Harmadik helyezést ért el a Ford a 2016-os Nemzetközi Év Tehergépkocsija (International Truck Of the Year, ITOY) választáson

Évről-évre számos típus verseng azért, hogy az európai szakújságírókból álló zsűrit meggyőzve megkapja a díjat, ugyanis az Év Tehergépkocsija díjazás a gyártók legrangosabb elismerése az iparágban. 2016-ban a Ford Trucks építőipari modellje a harmadik helyen végzett.

Közzétéve:

A díj háttere

Az Év Tehergépkocsija díjat negyven évvel ezelőtt ítélték oda először. Az elmúlt évtizedekben számos dolog megváltozott a díj körül, egyvalami azonban állandó maradt: ez a kis szobrocska jelenti a tehergépkocsikat gyártó vállalatok számára a legnagyobb szakmai elismerést. A díj odaítélése a 25 nemzetközi szakújságíróból álló zsűri kezében van. Az újságírók már nyáron megjelölik az általuk legjobbnak ítélt járműveket, amelyekből aztán tesztek tapasztalatai alapján, többkörös szavazás után kerül ki az első három helyezett. A díjakat ősszel, valamelyik kiemelt haszonjármű-kiállításon adják át.

A 2016-os díjazottak

A 2016-os díj odaítélésekor a rangos mezőny tagjai között szoros verseny alakult ki. A zsűri a végső sorrend meghatározásakor figyelembe vette, hogy a díjazott jármű az elmúlt egy év olyan újonnan bevezetett típusa legyen, amely műszaki újításaival, kényelmével, biztonságával, vezethetőségével, üzemanyag-hatékony működésével, csekély ökológiai lábnyomával és kis üzemeltetési költségével jelentős módon hozzájárul a fuvarozási hatékonyság növeléséhez. A 2015 novemberében, Lyonban megrendezett Solutrans haszonjármű-kiállításon végül az IVECO Eurocargo gyártója vehette át az első díjat, a Ford Trucks építőipari modellje pedig a dobogós harmadik helyen végzett. A Ford Trucks ezzel a díjjal megismételte 2013-as eredményét, amikor szintén a harmadik helyet kapta meg az akkori Cargo típussal.

A Ford nagyhaszonjárművei

A Ford Trucks nagyhaszonjárműveit 1982 óta a törökországi Ford Otosan gyárban állítják elő. Az üzemet egyenlő mértékben birtokolja a Ford Motor Company és a török Koc Holding. A Ford Trucks aktuális termékkínálatában a 18 tonna össztömeg feletti kategóriában megtalálhatók a közúti regionális, építőipari, valamint hosszú távú fuvarozásra szánt járművek is. A gépkocsik megbízható és gazdaságos üzemeléséről a Ford saját fejlesztésű, az Euro 6 normát teljesítő Ecotorq motorjai, valamint ZF sebességváltók gondoskodnak.

2016 nyara óta a Delta-Truck Kft. a Ford Trucks tehergépjárművek hivatalos magyarországi importőreként a Ford nehéz-teherautók teljes választékával várja ügyfeleit a vállalat szigetszentmiklósi központjában. A Delta-Truck Kft. a kereskedelmi tevékenység mellett teljes körű szervizszolgáltatást is nyújt a gépkocsikhoz.





Megosztom másokkal

Különleges feladatok mesterei

Harmincméteres betongerendát, lánctalpas rakodógépet vagy egy teljes gépsort kellene elszállítani? Esetleg óriási kábeldobot? Netán egy egész házat? Itt már csak a Broshuis segíthet! A Delta-Truck Kft. több mint másfél évtizede várja ügyfeleit a speciális igényekre készülő, illetve konténerszállító félpótkocsik egyik legrégebbi gyártójának magyarországi importőreként.

Szállító szamuráj

Megbízható japán technika Nippon karakteres stílusában? Korántsem egzotikum, hazai útjainkon sem. Hivatalos márkakereskedőként a Delta-Truck Kft. már 2015 óta forgalmaz Isuzu tehergépjárműveket. Az öt modellsorozat alkotta hazai kínálat legnagyobb tagja az F-széria, amely szülőhazájában Forward néven szerepel a palettán. Jól érzékeltetik a márka sokoldalúságát a szigetország piacán bemutatott, az ott eddig kínált 15 tonnát jelentősen … Continued

Lefogyasztott fagyasztós

Igencsak jelentős fogyókúrára fogták a Kögel mérnökei a hűtőfélpótkocsijukat. Az eredmény egy teljesen új paneltechnológia, amely minden érintettnek előnyére válik! Az üzemeltető mérlegét kisebb fogyasztással és nagyobb terhelhetőséggel védi, a környezetet a vontató és az aggregát kisebb károsanyag-kibocsátásával kíméli. Az már csak hab a tortán, hogy a szállított árut hőmérsékletét is hatékonyabban megőrzi.

Fenntartható innovációk

Megérkezett a Ford Truck F-MAX második generációja, ami finomított külsővel, új erőforrással, valamint számos műszaki innovációval igyekszik elnyerni a fuvarozóvállalatok, valamint járművezetők szívét.