A Ford Trucks újabb mérföldkőhöz érkezett

Fokozatosan közelítve egyik fő célkítűzése, a karbonsemlegesség felé, a Ford Trucks újabb jelentős projektet írt alá a fenntartható szállítmányozási technológiák terén. Miután tavaly működésbe hozta az egyhengeres hidrogénhajtású motorját, a Ford Trucks most először sikerrel beindította a többhengeres hidrogénhajtású H2-Ecotorq motort is.

Közzétéve:

A Ford Trucks az „értékteremtés a leghatékonyabb szállítási megoldásokkal” jelszó égisze alatt és a nulla károsanyagkibocsátásra való törekvésével összhangban felgyorsítva kutatás-fejlesztési tevékenységét, magasabb szintre emelte az alternatív üzemanyag-technológiák kidolgozására irányuló erőfeszítéseit. A Ford Trucks, amely kitartóan folytatja az egyhengeres hidrogénüzemű kutatómotorral tavaly megkezdett kísérleteit, megsokszorozta az erőfeszítéseit, amelyek eredményeként most először sikerrel beindította a szintén saját tervezésű, többhengeres H2-Ecotorq hidrogénmotort is.

A Ford Trucks mérnökei folytatják a rendszeroptimalizálási és a motorfejlesztési tevékenységeket, amelyek már az első tesztek során sikeres eredményekkel kecsegtettek.

A mérföldkő újabb fontos lépés a Ford Trucks karbonsemleges termékportfóliójának nulla kibocsátású járműmegoldással történő bővítése irányába. A szóban forgó fejlesztéssel a Ford Trucks a nulla kibocsátású nehéz haszongépjárművekre vonatkozó, 2040-re kitűzött cél elérését illetően is fontos mérföldkőhöz ér.

A Ford Trucks folytatja a nulla kibocsátást célzó beruházásait

A nehéz haszongépjármű ágazatban, a fenntarthatósági elképzeléseivel összhangban a Ford Trucks vezető szerepet tölt be a jövő szállítmányozási technológiáinak bevezetésében.

A nulla károsanyag-kibocsátású, csatlakoztatott és önálló technológiák köré szerveződő „F generációs mozgalommal” jelentős átalakulást kezdeményező Ford Trucks azon munkálkodik, hogy 2025-re útra bocsássa az első teljesen elektromos teherautóját.

A járművillamosítással párhuzamosan az alternatív üzemanyag-technológiákra összpontosítva, az Európai Unió „Nulla kibocsátású szállítmányozási ökoszisztéma” elnevezésű projektjének keretén belül a Ford Trucks most fejleszti az F-MAX alapjain az első hidrogén-üzemanyagcellás elektromos járművét (FCEV), azzal a szándékkal, hogy hozzájáruljon a jövő mobilitási megoldásainak megteremtéséhez.





Megosztom másokkal

A Lamberet az 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 2. rész

A Lamberet hannoveri palettáját bemutató sorozatunk második részének témája az SR2e félpótkocsik elektromossá alakítására, valamint az utólagos elektromos átalakításokra összeállított Lamberet Energy koncepció. A program a szabályozott hőmérsékletű szállítás környezetvédelmi kihívásaira reagálva konkrét és gazdaságilag is megvalósítható megoldásokat kínál az ágazat számára. Fejlett műszaki megoldásokat sorakoztat fel az elektromos energia tárolására, átalakítására és kezelésére. Ezzel … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 1. rész

Széles palettával érkezett a 2024. szeptember 17. és 22. között rendezett hannoveri IAA Transportation kiállításra a Lamberet. A hűtőpótkocsik és hűtött felépítmények európai specialistája összesen tizenkét innovatív járművet mutatott be, ismét igazolva a hűtési megoldások terén rendelkezésére álló kiemelkedő szakértelmét és bőséges tapasztalatát. A francia gyártó immár hatvan esztendeje tölt be meghatározó szerepet az európai … Continued

Velünk könnyű megfelelni

Hamarosan jóformán minden haszonjárműbe kötelező lesz az okostachográfok legújabb nemzedékét beépíteni. Ennek apropóján a Ford Trucks kényelmes és átlátható csomagajánlatokkal segíti a törvényi megfelelést. Az ezzel megtakarított időt egy kis történelmi visszapillantásra használhatjuk fel.

Humbaur újdonságok – Páratlan paletta

Évtizedek óta bátran fordulhatunk a Humbaur GmbH családi vállalkozáshoz, amennyiben az átlagosnál igényesebb pótkocsival vagy felépítménnyel szeretnénk járműparkunkat bővíteni. Sőt, akkor is jó helyen kopogtatunk a németeknél, amennyiben teljesen egyedi igényeink megvalósításáról álmodunk.