Bővülő pótkocsikínálat a teljesség igényével…

Új márka termékeivel bővítette pótkocsikínálatát a Delta-Truck Kft., hogy még szélesebb körben kielégíthesse ügyfelei igényeit. A Benalu cégcsoporthoz tartozó lengyel MEGA termékei közül az acélalvázzal és alumíniumfelépítménnyel készülő billencsfélpótkocsik, illetve mezőgazdasági dollyk tarthatnak számot a legnagyobb érdeklődésre hazánkban.

Közzétéve:

Számos haszonjárműgyártó magyarországi importőreként a Delta-Truck Kft. eddig is igen sokféle félpótkocsit kínált ügyfeleinek. A Benalu prémiumszínvonalú termékeit alumíniumból készült alváz és felépítmény jellemzi, így ezek kiválóan megfelelnek nemzetközi fuvarfeladatokhoz. A Kögel billencsei acélból készült alvázukkal és felépítményükkel a legnagyobb igénybevétellel járó, például nehéz építőipari vagy hulladékszállítási alkalmazásokhoz ideálisak. Mostantól pedig már acélalvázzal és alumíniumfelépítménnyel rendelkező billencsfélpótkocsikat is értékesít a Delta-Truck Kft. annak köszönhetően, hogy egy sikeres kétéves tesztidőszak eredményeként elnyerte a MEGA járművek kizárólagos importőri jogát a Benalu cégcsoport jóváhagyásával.

 

Lengyel sikertörténet

Lengyelországban, a Wrocławtól mintegy hetven kilométerre fekvő Nysa városában 1872-ben megnyílt egy vasöntöde és gépgyár, ahol a második világháború után ipari berendezéseket készített a ZUP nevű vállalat. Ennek helyébe lépett 2004-ben a MEGA, amely 2017-ben beleolvadt a jól ismert Benalu cégcsoportba. Ezzel egy időben nagyszabású beruházások kezdődtek a 140 ezer négyzetméteres területen működő gyártónál, így létrejött egy új, korszerű fényezőüzem, valamint a MEGA már ugyanazokat az alumíniumpaneleket használja, mint a Benalu, megegyezik az anyagminőség, továbbá a szaktudását is megosztja az anyavállalat az új leányával. A Lengyelország egyik vezető pótkocsigyártójaként ismert és elismert MEGA évente mintegy 850 járművet állít elő, legfőbb piacai pedig Skandinávia, Oroszország, Németország, Csehország, Szlovákia, Románia és most már Magyarország is.

 

Széles kínálat

A MEGA termékkínálatának gerincét az acélalvázzal és alumíniumfelépítménnyel készülő MEGALIGHT KBZ – KZZ billencsfélpótkocsik adják, amelyek 25, 28, 35 és 40 köbméteres teknővel állnak rendelkezésre, 7,44-10,34 méter hasznos belső hosszúsággal. Ezeknek a modelleknek a saját tömege 5000 kilogrammnál kezdődik, felépítményük duplafalú kialakítása pedig esztétikai célokat is szolgál, ugyanis a belső sérülések kívülről nem láthatók. Az oldalfalak és a padozat anyagvastagsága igény szerint választható, a hátsó lengőajtóra gabonaajtó is kérhető surrantóval vagy anélkül, továbbá LED-es világítás, szerszámosláda, emelhető tengely, vibrátor és Cramaro takaróponyva is rendelhető. A hátsó aláfutásgátló alumíniumból készül, valamint a keréktárcsák, a légtartályok és a gólyalábak is kérhetők alumíniumból.

A MEGALIGHT KD modellek szintén acélalvázzal és alumíniumfelépítménnyel rendelkeznek, ám a billenőplatójuk 38, 42, 45, 50, 55 és 60 köbméteres lehet, 8,53-10,38 méter hasznos belső hosszúsággal. Ezek saját tömege 5400 kilogrammnál kezdődik, és szimmetrikus hátfalajtókat kapnak. Az opciók tekintetében jóformán megegyeznek a KBZ – KZZ modellekkel.

A MEGAFORT KZZ – KBZ billencsfélpótkocsik acélalvázzal és acélfelépítménnyel gördülnek ki a gyárból, a 25-28 köbméteres teknők oldalfala négy, padozata pedig öt milliméter vastag Hardox acélból készül. Saját tömegük 6580 kilogrammtól indul, hidraulikus munkahengerüket burkolat védi, míg a félköríves acélteknők homlokfala 25 fokos szögben döntött. A már említett opciók mellett ezeknél a modelleknél a hidraulikusan működtetett hátfalajtó is szerepel.

