Díjnyertes telematika

Egyre nagyobb szerepet kapnak a hatékony és biztonságos járműüzemeltetésben a pótkocsikhoz kapcsolódó telematikai megoldások is. A hazánkban a Delta-Truck Kft. által képviselt Kögel márka saját rendszere, a Kögel Telematics szerezte meg az ezüstérmet a pótkocsik és felépítmények kategóriájában a 2024-es Német Telematikai Díj odaítélésekor.

Közzétéve:

Idén a 2024-es Német Telematikai Díj (Deutscher Telematik Preis) zsűrijének neves szakértői több mint negyven telematikai megoldást hasonlítottak össze. A bizottság nemcsak a megadott műszaki jellemzőket értékelte, hanem mindegyik rendszert a gyakorlatban is tesztelte. Többek között azt vizsgálták, hogy mennyire gyorsan és felhasználóbarát módon érhetik el a kívánt adatokat az egyes rendszerek használatakor. Igen rangos szakmai elismerést jelent, hogy a Kögel Telematics a pótkocsik és felépítmények kategóriájában a második helyen végzett. Ez az előkelő eredmény jól igazolja a Kögel telematikai rendszerének kiváló funkcionalitását és az üzemeltetőknek nyújtott hasznosságát.

Sokoldalú és rugalmas

A Kögel Telematics saját gyártói rendszerként a lehető legjobban illeszkedik a Kögel pótkocsikhoz és az ügyfelek igényeihez. Valós idejű és részletes üzemelési adatokat továbbít, amelyeket a jogosult felhasználók a Kögel internetes portálján tekinthetnek meg egyszerűen és bármikor a nap 24 órájában. Mivel ez egy nyílt forráskódú rendszer, az adatok külső alkalmazásokba is könnyen átültethetők. Sőt, minden adat okostelefonon keresztül is elérhető a Kögel Telematics androidos alkalmazásával.

Hatékony kombináció

A Kögel telematikai rendszerének további nagy előnye, hogy az abroncsnyomás-figyelést is magában foglalja, így azonnal figyelmezteti az üzemeltetőt, ha az abroncsok nyomása eltér a céltartománytól. Mivel a guminyomás nemcsak a biztonságot, hanem az üzemanyag-takarékosságot is jelentősen befolyásolja, ez nagyban hozzájárul a költséghatékony üzemeltetéshez. Ez azért is fontos, mert az ENSZ-EGB 141. számú rendelet értelmében 2024 júliusától minden újonnan forgalomba helyezett félpótkocsit abroncsnyomás-ellenőrző (TPMS) rendszerrel kell felszerelni. Persze a rendszer ehhez hasonlóan sok más üzemelési adatot is gyűjt, illetve elemez, majd ezek alapján állapotjelentésekkel segíti az ügyfeleket a biztonságos és gazdaságos üzemeltetésben. Emellett a Kögel telematikai rendszere az adott felhasználásra szabott, rögzített havi díjú és mindvégig kiszámítható költségeket biztosító szervizszerződések alapjául is szolgál. Mindezt egyszerű, gyors és felhasználóbarát módon nyújtja, amit a 2024-es Német Telematikai Díj elnyerése is megfelelően igazol.





Megosztom másokkal

Lefogyasztott fagyasztós

Igencsak jelentős fogyókúrára fogták a Kögel mérnökei a hűtőfélpótkocsijukat. Az eredmény egy teljesen új paneltechnológia, amely minden érintettnek előnyére válik! Az üzemeltető mérlegét kisebb fogyasztással és nagyobb terhelhetőséggel védi, a környezetet a vontató és az aggregát kisebb károsanyag-kibocsátásával kíméli. Az már csak hab a tortán, hogy a szállított árut hőmérsékletét is hatékonyabban megőrzi.

Fenntartható innovációk

Megérkezett a Ford Truck F-MAX második generációja, ami finomított külsővel, új erőforrással, valamint számos műszaki innovációval igyekszik elnyerni a fuvarozóvállalatok, valamint járművezetők szívét.

Mi fán terem a félpótkocsicentrum?

Mindegy, hogy mezőgazdasági terményt fuvaroz a feldolgozóüzembe, homokot az építkezésekre, távolról idehajózott konténert a kikötőből, esetleg hőmérsékletre érzékeny árut a szűk belvárosokba, a Delta-Truck félpótkocsicentrumban talál megoldást szállítási kihívásaira. Termékpalettánk gazdaságát csak munkatársaink szakértelme múlja felül. Eláruljuk, hogy mi a csuda a félpótkocsicentrum.

Atletikus teherhordók

Amikor szóba kerülnek a Ford kishaszonjárművei, általában nem a sivatagban, hegyi felfutón, vagy versenypályán száguldó járművekre gondolunk. Pedig megtehetnénk, hiszen a Ford Performance, a kékoválosok motorsportrészlege, furgonokból és pickupokból is eredményes versenyautókat farag.