A SOKOLDALÚ MEGOLDÁS ÉPÍTŐANYAG-SZÁLLÍTMÁNYOZÁSHOZ: A KÖGEL ALAKÍTHATÓ PLATÓS FÉLPÓTKOCSI SOKFÉLE MEGOLDÁST KÍNÁL

A Kögel Multi az építőanyagok és időjárásálló rakományok szállítására szolgáló platóspótkocsi-sorozat bevált, sokoldalúan használható felépítményváltozata. Leszerelhető felépítményelemeinek köszönhetően a Multi túlméretes, azaz túl széles vagy túl hosszú rakományok szállítására is alkalmas. A Kögel a világ első számú építőipari szakkiállításán, a 2022. október 24. és 30. között Münchenben megrendezésre kerülő Baumán mutatta be, mit tud a sorozat.

Közzétéve:


„A gazdaságos és az ökobarát találkozása” – a Kögel beváltja az ügyfeleknek tett ígéretét, hiszen a Multi bevethető építkezéseken, építőanyag-szállítmányozás során és számos egyéb területen. A sokoldalúságnak köszönhetően a flottaüzemeltetők magas fokú eszközkihasználtságot, ezáltal kiváló költséghatékonyságot érhetnek el a napi üzletvitelükben.

Ezen túlmenően a teljes felszereltségű platós pótkocsi sokféle használati módja lehetővé teszi az üresjáratok kiiktatását is, így biztosítva a fenntarthatósági szempontok érvényesítését az építéslogisztika terén. A Multi csupán egy a számos felépítményváltozat közül. A platóspótkocsi-sorozaton belül az ügyfelek a Mega, a tekercsvályús változatok és az alacsony össztömegű Lightplus pótkocsialváz közül választhatnak.

Az ügyfelek a Baumán személyesen is meggyőződhetnek a széria sokoldalúságáról és kimagasló teljesítményéről. A bemutatásra kerülő háromtengelyes, 1.100-1.160 milliméter vonómagasságú Kögel Multi megerősített NOVUM-generációs vázat kapott, felépítménye 2.000 milliméter magas acél homlokfallal, öt pár lehajtható, leszerelhető oldalelemmel, hátul kétszárnyú ajtóval rendelkezik.

A tíz lehajtható oldalfal, a hátsó falpanel és az összes lehajtható rakonca raktározásához külön tárolódoboz telepíthető. Kialakítása lehetővé teszi a túlméretes, azaz túl széles és túl hosszú rakomány, például előregyártott betonelemek, zsaluzatok, hosszú betonacél és betonvas hálók szállítását is. Annak érdekében, hogy a lehajtható oldalelemek tárolás és szerelés közben ne sérüljenek, a tárolódobozban található rögzítőszerkezetet védőborítással látták el. Egyéb kiegészítő felszerelések biztonságos tárolására a tágas szerszámosláda szolgál.

A rakományrögzítő felszerelés tartalmaz beilleszthető rakoncákat, rögzítőgyűrűket és elfordulásgátló reteszeket

A lehajtható oldalsó és hátsó rakoncákon kívül nyolc rakoncazseb-sín és nyolc rakoncazseb biztosítja a rakomány alakzáró, tökéletesen illeszkedő rögzítését. A Multi a DIN EN 12642 XL szabvány szerinti rakománybiztonsági tanúsítvánnyal rendelkezik, és akár betonacél háló szállítására is kaphat tanúsítványt.

Ezenkívül számos egyéb lehetőséget kínál hevederekkel biztosított, súrlódást elősegítő rakományrögzítéshez, például a 24 pár öt tonna teherbírású rögzítőgyűrűvel ellátott Kögel VarioFix külső keret felhelyezésével.
A Multi igény szerint elfordulásgátló reteszekkel is felszerelhető, így a plató egy 40 lábas vagy két 20 lábas konténer szállítására is alkalmassá válik.

A Kögel Multi elvileg akár több mint 30 tonna rakományt is elbír

Általánosságban elmondható, hogy a Kögel pótkocsikra a kivételes önsúly és hasznos teher arány jellemző. Ugyanez érvényes a Multi szériára is. Például a háromtengelyes Multi alapváltozata már elérhető körülbelül 5.500 kilogramm önsúllyal. Az ennek megfelelő elvileg lehetséges hasznos teher elérheti akár a 30.500 kilogrammot is.

