A Logisztika jövőjének formálására úttörő projektet indít a Ford Trucks: NextETRUCK néven

Hatékony és költségtakarékos Logisztika új generációs, zéró károsanyag-kibocsátású elektromos teherautókkal.

Közzétéve:

A Ford Trucks, amely megsokszorozta a K+F terén tett erőfeszítéseit, hogy élen járjon a jövő zéró károsanyag-kibocsátású szállítási megoldásainak bevezetésében, a NextETRUCK projekt keretében az elektromos teherautók új generációjával járul hozzá a hatékony és alacsony költségű logisztika megteremtéséhez.

A NextETRUCK, az ágazat egyik leginkább támogatott projektje, amely a „Horizont Európa”, az Európai Unió kutatási és innovációs keretprogramjának 2 millió eurós támogatását élvezi, és a Ford Trucks elektromos nehéz haszongépjárműveivel újítja meg a logisztikai iparágat.

A Ford Trucks, a nehéz haszongépjárművek iparágának globális márkája, amely tervezői és kutatás-fejlesztési szakértelmének köszönhetően innovatív és fenntartható megoldásokat fejleszt, felgyorsítja a NextETRUCK projekt megvalósítását, mert a zéró károsanyag-kibocsátású közlekedés jövőjét illetően vezető szerepre tör a nehéz haszongépjárművek iparágában. A Ford Trucks egy zéró károsanyag-kibocsátású, kategóriájában a legnagyobb teherbírású és jelentősen csökkentett tömegű elektromos teherautót fejleszt.

A Ford Trucks aktív részvétele a NextETRUCK projektben rávilágít az elektromosjármű-technológia területén végzett legújabb innovációs és kutatás-fejlesztési munkák eredményeire, és hozzájárul ahhoz, hogy a társaság fejlett, hatékony és fenntartható közlekedési megoldásokkal bővítse a termékportfólióját.

A szállítmányozási ágazat, amely nagymértékben függ a fosszilis tüzelőanyagoktól és a szén-dioxid-kibocsátás 37%-áért felelős, várhatóan tovább növekszik az elkövetkező években. A globális felmelegedés elleni fenntartható politikákat támogató Európai Unió célkitűzése a zéró károsanyag-kibocsátású gazdaság megteremtése 2050-re.

A jármű- és flottavillamosítás alapvető stratégiaként kínálkozik az ágazat szén-dioxid-mentesítése során. A NextETRUCK projektet, amely az Európai Zöld Megállapodás célkitűzéseinek alapján a Horizont kutatási és innovációs keretprogram részét képezi, az Európai Unió is támogatja.

A NextETRUCK projekt keretében, amely a könnyű alváztechnológiával újít, a Ford Trucks által építendő 16 tonnás könnyűszerkezetes elektromos teherautó platformot hat hónapon át tesztelik valós körülmények mellett, a Ford Otosan gyárak között megtett oda-vissza út során.

A teljesítményről tájékoztatást nyújtanak, amely iránymutatásként szolgál a logisztikai ipar számára. A Ford Trucks szigorú vizsgálatnak veti alá a könnyűszerkezetes alváztechnológiákat, hogy növelje az elektromos teherautó tömeghatékonyságát és javítsa a jármű általános teljesítményét.

A NextETRUCK projekt tájékoztatást is nyújt, amely az elvégzett tesztek révén iránymutatásként szolgál a logisztikai ipar számára. A projekt fókuszában egy olyan elektromos teherautó megalkotása áll, amely csökkentett tömegével, fejlett hőkezelő tulajdonságával és beépített akusztikus figyelmezető rendszerével (AVAS – Acoustic Vehicle Warning System) tűnik ki.

Ezen túlmenően a projekt magában foglalja a szolgáltatásorientált architektúra (SOA) eszközeivel kapcsolatos szakértelem megszerzését a flottaüzemeltetés javítása, a hatékony töltéskezelés és az optimális útvonalelőrejelzés érdekében. A NextETRUCK projekt olyan jelentős változtatásokat is tartalmaz, mint EPE (olajszűrő) alkatrészek frissítése, innovatív hőkezelő rendszer létrehozása, alváz-újratervezés, új tartószerkezetek, szoftverfejlesztések és kabinmódosítások.

A Ford Otosan K+F központjában, Isztambulban megrendezett NextETRUCK konzorciumi ülésen 9 különböző országból 18 vállalat, összesen 32 képviselője vett részt. A konzorciumi ülésen tájékoztatták a projektcsoportot a projekt jelenlegi szakaszairól, illetve a jövőbeli munkáról, és áttekintették a folyamatot.

Miközben a folyamatban lévő aktív munkák mindegyike halad a maga útján, a járműtelematikával, a hőkezeléssel, a járműelemző eszközökkel és az érzékenyítéssel kapcsolatos kísérleti tervek és vázlatok terén is történt előrelépés. A konzorcium következő félidős értékelő ülésére 2024 februárjában kerül sor Brüsszelben.

A Ford Trucks:

A Ford egyetlen nehéz haszongépjármű márkája, a Ford Trucks számos járművet gyárt, többek között nyerges vontatókat, építőipari tehergépjárműveket és 16 tonna feletti tehergépjárműveket. A „2019 International Truck of the Year (IToY)” díjat elnyerő tehergépkocsink, az F-MAX kivívta a kritikusok elismerését, és jelentős globális keresletet eredményezett. A Ford haszongépjárművek minőség, tartósság és hatékonyság terén elért eredményei igazolják a Ford Trucks nemzetközi termékstratégiáját, amely a birtoklás legkedvezőbb teljes költségének ígéretén alapszik.

A Ford Trucks vállalatnál a több mint fél évszázados tervezési és gyártási tapasztalatunkat a piacspecifikus termékfejlesztésben szerzett szakértelmünkkel egyesítve fejlesztjük járműveink fő alkatrészeit, beleértve a vadonatúj motorokat is. Jelenleg Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és a FÁK-ban működünk, és folyamatosan bővítjük 3 kontinensre kiterjedő nemzetközi hálózatunkat. Tehergépjárművek százezrei indulnak útnak nap mint nap a világ minden pontján a Ford által nyújtott biztonsággal. Ha szeretne bővebb tájékoztatást kapni a Ford Trucks vállalatról és világszerte elérhető termékeiről, látogasson el a www.fordtrucksglobal.com weboldalra.





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 2. rész

A Lamberet hannoveri palettáját bemutató sorozatunk második részének témája az SR2e félpótkocsik elektromossá alakítására, valamint az utólagos elektromos átalakításokra összeállított Lamberet Energy koncepció. A program a szabályozott hőmérsékletű szállítás környezetvédelmi kihívásaira reagálva konkrét és gazdaságilag is megvalósítható megoldásokat kínál az ágazat számára. Fejlett műszaki megoldásokat sorakoztat fel az elektromos energia tárolására, átalakítására és kezelésére. Ezzel … Continued