A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.

Közzétéve:

eCoolJet 206 hűtőberendezés – innovatív műszaki megoldás

Az elektromos táplálású új eCoolJet 206 hűtőberendezés nagy méretű furgonok, illetve fülke-alvázakra szerelt hűtőfelépítmények számára készült. Kompresszora és kondenzátora a jármű alján kapott helyet, ezzel megőrizi a jármű eredeti aerodinamikai jellemzőit és ezzel a típus eredeti WLTP-tanúsítványát is megtarthatja. Ezenkívül jócskán megkönnyíti a parkolóházak használatát is, hiszen nem növeli a külső magasságot.

A pozitív hűtési rendszer akár tíz köbméter raktérfogatig a belső égésű motor generátoráról vagy a tisztán elektromos modellek 12 voltos egyenáramú átalakítójáról működik. A márka egyik legfontosabb újdonsága az extrafelszerelésként rendelhető Smart Connected Box, amely kompatibilis az Android Auto rendszerrel, így az erre alkalmas típusok műszerfalára integrálhatók a berendezés kezelőelemei. Ez egyrészt ergonomikus kezelést biztosít, másrészt a távelérés (Over-The-Air; OTA) révén valós időben, proaktív módon felügyelhetők az üzemi paraméterek.

Renault Master – digitális hűtőfurgon

A Lamberet és a Kerstner által hűtőkocsivá alakított új Renault Master az integrált, digitális szabályzású hűtőberendezésével már a haszonjárművek jövőjét képviseli. A Kerstner új CJ206 hűtőberendezése kívülről nem láthatóan, az autó aljára építve nem befolyásolja a jármű aerodinamikai tulajdonságait, ezzel is mérsékelve energiafogyasztását. A járműgyártó openR link rendszerével a műszerfalba integrált kezelőfelület intuitív és ergonomikus felhasználói interfészként az érintőképernyőn keresztül nagyban megkönnyíti a hűtőegység kezelését. A Renault Master L2H2 és L3H2 modellekhez kínált megoldás utánszerelő készletként, illetve a Lamberet üzemeiben kulcsrakészre gyártva is megvásárolható.

IVECO eDaily Electric – mindent egyben

Az IVECO eDaily az elektromos haszonjárművek szegmensének meghatározó újdonsága, amely ez esetben a Kerstner eCoolJet 206 hűtőberendezéssel egyfajta „mindent egyben” megoldásként tisztán elektromos hűtést és hajtást kínál. A 2,5 kilowatt teljesítményű (12 voltos) elektromos mellékhajtás (ePTO) révén a hűtőegységet a jármű akkumulátorai táplálják, egyszerre garantálva optimális hatótávot és tisztán elektromos megoldást a romlandó áruk szállítására. Könnyűszerkezetes konstrukciója és öntött kompozit panelekkel kialakított, az energiaveszteséget hatékonyan csökkentő, megerősített szigetelése nagyban hozzájárul e modell fokozott gazdaságosságához és tekintélyes hatótávjához.

Mercedes-Benz eVito – egyre népszerűbb elektromos hűtőfurgonok

A Kerstnerrel közösen kifejlesztett hűtőátalakítás részeként, a tisztán elektromos hajtásrendszerű Mercedes-Benz eVito a Solutrans Innovációs Díjjal kitüntetett eCoolJet 106 hűtőegységgel készül. A szabályozott hőmérsékletű árukat nulla károsanyag-kibocsátás mellett továbbító kishaszonjármű 150 kilométer hatótávjával és gyorstöltési lehetőségével a városi szállítás optimális modellje. Kiemelkedő minőségű szigetelése alacsony hőveszteség és energiafogyasztás mellett tesz lehetővé optimális hőmenedzsmentet.

Ford Transit Custom – testreszabott megoldás hűtött szállítmányokhoz

Az L1 és L2 változatban is rendelkezésre álló, új Ford Transit Custom a legújabb generációs integrált szigeteléssel készül. E pozitív hűtésre tervezett modellben a különösen alacsony energiaigényű Kerstner eCoolJet 106 hűtőberendezés dolgozik. A jármű aljára szerelt kondenzátorral és a tetőbe integrált evaporátorral a jármű teljes magasságának kárára kötött kompromisszumok nélkül alakíthattak ki optimális belmagasságot a tervezők. E fejlesztéssel minimálisra mérsékelt környezetterhelés mellett érhető el a lehető legnagyobb raktérfogat, a Ford Transit Custom így a városi és elővárosi szállítások ideális járműveként mutatkozhatott be.

Renault Kangoo fülke-padlóváz – kompakt és gazdaságos

A Frigoline felépítménnyel felszerelt Renault Kangoo fülke-padlóváz elsőként kínál 1,90 méteres teljes külső magasságot, ami – különösen a parkolóházak tekintetében – nagy előny a városi kiszállítások során. A belső égésű motorral és tisztán elektromos változatban is kapható, könnyű és kompakt összeállítás üzemeltetési költségei csökkentésével a gazdaságosságot szolgálja. Ez a felépítményezett kishaszonjármű a három és négy köbméter közötti változatokkal a praktikum, a különösen hatékony szigetelés és az üzemanyag-megtakarítás kombinációjaként született.





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát. eCoolJet 206 hűtőberendezés – innovatív műszaki megoldás Az elektromos táplálású új … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 2. rész

A Lamberet hannoveri palettáját bemutató sorozatunk második részének témája az SR2e félpótkocsik elektromossá alakítására, valamint az utólagos elektromos átalakításokra összeállított Lamberet Energy koncepció. A program a szabályozott hőmérsékletű szállítás környezetvédelmi kihívásaira reagálva konkrét és gazdaságilag is megvalósítható megoldásokat kínál az ágazat számára. Fejlett műszaki megoldásokat sorakoztat fel az elektromos energia tárolására, átalakítására és kezelésére. Ezzel … Continued