Bővülő pótkocsikínálat a teljesség igényével…

Új márka termékeivel bővítette pótkocsikínálatát a Delta-Truck Kft., hogy még szélesebb körben kielégíthesse ügyfelei igényeit. A Benalu cégcsoporthoz tartozó lengyel MEGA termékei közül az acélalvázzal és alumíniumfelépítménnyel készülő billencsfélpótkocsik, illetve mezőgazdasági dollyk tarthatnak számot a legnagyobb érdeklődésre hazánkban.

Közzétéve:

Számos haszonjárműgyártó magyarországi importőreként a Delta-Truck Kft. eddig is igen sokféle félpótkocsit kínált ügyfeleinek. A Benalu prémiumszínvonalú termékeit alumíniumból készült alváz és felépítmény jellemzi, így ezek kiválóan megfelelnek nemzetközi fuvarfeladatokhoz. A Kögel billencsei acélból készült alvázukkal és felépítményükkel a legnagyobb igénybevétellel járó, például nehéz építőipari vagy hulladékszállítási alkalmazásokhoz ideálisak. Mostantól pedig már acélalvázzal és alumíniumfelépítménnyel rendelkező billencsfélpótkocsikat is értékesít a Delta-Truck Kft. annak köszönhetően, hogy egy sikeres kétéves tesztidőszak eredményeként elnyerte a MEGA járművek kizárólagos importőri jogát a Benalu cégcsoport jóváhagyásával.

 

Lengyel sikertörténet

Lengyelországban, a Wrocławtól mintegy hetven kilométerre fekvő Nysa városában 1872-ben megnyílt egy vasöntöde és gépgyár, ahol a második világháború után ipari berendezéseket készített a ZUP nevű vállalat. Ennek helyébe lépett 2004-ben a MEGA, amely 2017-ben beleolvadt a jól ismert Benalu cégcsoportba. Ezzel egy időben nagyszabású beruházások kezdődtek a 140 ezer négyzetméteres területen működő gyártónál, így létrejött egy új, korszerű fényezőüzem, valamint a MEGA már ugyanazokat az alumíniumpaneleket használja, mint a Benalu, megegyezik az anyagminőség, továbbá a szaktudását is megosztja az anyavállalat az új leányával. A Lengyelország egyik vezető pótkocsigyártójaként ismert és elismert MEGA évente mintegy 850 járművet állít elő, legfőbb piacai pedig Skandinávia, Oroszország, Németország, Csehország, Szlovákia, Románia és most már Magyarország is.

 

Széles kínálat

A MEGA termékkínálatának gerincét az acélalvázzal és alumíniumfelépítménnyel készülő MEGALIGHT KBZ – KZZ billencsfélpótkocsik adják, amelyek 25, 28, 35 és 40 köbméteres teknővel állnak rendelkezésre, 7,44-10,34 méter hasznos belső hosszúsággal. Ezeknek a modelleknek a saját tömege 5000 kilogrammnál kezdődik, felépítményük duplafalú kialakítása pedig esztétikai célokat is szolgál, ugyanis a belső sérülések kívülről nem láthatók. Az oldalfalak és a padozat anyagvastagsága igény szerint választható, a hátsó lengőajtóra gabonaajtó is kérhető surrantóval vagy anélkül, továbbá LED-es világítás, szerszámosláda, emelhető tengely, vibrátor és Cramaro takaróponyva is rendelhető. A hátsó aláfutásgátló alumíniumból készül, valamint a keréktárcsák, a légtartályok és a gólyalábak is kérhetők alumíniumból.

A MEGALIGHT KD modellek szintén acélalvázzal és alumíniumfelépítménnyel rendelkeznek, ám a billenőplatójuk 38, 42, 45, 50, 55 és 60 köbméteres lehet, 8,53-10,38 méter hasznos belső hosszúsággal. Ezek saját tömege 5400 kilogrammnál kezdődik, és szimmetrikus hátfalajtókat kapnak. Az opciók tekintetében jóformán megegyeznek a KBZ – KZZ modellekkel.

