Ford Trucks – F generációs mozgalom

A Ford Trucks bemutatja a 100%-os elektromos teherautóját, amely támogatja a márka ambiciózus célkitűzését: „2030-ra az európai tehergépjármű eladások 50%-a nulla károsanyag-kibocsátású lesz”

Közzétéve:

  • A Ford Trucks a hannoveri IAA Transportation 2022 kiállításon bemutatta első teljesen új, 100%-os elektromos teherautóját, amellyel hatalmas lépéseket tesz a nehéz haszongépjárművek fenntartható jövője felé.
  • 2030-ra a Ford Trucks európai értékesítésének 50%-a nulla károsanyag-kibocsátású lesz
  • A Ford Trucks F generációs mozgalma különböző igényeket kiszolgáló technológiákat kínál, amelyek a nulla károsanyag-kibocsátástól az autonóm járművekig mindent lefednek.
  • A Ford Trucks által kifejlesztett innovatív új funkciók és a következő generációs technológiák biztosítják, hogy a vállalat megőrizze pozícióját a gyártás, a tervezés, a termékfejlesztés és az új csatlakozási technológiák terén, amelyek segítik a vállalkozások fejlődését.

A Ford Trucks, a Ford egyetlen globális nehéz haszongépjármű-márkája. A Ford Trucks a szeptember 20-25. között a világ vezető mobilitási, szállítási és logisztikai szakkiállításán, Hannoverben megrendezett IAA Transportation 2022 kiállításon mutatta be első teljesen új, 100 %-ban elektromos teherautóját.

A nehéz tehergépkocsik gyártása terén szerzett több mint fél évszázados tapasztalatra és dinamikus termékfejlesztésre építve a Ford Trucks itt mutatta be az F generációs átalakulást. A mozgalom magában foglalja a nulla károsanyag-kibocsátású szállítási megoldások ütemtervét, valamint izgalmas új specifikációkat és funkciókat, amelyek biztosítják, hogy a vállalat megőrizze pozícióját a gyártás, a tervezés és a termékfejlesztés terén.

A Ford Trucks, amely 2018-ban az F-MAX-szal elnyerte a rangos IToY-díjat Hannoverben, visszatért az IAA Transportationre, hogy bemutassa legújabb áttörését, fejlesztéseit a nulla kibocsátású közlekedés felé vezető úton. A vállalat, amely korábban aláírta az ACEA nyilatkozatát a zéró emissziós áruszállításra való áttérésről, nemrégiben bejelentette, hogy 2040-re kizárólag zéró emissziós nehéz haszongépjárműveket kíván értékesíteni. Az F generációs mozgalom, amely magában foglalja a 100%-ban elektromos, hálózatba kapcsolt és autonóm járműtechnológiákat, azt jelenti, hogy a Ford Trucks egy lépéssel közelebb került céljaihoz.

Serhan Turfan, a Ford Trucks alelnöke kijelentette: „Az F generációs mozgalomnak köszönhetően 2030-ra a Ford Trucks európai értékesítéseinek 50%-a nulla károsanyag-kibocsátású járművekből fog állni.”

A Ford Trucks következő generációs, első 100 %-os elektromos teherautója, amelyet azzal a céllal fejlesztettek ki, hogy „az az útitárs legyen, aki törődik az ügyfeleivel és fellendíti a vállalkozásaikat”, fejlett összekapcsolhatósági funkciókkal tűnik ki, és vonzó teljes birtoklási költségével rendkívül versenyképesnek ígérkezik az európai piacokon.

„Innovatív márkaként, amely odafigyel ügyfeleink igényeire, kutatás-fejlesztésünket arra összpontosítjuk, hogy élvonalbeli, új generációs technológiákat dobjunk piacra. Célunk tehát elsősorban az, hogy segítsünk csökkenteni az üzemeltetési költségeket és a szén-dioxid-kibocsátást a közutakon, miközben növeljük a flották termelékenységét” – mondja Serhan Turfan. „Az európai pozíciónk megerősítése a legfőbb prioritásunk. A jelenlegi piacainkon elért sikereinkre építve 2024-re 50 országot tervezünk elérni. Az EU Green Deal és a Ford globális fenntarthatósági céljaival összhangban nagy lépést teszünk a 2040-es zéró kibocsátási célunk felé azzal, hogy elektromos teherautóinkkal terjeszkedünk az európai piacokon. Rövid távon az a célunk, hogy 2030-ra az európai eladások 50%-át zéró emissziójú járműként teljesítsük.”

