Kögel félpótkocsikat szerzett be a Waberer’s International Zrt.

Száz Kögel Mega Rail félpótkocsit rendelt meg a Waberer’s International Zrt., az első járművek pedig már április elején üzembe álltak a vállalat flottájában. A különleges kialakítású pótkocsik egy új projekt keretében teljesítenek szolgálatot.

Közzétéve:

Igen fontos áttörést jelent ez a beszerzés a Kögel számára, hiszen a Waberer’s International Zrt. Európa egyik legnagyobb fuvarozóvállalatának számít. A Waberer’s cégcsoport több mint 3500 járműszerelvényt üzemeltet, amelyek közül majdnem háromezer egység nemzetközi forgalomban közlekedik, míg a foglalkoztatottak száma meghaladja a 6500 főt, akik közül több mint ötezren gépkocsivezetőként dolgoznak.

100 új Kögel Mega Rail félpótkocsi

A száz új Kögel Mega Rail félpótkocsi műszaki specifikációját tekintve alapvetően megegyezik a Waberer’s International Zrt. flottájában található többi pótkocsival, vagyis ezek is oldalfal nélküli, függönyponyvás mega kivitelek a rakodáshoz megemelhető tetővel, rolós tetőponyvával, hátul konténerajtóval és acélsodronnyal megerősített biztonsági ponyvával felszerelve. Annyiban viszont különböznek, hogy multimodális, tehát kíséretlen vasúti és hajóforgalomra is alkalmasak. Ehhez a daruzás miatt oldalt megerősített alvázkerettel, a lekötözést segítő gyűrűkkel, vasúti jelölésekkel, felhajtható oldalsó aláfutásgátlókkal és az erősített homlokfalon dokumentumtartóval rendelkeznek.

Újra Kögel pótkocsik a Waberer’s flottában

„Vállalatunk utóbbi több mint tíz évében nem szerepeltek Kögel pótkocsik a flottában. Tavaly kiírtunk egy nyílt tendert, amelyen a műszaki paraméterek, a beszerzési ár, a szervizelés lehetőségei, valamint a visszavásárlási garancia tekintetében mindent egybevetve a Kögel adta a legjobb ajánlatot. Továbbá az is szerepet játszott a döntésben, hogy a Waberer’s International Zrt. a pótkocsik terén kedveli a német gyártmányokat, illetve bízik a német technológiában. A mostani beszerzés egy próbavásárlásnak is tekinthető, ugyanis ha beválnak a Kögel pótkocsik, akkor a későbbiekben tendereink állandó résztvevői lehetnek majd” – mondta Lajkó Ferenc, a Waberer’s International Zrt. vezérigazgatója.

Az új Kögel félpótkocsikat Massimo Dodoni, a Kögel Trailer GmbH & Co. KG értékesítési vezetője (jobb oldalon) adta át Lajkó Ferencnek, a Waberer’s International Zrt. vezérigazgatójának (bal oldalon).

„Ezúttal azért választottunk Ro-La és Ro-Ro forgalomra megfelelő kialakítású félpótkocsikat, mert vállalatunk a 2017-es év egyik új projektje révén szeretne nyitni a multimodális fuvarozás irányába. Ennek keretében Magyarország és Németország között kíséretlen vasúti forgalomban közlekednének a félpótkocsik, míg a La Manche csatornán hajón, kíséretlen forgalomban kelnének át” – tette hozzá a vezérigazgató.

„A Kögel pótkocsikat is öt évig tervezzük üzemeltetni, ahogyan az megszokott a flottánkban. Üzletpolitikánk része ugyanis, hogy minőségi eszközökkel álljunk ügyfeleink rendelkezésére. Ezért fontos számunkra a visszavásárlási garancia, amiben nagyon jó feltételeket adott a Kögel. A pótkocsik karbantartását és javítását saját szervizünkben végezzük majd, amihez a garanciális jogokat is megkaptuk a gyártótól, profi szerelőcsapatunk pedig típusspecifikus továbbképzésben részesült” – egészítette ki Lajkó Ferenc.





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 2. rész

A Lamberet hannoveri palettáját bemutató sorozatunk második részének témája az SR2e félpótkocsik elektromossá alakítására, valamint az utólagos elektromos átalakításokra összeállított Lamberet Energy koncepció. A program a szabályozott hőmérsékletű szállítás környezetvédelmi kihívásaira reagálva konkrét és gazdaságilag is megvalósítható megoldásokat kínál az ágazat számára. Fejlett műszaki megoldásokat sorakoztat fel az elektromos energia tárolására, átalakítására és kezelésére. Ezzel … Continued