A Ford Trucks Ausztriával folytatja nyugat-európai terjeszkedését

A kelet- és közép-európai terjeszkedés sikeres befejezését, valamint a nyugat-európai növekedés részeként a belgiumi, németországi és franciaországi forgalmazók aktiválását követően a Ford Trucks most belépett Ausztriába, Európa egyik stratégiai fontosságú nehéz haszongépjármű piacára, folytatva ezzel stratégiai terjeszkedését a kontinensen.

Közzétéve:

Ford Trucks a tehergépkocsik gyártása terén szerzett több mint 60 éves múltját és szakértelmét termékfejlesztési képességekkel ötvözi. A töretlen sikerű nyugat-európai bevezetéseket követően a Ford Trucks, a Ford egyetlen globális nehéz haszongépjármű-márkája, a 2019-es International Truck of the Year (IToY) díjat elnyert F-MAX-szal magasra tör Európában, és tovább halad terjeszkedési terveinek második szakaszával. Folytatva a spanyolországi, portugáliai, olaszországi, belgiumi és luxemburgi, végül pedig Európa legnagyobb piacain, Németországban és Franciaországban tavaly megkezdett sikeres forgalmazói hálózat bővítését, a Ford Trucks az F-Trucks Austria GmbH-t nevezi ki hivatalos forgalmazójának Ausztriában.

2019-ben az F-MAX nyerges vontatóval elnyert IToY díj révén a gyártó kifejezte terjeszkedési szándékát egész Európában, így Ausztriában is. Abban az évben az F-MAX megváltoztatta a nehéz haszongépjármű szektor globális versenykörnyezetét, mostantól pedig hivatalos márkaképviselettel van jelen az osztrák piacon.

Serhan Turfan, a vállalat alelnöke megjegyezte, hogy „innovatív márkaként, amelynek célja, hogy az az útitárs legyen, aki törődik az ügyfelekkel és felvirágoztatja a vállalkozásukat, a Ford Trucks olyan új szolgáltatásokat vezet be, amelyek hatással vannak a globális piacokra, és még a világjárvány sem akadályozta meg a Ford Trucks-t abban, hogy a vállalat globális terjeszkedésének részeként tovább folytassa tevékenységét a kulcsfontosságú piacokon.

A jelenlegi piacokon elért sikereinkre építve prioritásunk, hogy szilárd termékportfóliónkkal, erős kereskedői hálózatunkkal és széleskörű, magas kompetenciával rendelkező szervizhálózatunkkal erős jelenlétet alakítsunk ki Európában. Célunk, hogy értéket teremtsünk a leghatékonyabb szállítási megoldásokkal és a teljes tulajdonlási költség (TCO) szempontjából versenyképes pozíciónkkal. Hiszünk abban, hogy ez a stratégia sikereket fog hozni számunkra az osztrák piacon, amely az egyik legfontosabb piac a nyugat-európai növekedési terveink szempontjából. 2024-ig belépünk az észak-európai országok piacára is, és növekedésünk ugyanilyen ütemben folytatódik. Célunk, hogy 2025-re 55 országban legyünk jelen. Nagy örömünkre szolgál, hogy a KLV Rent és a Hama Austria közös vállalatával Ausztriában is bevezethetjük tehergépjárműveinket, és biztos vagyok benne, hogy az F-Trucks Austria GmbH a lehető legjobban fogja képviselni márkánkat az osztrák ügyfelek számára.”

Egész Európát megcélozva

Turfan hozzátette, hogy a Ford Trucks globális terjeszkedéséhez nagyban hozzájárulna, ha több európai piacon lenne jelen: „Nagy lehetőségeket látunk a Ford Trucks számára Ausztriában, amely az EU közlekedési útvonalainak metszéspontjában található. Folytatni fogjuk terjeszkedésünket Európában, amely fontos lehetőségeket rejt magában növekedési stratégiánkra nézve.”

A Ford Trucks határozott lépéseket tesz a fenntartható jövő felé a nehéz haszongépjárművek szegmensében

A Ford Trucks arra törekszik, hogy Európában élen járjon a jövő fenntartható közlekedési technológiái felé vezető úton, és azon dolgozik, hogy világszerte sikereket érjen el ezen a területen. Ezen erőfeszítésekkel összhangban a Ford Trucks egyike lett annak a hét vezető nehéz haszongépjármű-gyártónak, amely aláírta az Európai Autógyártók Szövetségének (ACEA) közös nyilatkozatát, a Nulla kibocsátású közúti áruszállításra való áttérésről szóló Nehézgépjármű-útiterv közös nyilatkozatát. A közös nyilatkozat aláírása bizonyítja a Ford Trucks elkötelezettségét a nehéz haszongépjárművek gyártása során 2040-ig megvalósítandó nulla károsanyag-kibocsátás elérése mellett. Az európai zöld megállapodással és a Ford globális fenntarthatósági céljaival összhangban a Ford Trucks bemutatta első teljesen új, 100%-ban elektromos teherautóját, és bejelentette, hogy 2030-ra a Ford Trucks európai értékesítésének 50%-a nulla károsanyag-kibocsátású lesz.

A Ford Trucksról:

A Ford Trucks a világ egyik legnagyobb nemzetközi nehéz tehergépkocsi-gyártója. Számos különböző típusú járművet gyártunk, a nyerges vontatóktól kezdve az építőipari teherautókon át a 16 tonnát is meghaladó közúti tehergépjárművekig. A 2019-es „International Truck of the Year (ITOY)” díjat elnyerő F-MAX nyerges vontatónk nemzetközi elismerést kapott és nagy globális keresletet hozott. A Ford személygépjárművek jól ismert minősége, strapabírósága és hatékonysága megalapozza a Ford Trucks nemzetközi termékstratégiáját, amely a legjobb teljes tulajdonlási költség ígéretén alapszik. A Ford Trucks-nál több, mint fél évszázadnyi formatervezési és gyártási tapasztaltot egyesítünk a piacspecifikus termékfejlesztési szakértelmünkkel, hogy kifejlesszük járműveink fő alkotóelemeit, beleértve az innovatív új motorjainkat. Jelenleg Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és a FÁK-ban működünk, és tovább bővítjük nemzetközi hálózatunkat 3 kontinensen. Minden egyes nap sofőrök százezrei indulnak el világszerte, bízva a Ford Trucks termékeiben.





Megosztom másokkal

Atletikus teherhordók

Amikor szóba kerülnek a Ford kishaszonjárművei, általában nem a sivatagban, hegyi felfutón, vagy versenypályán száguldó járművekre gondolunk. Pedig megtehetnénk, hiszen a Ford Performance, a kékoválosok motorsportrészlege, furgonokból és pickupokból is eredményes versenyautókat farag.

A név kötelez

Főként az alumínium billencsek mestereként ismerhetjük a Benalu márkát. Az alapítók – Hubert Pora és Dominique Bonduelle urak – már a cég nevével is erre utaltak, amikor a francia bennes (billencs) és az alumínium szavak összetételével jegyezték be cégüket 1967-ben.

Gördülékeny elemcsere

Habár nem nevezhető új koncepciónak, mindeddig senkinek sem sikerült széles körben megvalósítania az elektromos haszonjárművek akkumulátorcserélő rendszerét. Eddig, ugyanis az Isuzu egy olyan koncepciót mutatott be, ami akár működőképes is lehet!