Nagyobb teherbírás iránti igény esetén, választhatjuk a Lightplus könnyű pótkocsialvázat, amely 600 kilogrammal több hasznos teher kapacitással bír. A Kögel pótkocsik könnyű súlyú és okos felépítésüknek köszönhetően rendkívül robusztusak és tartósak. A Multi padlóvázának teherbírását 7.200 kilogrammig tesztelték.

Tökéletesen testre szabott konfigurációk a lehetőségek széles választékának köszönhetően

A számos felszereltségi módnak köszönhetően az ügyfelek a Multit és a Kögel valamennyi egyéb platós pótkocsiját is a saját igényeikhez igazíthatják. Az alváztól kezdve a felépítményig mindent beleértve. A homlokfalak lehetnek akár 2.600 milliméter magasak, és készülhetnek acélból vagy alumíniumból. A lehajtható oldalfalak alumíniumból rendelhetők, 600, 800 vagy 1.000 milliméter magassággal.

A pótkocsi hátulja a kétszárnyú ajtók helyett lehajtható fallal is rendelhető. A Multi négy vagy öt pár oldalelemmel is igényelhető. A platós pótkocsik rendelhetők továbbá két- vagy háromtengelyes kivitelben, tengelyemelővel, saját kormányzású tengellyel és hordozható targonca támasztékkal is.





Megosztom másokkal

PRAKTIKUS MEGOLDÁS AZ ASZFALTOZÁSHOZ ÉS AZ ÖMLESZTETTÁRU-SZÁLLÍTÁSHOZ: A TELJESEN ÁTDOLGOZOTT KÖGEL BILLENŐPLATÓS FÉLPÓTKOCSI

Robusztusabb, rugalmasabb és egyedibb: a Kögel billenő félpótkocsi egy olyan, teljesen átdolgozott kivitelben mutatkozik be a 2022-es Baumán, amely az ügyfelek legfontosabb igényeit tartja szem előtt. Két változat lesz megtekinthető: egy hőszigetelt vályús felépítmény aszfaltburkoláshoz, és egy ömlesztett szállításra alkalmas, hengeres, teljes egészében acél test.

A SOKOLDALÚ MEGOLDÁS ÉPÍTŐANYAG-SZÁLLÍTMÁNYOZÁSHOZ: A KÖGEL ALAKÍTHATÓ PLATÓS FÉLPÓTKOCSI SOKFÉLE MEGOLDÁST KÍNÁL

A Kögel Multi az építőanyagok és időjárásálló rakományok szállítására szolgáló platóspótkocsi-sorozat bevált, sokoldalúan használható felépítményváltozata. Leszerelhető felépítményelemeinek köszönhetően a Multi túlméretes, azaz túl széles vagy túl hosszú rakományok szállítására is alkalmas. A Kögel a világ első számú építőipari szakkiállításán, a 2022. október 24. és 30. között Münchenben megrendezésre kerülő Baumán mutatta be, mit tud a … Continued

Új kazahsztáni forgalmazójával a Ford Trucks előtt megnyílik Eurázsia „központi folyosója”

Újonnan alapított forgalmazója, a kazahsztáni székhelyű Turbo Trucks Kazakhstan által a Ford Trucks, a nehéz haszongépjárművek iparágának globális márkája kiterjeszti nemzetközi szolgáltatásait Eurázsia fontos közúti fuvarozási átjáróján keresztül. A Ford Trucks célja megbízható, magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtani a modern Selyemútként is emlegetett „Középső közlekedési folyosó” piacain, a nemzetközi kereskedelem egyik kulcsfontosságú útvonala mentén.

A Ford Trucks bejelentette az első üzemanyagcellás F-MAX modelljének fejlesztését

A nulla károsanyag-kibocsátás elérése érdekében tett erőfeszítéseit megsokszorozva a Ford Trucks felvette stratégiai partnerei közé az üzemanyagcella-szállító és -fejlesztő Ballard Power Systems vállalatot. Az együttműködés az Európai Unió által kezdeményezett Horizon Europe ZEFES projekt egyik meghatározó eleme. A Ford Trucks célja az első üzemanyagcellás elektromos (FCEV) F-MAX megalkotása az innovatív együttműködés keretében.

Billencsfélpótkocsik nagymestere

Közel húsz éve gyárt billenőfelépítményes és rakoncás pótkocsikat, illetve mezőgazdasági dollykat a lengyelországi Nysa városában működő MEGA, amely 2017 óta a méltán elismert Benalu cégcsoport tagja. A MEGA termékek magyarországi importőre pedig a Delta-Truck Kft., amelynek széles haszonjármű-kínálatát immár három éve gazdagítják ezek a kiváló minőségű pótkocsik.