Új koncepcióhoz új név

Bemutatkozott a Nissan NV200 kompakt kishaszonjármű utódja, a Townstar. Nyomós okkal kapott új nevet, ugyanis teljesen más koncepció mentén született meg, mint kissé fura arányú elődje. Egyrészt nem a Nissan saját terméke, hanem az új generációs Renault Kangoo ikertestvére, másrészt csak benzines vagy tisztán elektromos hajtással készül, dízelmotor nem szerepel a kínálatában.

Közzétéve:

Kívül-belül egyértelmű a rokonság a Townstar és a Kangoo között, egyedül szemből nézve mutat sajátos karaktert a Nissan új kompakt kishaszonjárműve. Áruszállítási kapacitása sem tér el francia rokonáétól. A befordítható válaszfal megrendelésével akár 3,9 köbméteresre is bővíthető a raktere, amelyben két Euro-raklap és akár 800 kilogramm áru is elhelyezhető. Ha ez nem lenne elegendő, akkor a Townstar 1,5 tonnás utánfutót is vontathat.

Dízelmotor nélkül

A benzinmotorról nem tesz túl sok említést a gyártó a kommunikációjában, csupán annyit, hogy 1,3 literes, Euro 6d minősítésű, 130 lóerő a legnagyobb teljesítménye és legfeljebb 240 newtonméter nyomatékot tud kifejteni. Ellenben a villanyos hajtást már lelkesebben ismerteti, összhangban a járműipari trendekkel. A Townstar 44 kilowattórás akkumulátorcsomagját intelligens energiagazdálkodás és hatékony hűtőrendszer segíti a hatékony működésben, ennek köszönhetően a jármű akár 285 kilométert is megtehet egyetlen feltöltéssel. Váltakozó árammal 11 vagy opcióként 22, míg egyenárammal 75 kilowatt teljesítménnyel is tölthető az energiatárolója, amely így már 42 perc alatt is „feltankolható” nyolcvanszázalékosra. A Townstar villanymotorját 90 kilowatt, azaz 122 lóerő legnagyobb teljesítmény, illetve 245 newtonméter maximális nyomaték jellemzi.

Új asszisztensek garmadája    

Persze nemcsak elektromos hajtásával készül a jövő kihívásaira a Nissan legfrissebb üdvöskéje, hanem új vezetéstámogató rendszereivel is. Kínálatában oldalszélsegéd, vontatmánystabilizáló, gyalogosokat és kerékpárosokat is érzékelő automatikus vészfékrendszer, útkereszteződésben segítséget nyújtó rendszer, automatikus parkolássegéd, intelligens sebességtartó automatika és a járműről madártávlati képet szolgáltató kamerarendszer is szerepel. Az elektromos változathoz elérhető ProPILOT pedig részleges önvezetést biztosít, ugyanis autópályán az előtte haladó forgalomhoz igazodva automatikusan akár állóra fékezi és újból felgyorsítja a járművet, valamint a sáv közepét tartva irányítja a gépkocsit még enyhe ívű kanyarokban is.

Korszerű megoldások

Továbbá számos hálózatba kapcsolhatósági szolgáltatás és vezeték nélküli telefontöltés is segíti a járművezetők, illetve az üzemeltetők mindennapos munkáját, az elektromos modellek esetében további digitális szolgáltatásokkal kiegészítve. Ezek használatát pedig egy nyolccolos érintőképernyő segíti, a villanymotoros változatok emellé egy tízcolos digitális műszerpanelt is kapnak. A Nissan öt évre vagy 160 ezer kilométerre kiterjedő teljes körű garanciát vállal új kompakt kishaszonjárművére, míg az elektromos hajtás akkumulátorcsomagjára nyolc évre vagy 160 ezer kilométerre szóló garancia érvényesíthető. Mindezek alapján a Townstar jó esélyekkel folytathatja a viszonylag hosszú életű NV200 sikereit, különösen az elektromos hajtású kivitele.





Megosztom másokkal

Szállító szamuráj

Megbízható japán technika Nippon karakteres stílusában? Korántsem egzotikum, hazai útjainkon sem. Hivatalos márkakereskedőként a Delta-Truck Kft. már 2015 óta forgalmaz Isuzu tehergépjárműveket. Az öt modellsorozat alkotta hazai kínálat legnagyobb tagja az F-széria, amely szülőhazájában Forward néven szerepel a palettán. Jól érzékeltetik a márka sokoldalúságát a szigetország piacán bemutatott, az ott eddig kínált 15 tonnát jelentősen … Continued

Lefogyasztott fagyasztós

Igencsak jelentős fogyókúrára fogták a Kögel mérnökei a hűtőfélpótkocsijukat. Az eredmény egy teljesen új paneltechnológia, amely minden érintettnek előnyére válik! Az üzemeltető mérlegét kisebb fogyasztással és nagyobb terhelhetőséggel védi, a környezetet a vontató és az aggregát kisebb károsanyag-kibocsátásával kíméli. Az már csak hab a tortán, hogy a szállított árut hőmérsékletét is hatékonyabban megőrzi.

Fenntartható innovációk

Megérkezett a Ford Truck F-MAX második generációja, ami finomított külsővel, új erőforrással, valamint számos műszaki innovációval igyekszik elnyerni a fuvarozóvállalatok, valamint járművezetők szívét.

Mi fán terem a félpótkocsicentrum?

Mindegy, hogy mezőgazdasági terményt fuvaroz a feldolgozóüzembe, homokot az építkezésekre, távolról idehajózott konténert a kikötőből, esetleg hőmérsékletre érzékeny árut a szűk belvárosokba, a Delta-Truck félpótkocsicentrumban talál megoldást szállítási kihívásaira. Termékpalettánk gazdaságát csak munkatársaink szakértelme múlja felül. Eláruljuk, hogy mi a csuda a félpótkocsicentrum.