A Ford Trucks Ausztriával folytatja nyugat-európai terjeszkedését

A kelet- és közép-európai terjeszkedés sikeres befejezését, valamint a nyugat-európai növekedés részeként a belgiumi, németországi és franciaországi forgalmazók aktiválását követően a Ford Trucks most belépett Ausztriába, Európa egyik stratégiai fontosságú nehéz haszongépjármű piacára, folytatva ezzel stratégiai terjeszkedését a kontinensen.

Közzétéve:

Ford Trucks a tehergépkocsik gyártása terén szerzett több mint 60 éves múltját és szakértelmét termékfejlesztési képességekkel ötvözi. A töretlen sikerű nyugat-európai bevezetéseket követően a Ford Trucks, a Ford egyetlen globális nehéz haszongépjármű-márkája, a 2019-es International Truck of the Year (IToY) díjat elnyert F-MAX-szal magasra tör Európában, és tovább halad terjeszkedési terveinek második szakaszával. Folytatva a spanyolországi, portugáliai, olaszországi, belgiumi és luxemburgi, végül pedig Európa legnagyobb piacain, Németországban és Franciaországban tavaly megkezdett sikeres forgalmazói hálózat bővítését, a Ford Trucks az F-Trucks Austria GmbH-t nevezi ki hivatalos forgalmazójának Ausztriában.

2019-ben az F-MAX nyerges vontatóval elnyert IToY díj révén a gyártó kifejezte terjeszkedési szándékát egész Európában, így Ausztriában is. Abban az évben az F-MAX megváltoztatta a nehéz haszongépjármű szektor globális versenykörnyezetét, mostantól pedig hivatalos márkaképviselettel van jelen az osztrák piacon.

Serhan Turfan, a vállalat alelnöke megjegyezte, hogy „innovatív márkaként, amelynek célja, hogy az az útitárs legyen, aki törődik az ügyfelekkel és felvirágoztatja a vállalkozásukat, a Ford Trucks olyan új szolgáltatásokat vezet be, amelyek hatással vannak a globális piacokra, és még a világjárvány sem akadályozta meg a Ford Trucks-t abban, hogy a vállalat globális terjeszkedésének részeként tovább folytassa tevékenységét a kulcsfontosságú piacokon.

A jelenlegi piacokon elért sikereinkre építve prioritásunk, hogy szilárd termékportfóliónkkal, erős kereskedői hálózatunkkal és széleskörű, magas kompetenciával rendelkező szervizhálózatunkkal erős jelenlétet alakítsunk ki Európában. Célunk, hogy értéket teremtsünk a leghatékonyabb szállítási megoldásokkal és a teljes tulajdonlási költség (TCO) szempontjából versenyképes pozíciónkkal. Hiszünk abban, hogy ez a stratégia sikereket fog hozni számunkra az osztrák piacon, amely az egyik legfontosabb piac a nyugat-európai növekedési terveink szempontjából. 2024-ig belépünk az észak-európai országok piacára is, és növekedésünk ugyanilyen ütemben folytatódik. Célunk, hogy 2025-re 55 országban legyünk jelen. Nagy örömünkre szolgál, hogy a KLV Rent és a Hama Austria közös vállalatával Ausztriában is bevezethetjük tehergépjárműveinket, és biztos vagyok benne, hogy az F-Trucks Austria GmbH a lehető legjobban fogja képviselni márkánkat az osztrák ügyfelek számára.”

Egész Európát megcélozva

Turfan hozzátette, hogy a Ford Trucks globális terjeszkedéséhez nagyban hozzájárulna, ha több európai piacon lenne jelen: „Nagy lehetőségeket látunk a Ford Trucks számára Ausztriában, amely az EU közlekedési útvonalainak metszéspontjában található. Folytatni fogjuk terjeszkedésünket Európában, amely fontos lehetőségeket rejt magában növekedési stratégiánkra nézve.”

A Ford Trucks határozott lépéseket tesz a fenntartható jövő felé a nehéz haszongépjárművek szegmensében

A Ford Trucks arra törekszik, hogy Európában élen járjon a jövő fenntartható közlekedési technológiái felé vezető úton, és azon dolgozik, hogy világszerte sikereket érjen el ezen a területen. Ezen erőfeszítésekkel összhangban a Ford Trucks egyike lett annak a hét vezető nehéz haszongépjármű-gyártónak, amely aláírta az Európai Autógyártók Szövetségének (ACEA) közös nyilatkozatát, a Nulla kibocsátású közúti áruszállításra való áttérésről szóló Nehézgépjármű-útiterv közös nyilatkozatát. A közös nyilatkozat aláírása bizonyítja a Ford Trucks elkötelezettségét a nehéz haszongépjárművek gyártása során 2040-ig megvalósítandó nulla károsanyag-kibocsátás elérése mellett. Az európai zöld megállapodással és a Ford globális fenntarthatósági céljaival összhangban a Ford Trucks bemutatta első teljesen új, 100%-ban elektromos teherautóját, és bejelentette, hogy 2030-ra a Ford Trucks európai értékesítésének 50%-a nulla károsanyag-kibocsátású lesz.

A Ford Trucksról:

A Ford Trucks a világ egyik legnagyobb nemzetközi nehéz tehergépkocsi-gyártója. Számos különböző típusú járművet gyártunk, a nyerges vontatóktól kezdve az építőipari teherautókon át a 16 tonnát is meghaladó közúti tehergépjárművekig. A 2019-es „International Truck of the Year (ITOY)” díjat elnyerő F-MAX nyerges vontatónk nemzetközi elismerést kapott és nagy globális keresletet hozott. A Ford személygépjárművek jól ismert minősége, strapabírósága és hatékonysága megalapozza a Ford Trucks nemzetközi termékstratégiáját, amely a legjobb teljes tulajdonlási költség ígéretén alapszik. A Ford Trucks-nál több, mint fél évszázadnyi formatervezési és gyártási tapasztaltot egyesítünk a piacspecifikus termékfejlesztési szakértelmünkkel, hogy kifejlesszük járműveink fő alkotóelemeit, beleértve az innovatív új motorjainkat. Jelenleg Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és a FÁK-ban működünk, és tovább bővítjük nemzetközi hálózatunkat 3 kontinensen. Minden egyes nap sofőrök százezrei indulnak el világszerte, bízva a Ford Trucks termékeiben.





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 2. rész

A Lamberet hannoveri palettáját bemutató sorozatunk második részének témája az SR2e félpótkocsik elektromossá alakítására, valamint az utólagos elektromos átalakításokra összeállított Lamberet Energy koncepció. A program a szabályozott hőmérsékletű szállítás környezetvédelmi kihívásaira reagálva konkrét és gazdaságilag is megvalósítható megoldásokat kínál az ágazat számára. Fejlett műszaki megoldásokat sorakoztat fel az elektromos energia tárolására, átalakítására és kezelésére. Ezzel … Continued