A következő generációs, 100 %-os elektromos teherautó számos előnyt kínál az energia-, karbantartási és teljes üzemeltetési költségek tekintetében

A Ford Trucks 18-26 tonna hasznos teherbírású, tisztán elektromos hajtású teherautója kiváló manőverezőképességgel rendelkezik, és számos előnyt kínál, többek között a belső égésű motorral szerelt járművekhez képest kedvezőbb havi energiafogyasztást. Az energiaköltségek például közel felére csökkennek a jelenlegi szinthez képest. A karbantartási költségek is várhatóan kétharmaddal csökkennek, mivel az elektromos járművekben kevesebb a karbantartást igénylő mozgó alkatrész. Számos európai ország ösztönzőket is kínál a vállalkozások számára, hogy elektromos járművekbe fektessenek be. Mindezek a tényezők kedvezően hatnak a teljes tulajdonlási költségre. Az előrejelzések szerint a Ford Truck 100 %-ban elektromos teherautó 4 év alatt alacsonyabb teljes birtoklási költséget kínál, mint a dízelüzemű járművek, bármilyen ösztönző és támogatás nélkül.

A kiállításon a Ford Trucks csapata bemutatja az összekapcsolt és autonóm vezetéshez kifejlesztett technológiáit. A látogatók megtapasztalhatják a távvezérléses technológiát, és 2000 km távolságból irányíthatnak egy F-Maxot a Ford Trucks eszkişehiri (Törökország) tesztpályán. A csapat bemutatja a Ford Trucks CARE ökoszisztémát is, amely a szoftver, az üzemidő, az elektromobilitás, a pénzügyi megoldások és a testreszabás területén kínál szolgáltatásokat.

A ConnecTruck új funkciókkal könnyíti meg a járművezetők és a flottakezelők életét

A Ford Trucks adatvezérelt, összekapcsolt mobilitási termékekké alakítja járműveit, olyan új generációs technológiákkal felszerelve, amelyek óriási előnyöket kínálnak majd az ügyfeleknek. Az új technológiák olyan funkciókat tartalmaznak, mint a GPS sebességtartó automatika és a multimédiás rendszer, amelyek megkönnyítik a járművezetők és a flottakezelők életét, azzal a céllal, hogy a járművek az utakon maradjanak, és 100%-os üzemidőt érjenek el.

A Ford Trucks biztonságosabb, gyorsabb és hatékonyabb szállítási megoldásokat kínál az „Autonóm technológiák” révén.

A Ford Trucks mérnökei által kifejlesztett 4. szintű önvezető technológia lehetővé teszi a járművezetők számára, hogy járműveik autonóm módon közlekedjenek a H2H (hub-to-hub) logisztikai központok között. A szállítási iparág legfontosabb fogaskerekeként a Ford Trucks mostantól sokkal biztonságosabb, gyorsabb, környezetbarátabb és ami a legfontosabb, lényegesen megbízhatóbb szállítást tud majd kínálni. A Ford Trucks távvezetési technológiája lehetővé teszi a járművezetők számára, hogy távolról kapcsolódjanak az autonóm járműhöz, és segítsék a vezetési feladatot olyan váratlan események esetén, amikor az autonóm működés során emberi intelligenciára van szükség. Az autonóm tolatásos parkolás egy másik, a Ford Trucks által kifejlesztett technológia, amely leegyszerűsíti a dokkolási eljárásokat.
mivel a funkció lehetővé teszi, hogy az autonóm teherautó ugyanúgy beparkoljon a fel- és lerakodó rámpákhoz, mint egy tapasztalt teherautó-vezető.





Megosztom másokkal

Életek védelmében

Idén júliusban életbe lépett az általános járműbiztonsági rendelet legfrissebb módosítása, amely szigorúbb biztonsági előírásokat vezetett be a haszonjárművek számára. A rendelet célja a közúti közlekedés biztonságának jelentős növelése az Európai Unióban.

Flexibilisen tehermentesít

Szó szerint nehéz feladat a nehézfuvarozás. A túlméretes és túlsúlyos szállítmányok a méretüknél és a tömegüknél fogva nem közlekedhetnek akárhol. A holland Broshuis egy egyszerű, de nagyszerű új megoldással segít kibővíteni a működési területüket.

Kilencven innovatív esztendő

Vitathatatlanul Franz Xaver Gruber osztrák zeneszerzőnek köszönhetjük a világ legnépszerűbb karácsonyi énekét. A Csendes éj örökérvényű dallamaihoz hasonlóan bő száz esztendővel később, Franz Xaver Kögel is maradandót alkotott. Mégpedig olyat, aminek a fuvarozóvállalkozók nem csak karácsonykor örülhetnek.

A jövő kapujában

Több tízmillió dolláros szerződést hoz tető alá az Isuzu japán járműgyártó a Gatik önvezető technológiák fejlesztésével foglalkozó amerikai vállalattal. A befektetés célja önvezető közép- és nehézkategóriás teherautók kifejlesztése a már most is létező automatizált szállítási szolgáltatásaikhoz.

Napfényes jövő áll előttünk

Amióta világ a világ, a haszonjárműveknek mindig nyereséget kellett termelniük. Nincs ez másképpen ma sem, éppen ezért számtalan változtatás és fejlesztés jelent meg az elmúlt években a hatékonyság növelésére. Felmerül azonban a kérdés, hogy mik lehetnek a következő lépések ezen az úton? Alternatívákból nincs hiány, egy ígéretes lehetőséggel a Kögel félpótkocsik fejlesztése során is találkozhatunk.