városok program keretében.

Közzétéve:

Január végén együttműködési megállapodást írt alá Orbán Viktor miniszterelnök és Botka László, Szeged polgármestere. A Modern városok program keretében Szeged a huszadik város, ahol hasonló keretmegállapodás született a kormány és a város vezetése között a város fellendítése érdekében tervezett beruházásokra és azok költségvetésére. Az összesen 19 fejlesztési pont közül kettő különösen fontos közlekedési témára koncentrál. Az egyik a 47-es út négysávúra szélesítése, amivel olyan észak-déli közlekedési tengely jön létre, amely Szegedet Debrecenen keresztül összeköti Miskolccal. A másik kiemelt téma egy munkacsoport létrehozása annak kidolgozására, milyen fejlesztésekre van szükség ahhoz, hogy az országban Szeged legyen az első város, ahol a közösségi közlekedés kizárólag elektromos alapon működik.





Megosztom másokkal

Atletikus teherhordók

Amikor szóba kerülnek a Ford kishaszonjárművei, általában nem a sivatagban, hegyi felfutón, vagy versenypályán száguldó járművekre gondolunk. Pedig megtehetnénk, hiszen a Ford Performance, a kékoválosok motorsportrészlege, furgonokból és pickupokból is eredményes versenyautókat farag.

A név kötelez

Főként az alumínium billencsek mestereként ismerhetjük a Benalu márkát. Az alapítók – Hubert Pora és Dominique Bonduelle urak – már a cég nevével is erre utaltak, amikor a francia bennes (billencs) és az alumínium szavak összetételével jegyezték be cégüket 1967-ben.

Gördülékeny elemcsere

Habár nem nevezhető új koncepciónak, mindeddig senkinek sem sikerült széles körben megvalósítania az elektromos haszonjárművek akkumulátorcserélő rendszerét. Eddig, ugyanis az Isuzu egy olyan koncepciót mutatott be, ami akár működőképes is lehet!

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.