Ideális választás

Munkába állt az első magyarországi Ford Trucks F-Line nyerges vontató. A hajdúböszörményi ifj. Nagy-Timpanon Bt. pontosan olyan alkalmazási profillal üzemelteti majd a járművet, amilyenre ezt a vadonatúj típust tervezték. A narancssárga vontató ugyanis egy nyitott platós, illetve egy billenőteknős félpótkocsival felváltva belföldi rövid távú építőipari fuvarozást végez majd.

Közzétéve:

Építőipari generálkivitelezés, valamint építőanyag-kereskedelem a 2000-ben alapított és jelenleg mintegy húsz főt foglalkoztató ifj. Nagy-Timpanon Bt. fő profilja. A cég most először szerzett be nyerges szerelvényt kizárólag a saját árujának szállítására, tehát bérfuvarozást nem végez majd az új eszközzel.

Tálcán kínált lehetőség

„Vállalkozásunknál néhány évvel ezelőtt felmerült egy saját nyerges vontató és hozzá félpótkocsik beszerzésének az igénye, hogy ügyfeleinket gyorsabban, pontosabban és rugalmasabban tudjuk kiszolgálni” – kezdte Nagy Péter, az ifj. Nagy-Timpanon Bt. ügyvezetője. „Gondolkoztunk használt és új járművek vásárlásán is, mígnem a pótkocsik ügyében idén év elején kapcsolatba kerültünk a Delta-Truck Kft.-vel. Több cégtől is kértünk ajánlatokat, ám egyedül a Delta-Truck Kft. értékesítője, Prisch Levente ragaszkodott a személyes találkozóhoz, ami igen megnyerő volt számunkra. Végül rendeltünk egy Kögel Multi nyitott platós, lehajtható oldalfalas és egy Kögel Kipper acél alvázzal és félköríves acél teknővel készült billenős félpótkocsit.

Éppen ekkor jelent meg a magyar piacon a Ford Trucks F-Line, és Prisch Levente ezt a járművet is a figyelmünkbe ajánlotta. Igen kedvező árajánlatot kaptunk, valamint az új típus fülkeméretével, tömegével, teljesítményével és felszereltségével is éppen megfelel az elvárásainknak. Ezenkívül mindig is odafigyeltünk a gépparkunk igényes megjelenésére, ami szintén az új jármű beszerzése mellett szólt. Akárcsak az egy év teljes körű garancia és a további egy év hajtásláncgarancia. A viszonylag kis éves futásteljesítmény miatt egyelőre nem kötöttünk javítási és karbantartási szerződést, de szimpatikus, hogy a Delta-Truck Kft. ezt a gépkocsi átvételétől számított egy éven belül nyitott opcióként kínálja. Az F-Line vontató gazdája az egyik régi, hűséges és megbízható munkatársunk lesz, aki örömmel és tetszéssel fogadta új munkaeszközét” – magyarázta Nagy Péter az új szerelvény átvételekor.

Korszerű műszaki tartalom

A Ford Trucks F-Line hajtásáról az F-Max típusból már ismert soros, hathengeres, 13 literes Ford Trucks Ecotorq dízelmotor 450 lóerős változata és a gyártó szintén saját fejlesztésű, 16 fokozatú, automatizált sebességváltója gondoskodik. Az F-Max vontatókban már bizonyított ez a kiválóan összehangolt motor-váltó páros, amely gyorsabb fokozatváltásokat és kisebb üzemanyag-fogyasztást biztosít a korábbi hajtásláncokhoz képest. Az F-Line erősített alvázzal és a 315/80-as gumiabroncsoknak köszönhetően némileg nagyobb hasmagassággal készül, ami az építőipari alkalmazásban további előnyt jelent.

Ezenkívül a típus számos korszerű vezetéstámogató rendszert kínál, többek között radaros oldalsó holttérfigyelőt, adaptív és a domborzathoz előrelátón alkalmazkodó sebességtartó automatikát, gyalogosfelismeréssel kiegészített automatikus vészfékrendszert és sávelhagyásra figyelmeztetőt. A járművezető kényelmét pedig két fekhely, komfortülés, a középkonzolon nagy, színes érintőképernyő, telefontükrözés és multifunkciós kormánykerék is szolgálja. Mindezek alapján a Ford Trucks F-Line valóban ideális választást jelent belföldi rövid távú, ám nehézsúlyú és olykor akár könnyebb terepet is érintő fuvarfeladatokra.

 

Az új Ford Trucks F-Line nyerges vontatóból és Kögel Multi nyitott platós félpótkocsiból álló szerelvényt Prisch Levente, a Delta-Truck Kft. értékesítője (jobb oldalon) adta át Nagy Péternek, az ifj. Nagy-Timpanon Bt. ügyvezetőjének (bal oldalon).





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.