A svájci piacra való belépés jelentős mérföldkő a Ford Trucks európai terjeszkedése során

Globális terjeszkedésének újabb fejezeteként a Ford Trucks színre lépett Svájcban, és olyan hatékony és technológiailag fejlett járműveket kínál, mint az F-MAX és az új F-LINE sorozat, melyek csúcstechnológiás csatlakoztathatósági funkcióval rendelkeznek.

Közzétéve:

A Ford Trucks, a nehézhaszongépjármű szektor globális vezető vállalata a svájci piac meghódításával folytatja európai terjeszkedését. Svájc a nyugat-európai térhódítási terv kulcsfontosságú piaca. A lépéssel lezárult a Ford Trucks DACH régióbeli (Németország, Ausztria és Svájc) pozicionálási folyamata.

A Ford Trucks – mely széles termékportfóliójának és innovatív technológiáinak köszönhetően nagy keresletnek örvend Európában – a svájci piacon több mint 100 éves tapasztalattal rendelkező Auto AG Group leányvállalataként működő BF Import AG-val társul. Az indulást követően a Ford Trucks 2024-ben legalább 5 stratégiai helyszínen kezdi meg működését, és 2025 végéig több mint 8 további kirendeltséggel bővíti márkakereskedői hálózatát.

Elsősorban az F-MAX nyerges vontatóval, illetve az új F-LINE sorozattal – amely csatlakoztathatósági technológiájával és jövőbe mutató biztonsági funkcióival vívott ki magának megkülönböztetett helyet – a Ford Trucks biztosítani tudja majd azokat a hatékony technológiai megoldásokat, amelyekre az importőr kiterjedt haszongépjármű-ügyfélköre igényt tart.

Az együttműködés a Ford Trucks nulla károsanyag-kibocsátású teherszállítás terén végrehajtott befektetései szempontjából is jelentős. Az elektromos járművek terén nagy potenciállal rendelkező Svájc lesz az egyik úttörő ország, ahol a Ford Trucks által tervezett első elektromos teherautó piacra kerül. A modell tömeggyártása 2025-ben indul.

Emrah Duman: A technológia és a hatékonyság révén továbbra is támogatni fogjuk ügyfeleink tevékenységeit

A Ford Trucks alelnöke, Emrah Duman kiemeli: „Az ’értékteremtés a leghatékonyabb szállítási megoldásokkal’ jelszó égisze alatt globális szinten vezettük sikerre a nehézhaszongépjármű szektort. Izgatottan várjuk, hogy európai terjeszkedésünk következő állomásaként partneri viszonyt építsünk a svájci piacon nagy tiszteletnek örvendő BF Import AG-val.

Stratégiánk középpontjában erős termékportfóliónk és kereskedői hálózatunk kiaknázása áll, hogy kivételes értéket és hatékonyságot nyújtsunk, különösen olyan kulcsfontosságú piacokon, mint Svájc. A jövőbeli mobilitás élvonalába tartozó márkaként továbbra is elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy fejlett technológia és hatékonyság révén fejlesszük a svájci ügyfeleink tevékenységeit.”

Selim Yazıcı, a DACH régió ügyvezető igazgatója így fogalmaz: „Svájc fontos mérföldkőnek számít európai terjeszkedési terveinkben. Svájci tevékenységünk megkezdésével a Ford Trucks nemzetközi ügyfelei mostantól korlátlanul élvezhetik a Ford Trucks meghatalmazásával működő minősített központok nyújtotta szolgáltatások előnyeit.

Az elektromos járművek töltésére szolgáló – fejlett rendszerekkel ellátott – infrastruktúra kialakításával, a H2 infrastruktúra-fejlesztésekkel és az ezen a téren kidolgozott egyéb ösztönző intézkedéseivel Svájc élen jár a közlekedés villamosításában. A BF Import AG-val létrejött partneri együttműködés keretében továbbra is kreatív és hatékony megoldásokat kínálunk majd ügyfeleinknek a svájci piacon. Az együttműködés tökéletesíti ügyfélközpontú hozzáállásunkat, és tovább szilárdítja pozíciónkat a teherszállítási szektorban. Célkitűzésünk, hogy megkülönböztetett figyelmet érdemlő teherautó-márkává váljunk a régióban.”

A Ford Trucks idén jelentős előrelépést tesz észak-európai terjeszkedési stratégiája megvalósítása terén, és töretlenül növekszik Európában. A Ford Trucks arra vállalkozott, hogy 2029-ig a skandináv országokban is véghez viszi terjeszkedési stratégiáját. A jövő közlekedési trendjeiben úttörő szerepet vállaló Ford Trucks innovatív és fenntartható megoldásokat fejleszt mérnöki és K+F terén szerzett szakértelmével. Az éghajlatváltozás hatása elleni küzdelem jegyében a társaság elkötelezett amellett, hogy 2040-re a nehéz haszongépjárművek gyártása elérje a nulla károsanyag-kibocsátást, ezért folytatja a hidrogénmotorok és az elektromosítás terén végzett munkáját, amelyre elsődleges hangsúlyt helyez.

A Ford Trucksról:

A Ford egyetlen nehézhaszongépjármű-márkája; a Ford Trucks számos járművet gyárt, többek között nyerges vontatókat, építőipari tehergépjárműveket és 16 tonna feletti tehergépjárműveket. F-MAX-unk kivívta a kritikusok elismerését, és jelentős globális keresletet váltott ki. A Ford haszongépjárművek minőség, tartósság és hatékonyság terén elért eredményei igazolják a Ford Trucks nemzetközi termékstratégiáját, amely a birtoklás legkedvezőbb teljes költségének ígéretén alapszik.

A Ford Trucks vállalatnál több mint fél évszázados tervezési és gyártási tapasztalatunkat piacspecifikus termékfejlesztésben szerzett szakértelmünkkel egyesítve fejlesztjük járműveink fő alkatrészeit, beleértve a vadonatúj motorokat is. Jelenleg Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és a FÁK országaiban működünk, és folyamatosan bővítjük három kontinensre kiterjedő nemzetközi hálózatunkat. Tehergépjárművek százezrei indulnak útnak nap mint nap a világ minden pontján a Ford által nyújtott biztonsággal. Ha szeretne bővebb tájékoztatást kapni a Ford Trucks vállalatról és világszerte elérhető termékeiről, látogasson el a www.fordtrucksglobal.com weboldalra.





Megosztom másokkal

Atletikus teherhordók

Amikor szóba kerülnek a Ford kishaszonjárművei, általában nem a sivatagban, hegyi felfutón, vagy versenypályán száguldó járművekre gondolunk. Pedig megtehetnénk, hiszen a Ford Performance, a kékoválosok motorsportrészlege, furgonokból és pickupokból is eredményes versenyautókat farag.

A név kötelez

Főként az alumínium billencsek mestereként ismerhetjük a Benalu márkát. Az alapítók – Hubert Pora és Dominique Bonduelle urak – már a cég nevével is erre utaltak, amikor a francia bennes (billencs) és az alumínium szavak összetételével jegyezték be cégüket 1967-ben.

Gördülékeny elemcsere

Habár nem nevezhető új koncepciónak, mindeddig senkinek sem sikerült széles körben megvalósítania az elektromos haszonjárművek akkumulátorcserélő rendszerét. Eddig, ugyanis az Isuzu egy olyan koncepciót mutatott be, ami akár működőképes is lehet!

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.