Bátyja nyomdokaiba lép

Bemutatta a Ford Trucks a korábbi típusnév miatt a mai napig általában Cargo néven emlegetett járműsorozatának utódját. A felépítményezhető fülke-alvázas, építőipari és nyerges vontató kivitelben is készülő vadonatúj F-Line a formatervtől a kényelmen, a vezetéstámogató rendszereken és a hálózatba kapcsolhatóságon át a hajtásláncig jelentős előrelépést mutat elődjéhez képest. Ezáltal a sikeres F-Max zászlóshajó méltó kistestvére.

Közzétéve:

Jelentős piaci fejlődést ért el a Ford Trucks Európában az utóbbi években az F-Max távolsági nyerges vontatóval, amely már hazánkban is számottevő részesedést és sok elégedett üzemeltetőt vívott ki magának. Első pillantásra látszik, hogy az új F-Line típust a sikeres és korszerű F-Max ihlette. A beszállást széles, megvilágított fellépők segítik, a tükrök pedig nagy látószögűek. A fülkék belsőterének kényelme és ergonómiája messze felülmúlja az elődét, a műszerfalon 9 colos érintőképernyővel ellátott, okostelefon képernyőtükrözésére alkalmas multimédia-rendszer is szolgálja a járművezetőt. A deréktámasszal, kartámasszal és fűtéssel ellátott vezetőülés, a multifunkciós kormánykerék és a nagy, színes központi kijelzővel felszerelt műszerpanel szintén jelentős előrelépés az elődmodellhez képest. A középkonzolon pedig számos tárolóhelyet alakítottak ki.

Teljes körű biztonság és hálózatba kapcsolhatóság

Igen tartalmas a biztonsági rendszerek kínálata is. Radaros oldalsó holttérfigyelő, tolatássegítő kamera, táblafelismerő, abroncsnyomás-figyelő, vészfékezésjelző, gyalogosokat is érzékelő vészfékrendszer, araszolássegítővel ellátott adaptív sebességtartó automatika, automatikus távfénykapcsolás, sávelhagyásra figyelmeztető, éberségfigyelő és alkoholszondás indításgátló előkészítése is szerepel a listán.

Természetesen a ConnecTruck hálózatba kapcsolhatósági rendszer is bekerül az F-Line típusba, így az üzemeltetők bármikor csatlakozhatnak járműveikhez a weboldalon vagy az okostelefonos alkalmazáson keresztül. Megtekinthetik teherautóik földrajzi helyzetét és valós idejű üzemelési adatait, kielemezhetik a sofőrök vezetési stílusának hatékonyságát, valamint távdiagnosztikát és szoftverfrissítéseket végezhetnek, amelyekkel akár váratlan leállások is megelőzhetők.

Sokoldalú specifikálhatóság

Az F-Line normál és alacsony kapcsolási magasságú nyerges vontatók 4×2-es és 6×4-es, a fülke-alvázas modellek 4×2-es, 6×2-es, 6×4-es és 8×2-es, míg az akár 44 tonna műszakilag megengedett legnagyobb össztömegű építőipari kivitelek 4×2-es, 6×2-es, 6×4-es és 8×4-es hajtásképlettel állnak rendelkezésre. A fülkék a különféle alkalmazások igényeinek megfelelően kétféle hosszúsággal és kétféle tetőmagassággal készülnek. A hajtáslánc is teljesen saját fejlesztésű. A 9 literes Ecotorq dízelmotor 330 lóerő legnagyobb teljesítményt és 1400 newtonméter maximális nyomatékot szolgáltat, a 12,7 literes Ecotorq pedig 420 és 450 lóerő teljesítményszinteket kínál akár 2500 newtonméter legnagyobb nyomaték mellett.

A kisebbik erőforrás 220, míg a nagyobb 320 kilowatt teljesítményű erősített motorfékkel segíti a kopásmentes lassítást, továbbá retarder is szerepel az opciók között. Mindkét aggregát változó geometriájú turbófeltöltővel és közös nyomócsöves befecskendezéssel felel meg a kor követelményeinek. A 9 literes motorhoz 9 fokozatú kézi vagy automatizált váltó társítható, a 12,7 literes erőforrásokhoz pedig ZF 16 fokozatú kézi vagy Ecotorq 16 fokozatú automatizált váltó választható. Sőt, elektrohidraulikus kormányrásegítő is rendelhető a még könnyebb kormányozhatóság érdekében.

A Ford Trucks közleménye szerint az F-Line jövő februártól már a Törökországon kívüli piacokra is megérkezik. Az új típus mellett pedig az F-Max korlátozott kiadását is bemutatta a gyártó. A csupán 400 példányban készülő F-Max Select kifinomult dizájnelemekkel, korszerű műszaki megoldásokkal és kényelmi extrafelszerelésekkel nyújt minden eddiginél nagyobb járművezetői élményt.





Megosztom másokkal

Különleges feladatok mesterei

Harmincméteres betongerendát, lánctalpas rakodógépet vagy egy teljes gépsort kellene elszállítani? Esetleg óriási kábeldobot? Netán egy egész házat? Itt már csak a Broshuis segíthet! A Delta-Truck Kft. több mint másfél évtizede várja ügyfeleit a speciális igényekre készülő, illetve konténerszállító félpótkocsik egyik legrégebbi gyártójának magyarországi importőreként.

Szállító szamuráj

Megbízható japán technika Nippon karakteres stílusában? Korántsem egzotikum, hazai útjainkon sem. Hivatalos márkakereskedőként a Delta-Truck Kft. már 2015 óta forgalmaz Isuzu tehergépjárműveket. Az öt modellsorozat alkotta hazai kínálat legnagyobb tagja az F-széria, amely szülőhazájában Forward néven szerepel a palettán. Jól érzékeltetik a márka sokoldalúságát a szigetország piacán bemutatott, az ott eddig kínált 15 tonnát jelentősen … Continued

Lefogyasztott fagyasztós

Igencsak jelentős fogyókúrára fogták a Kögel mérnökei a hűtőfélpótkocsijukat. Az eredmény egy teljesen új paneltechnológia, amely minden érintettnek előnyére válik! Az üzemeltető mérlegét kisebb fogyasztással és nagyobb terhelhetőséggel védi, a környezetet a vontató és az aggregát kisebb károsanyag-kibocsátásával kíméli. Az már csak hab a tortán, hogy a szállított árut hőmérsékletét is hatékonyabban megőrzi.

Fenntartható innovációk

Megérkezett a Ford Truck F-MAX második generációja, ami finomított külsővel, új erőforrással, valamint számos műszaki innovációval igyekszik elnyerni a fuvarozóvállalatok, valamint járművezetők szívét.