2016-ban a Volkswagen-csoport vált a világ legnagyobb gépjárműgyártójává

Négy éven keresztül a Toyota birtokolta a világ legnagyobb gépjárműgyártója címet, ám 2016-ban a Volkswagen-csoport megszerezte ezt. A német vállalatóriás életében ez az első alkalom, hogy a képzeletbeli dobogó első helyén végzett.

Közzétéve:

2015 végén a magyar és a nemzetközi sajtó is a Volkswagen dízelbotrányától volt hangos, ám úgy tűnik, hogy a károsanyag-kibocsátási értékek manipulálása nem vette el a vásárlók kedvét a német vállalatcsoport márkáitól. Sőt! A tavalyi év világszintű értékesítési eredményeivel a Volkswagen-csoport letaszította a trónról az azt négy éve elfoglaló Toyotát. A VW a hozzá tartozó összesen 12 márkával 10,31 millió gépjárművet értékesített világszerte, szemben a 10,175 milliós darabszámot elérő Toyotával. Mindkét járműgyártó értékesítése nőtt 2015-höz képest, a német vállalat 3,8, míg a japán gyártó 0,2 százalékkal növelte darabszámait. A Volkswagen eredményeinek ilyen látványos mértékű javulása leginkább a kínai kereslet növekedésének köszönhető.





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 2. rész

A Lamberet hannoveri palettáját bemutató sorozatunk második részének témája az SR2e félpótkocsik elektromossá alakítására, valamint az utólagos elektromos átalakításokra összeállított Lamberet Energy koncepció. A program a szabályozott hőmérsékletű szállítás környezetvédelmi kihívásaira reagálva konkrét és gazdaságilag is megvalósítható megoldásokat kínál az ágazat számára. Fejlett műszaki megoldásokat sorakoztat fel az elektromos energia tárolására, átalakítására és kezelésére. Ezzel … Continued