A MEGAFORT MAX billencsfélpótkocsik szintén acélalvázzal és acélfelépítménnyel készülnek, ám ezek félköríves acélteknője 45-50 köbméteres, 9,28 métertől kezdődő hasznos belső hosszúsággal, míg a saját tömegük legalább 8300 kilogramm.

Ezenkívül MEGATIMBER LONG és MEGATIMBER SHORT néven acélrakoncás rönkszállító félpótkocsik, illetve pótkocsik és MARIO DOLLY II néven egy- vagy kéttengelyes mezőgazdasági dollyk is szerepelnek a kínálatban.

Piaci tervek

A kétéves tesztidőszak alatt a Delta-Truck Kft. évente mintegy húsz MEGA billencspótkocsit értékesített úgy, hogy csak a harminc köbméternél kisebb teknőjű modelleket kínálhatta. Mostantól viszont a teljes termékválaszték minden tagját értékesítheti a cég, a teljes körű szervizhátteret pedig a Ford Trucks szervizpontjai biztosítják. Így a Delta-Truck Kft. vezetése szeretné megduplázni az említett értékesítési darabszámot. Ehhez a MEGA gyárának földrajzi elhelyezkedése is hozzájárul, ugyanis igen előnyös a szállítási költségek tekintetében.





Megosztom másokkal

PRAKTIKUS MEGOLDÁS AZ ASZFALTOZÁSHOZ ÉS AZ ÖMLESZTETTÁRU-SZÁLLÍTÁSHOZ: A TELJESEN ÁTDOLGOZOTT KÖGEL BILLENŐPLATÓS FÉLPÓTKOCSI

Robusztusabb, rugalmasabb és egyedibb: a Kögel billenő félpótkocsi egy olyan, teljesen átdolgozott kivitelben mutatkozik be a 2022-es Baumán, amely az ügyfelek legfontosabb igényeit tartja szem előtt. Két változat lesz megtekinthető: egy hőszigetelt vályús felépítmény aszfaltburkoláshoz, és egy ömlesztett szállításra alkalmas, hengeres, teljes egészében acél test.

A SOKOLDALÚ MEGOLDÁS ÉPÍTŐANYAG-SZÁLLÍTMÁNYOZÁSHOZ: A KÖGEL ALAKÍTHATÓ PLATÓS FÉLPÓTKOCSI SOKFÉLE MEGOLDÁST KÍNÁL

A Kögel Multi az építőanyagok és időjárásálló rakományok szállítására szolgáló platóspótkocsi-sorozat bevált, sokoldalúan használható felépítményváltozata. Leszerelhető felépítményelemeinek köszönhetően a Multi túlméretes, azaz túl széles vagy túl hosszú rakományok szállítására is alkalmas. A Kögel a világ első számú építőipari szakkiállításán, a 2022. október 24. és 30. között Münchenben megrendezésre kerülő Baumán mutatta be, mit tud a … Continued

Új kazahsztáni forgalmazójával a Ford Trucks előtt megnyílik Eurázsia „központi folyosója”

Újonnan alapított forgalmazója, a kazahsztáni székhelyű Turbo Trucks Kazakhstan által a Ford Trucks, a nehéz haszongépjárművek iparágának globális márkája kiterjeszti nemzetközi szolgáltatásait Eurázsia fontos közúti fuvarozási átjáróján keresztül. A Ford Trucks célja megbízható, magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtani a modern Selyemútként is emlegetett „Középső közlekedési folyosó” piacain, a nemzetközi kereskedelem egyik kulcsfontosságú útvonala mentén.

A Ford Trucks bejelentette az első üzemanyagcellás F-MAX modelljének fejlesztését

A nulla károsanyag-kibocsátás elérése érdekében tett erőfeszítéseit megsokszorozva a Ford Trucks felvette stratégiai partnerei közé az üzemanyagcella-szállító és -fejlesztő Ballard Power Systems vállalatot. Az együttműködés az Európai Unió által kezdeményezett Horizon Europe ZEFES projekt egyik meghatározó eleme. A Ford Trucks célja az első üzemanyagcellás elektromos (FCEV) F-MAX megalkotása az innovatív együttműködés keretében.

Billencsfélpótkocsik nagymestere

Közel húsz éve gyárt billenőfelépítményes és rakoncás pótkocsikat, illetve mezőgazdasági dollykat a lengyelországi Nysa városában működő MEGA, amely 2017 óta a méltán elismert Benalu cégcsoport tagja. A MEGA termékek magyarországi importőre pedig a Delta-Truck Kft., amelynek széles haszonjármű-kínálatát immár három éve gazdagítják ezek a kiváló minőségű pótkocsik.