A MEGAFORT KZZ – KBZ billencsfélpótkocsik acélalvázzal és acélfelépítménnyel gördülnek ki a gyárból, a 25-28 köbméteres teknők oldalfala négy, padozata pedig öt milliméter vastag Hardox acélból készül. Saját tömegük 6580 kilogrammtól indul, hidraulikus munkahengerüket burkolat védi, míg a félköríves acélteknők homlokfala 25 fokos szögben döntött. A már említett opciók mellett ezeknél a modelleknél a hidraulikusan működtetett hátfalajtó is szerepel.

A MEGAFORT MAX billencsfélpótkocsik szintén acélalvázzal és acélfelépítménnyel készülnek, ám ezek félköríves acélteknője 45-50 köbméteres, 9,28 métertől kezdődő hasznos belső hosszúsággal, míg a saját tömegük legalább 8300 kilogramm.

Ezenkívül MEGATIMBER LONG és MEGATIMBER SHORT néven acélrakoncás rönkszállító félpótkocsik, illetve pótkocsik és MARIO DOLLY II néven egy- vagy kéttengelyes mezőgazdasági dollyk is szerepelnek a kínálatban.

Piaci tervek

A kétéves tesztidőszak alatt a Delta-Truck Kft. évente mintegy húsz MEGA billencspótkocsit értékesített úgy, hogy csak a harminc köbméternél kisebb teknőjű modelleket kínálhatta. Mostantól viszont a teljes termékválaszték minden tagját értékesítheti a cég, a teljes körű szervizhátteret pedig a Ford Trucks szervizpontjai biztosítják. Így a Delta-Truck Kft. vezetése szeretné megduplázni az említett értékesítési darabszámot. Ehhez a MEGA gyárának földrajzi elhelyezkedése is hozzájárul, ugyanis igen előnyös a szállítási költségek tekintetében.





Megosztom másokkal

Humbaur újdonságok

Páratlan paletta Évtizedek óta bátran fordulhatunk a Humbaur GmbH családi vállalkozáshoz, amennyiben az átlagosnál igényesebb pótkocsival vagy felépítménnyel szeretnénk járműparkunkat bővíteni. Sőt, akkor is jó helyen kopogtatunk a németeknél, amennyiben teljesen egyedi igényeink megvalósításáról álmodunk.

Életek védelmében

Idén júliusban életbe lépett az általános járműbiztonsági rendelet legfrissebb módosítása, amely szigorúbb biztonsági előírásokat vezetett be a haszonjárművek számára. A rendelet célja a közúti közlekedés biztonságának jelentős növelése az Európai Unióban.

Flexibilisen tehermentesít

Szó szerint nehéz feladat a nehézfuvarozás. A túlméretes és túlsúlyos szállítmányok a méretüknél és a tömegüknél fogva nem közlekedhetnek akárhol. A holland Broshuis egy egyszerű, de nagyszerű új megoldással segít kibővíteni a működési területüket.

Kilencven innovatív esztendő

Vitathatatlanul Franz Xaver Gruber osztrák zeneszerzőnek köszönhetjük a világ legnépszerűbb karácsonyi énekét. A Csendes éj örökérvényű dallamaihoz hasonlóan bő száz esztendővel később, Franz Xaver Kögel is maradandót alkotott. Mégpedig olyat, aminek a fuvarozóvállalkozók nem csak karácsonykor örülhetnek.

A jövő kapujában

Több tízmillió dolláros szerződést hoz tető alá az Isuzu japán járműgyártó a Gatik önvezető technológiák fejlesztésével foglalkozó amerikai vállalattal. A befektetés célja önvezető közép- és nehézkategóriás teherautók kifejlesztése a már most is létező automatizált szállítási szolgáltatásaikhoz.