Tízpróbás beszerzés

Tíz új Ford Trucks F-Max nyerges vontató munkába állításával kezdte az évet az Inter-VM Trans Kft. Az újlengyeli fuvarozócég még sohasem üzemeltetett ilyen gyártmányú járműveket, így ez egyfajta próba is, amely kedvező tapasztalatok esetén további F-Max vontatók beszerzését eredményezheti.

Közzétéve:

Akárcsak a legtöbb magyar fuvarozócég, az Inter-VM Trans Kft. is családi vállalkozásként indult útjára 1999-ben néhány tehergépjárművel, és azóta is folyamatosan fejlődik. Tíz évvel később Újlengyelbe helyezte át a telephelyét, amely jelenleg is az áruszállító járművek bázisa. Itt egy háromszáz négyzetméteres raktárcsarnok is működik. A személyszállítási üzletágban foglalkoztatott autóbuszok telephelyei pedig Veresegyházán és Hatvanban találhatók, utóbbi helyen tavaly óta lakatos- és fényezőműhely, valamint kamion- és autóbuszmosó is üzemel. A ma már több mint háromszáz főt alkalmazó vállalkozás flottájában a mostani beszerzéssel együtt már nyolcvan nyerges, normál kapcsolási magasságú, ponyvás szerelvény dolgozik. Ezek a nemzetközi fuvarozás kiegészítéseként belföldi feladatokat is ellátnak. A fő viszonylatok Németország és Franciaország, de Svájc, Ausztria, Lengyelország, Olaszország, Spanyolország és Skandinávia is szerepel a célpontok között.

Új márka a flottában

„Korábban azt a stratégiát követtük, hogy egyetlen márka járművei alkossák a flottánkat, azonban most új irányt vettünk tíz Ford Trucks F-Max nyerges vontató beszerzésével” – kezdte Erdélyi László, az Inter-VM Trans Kft. szállítmányozási üzletágának vezetője és egyik ügyvezetője. „Ez még egy viszonylag fiatal típus a piacon, így számunkra teljesen új, illetve a járművezető kollégáink körében sem túl ismert. Munkába állításuk tehát egy nagy próba is, amely során alaposan megvizsgáljuk majd többek között azt, hogy mennyire megfelelők műszakilag, hogyan alakul az üzemanyag-fogyasztásuk és a megbízhatóságuk, mennyire gyors a szervizhálózatuk és az alkatrész-ellátásuk. Persze a megrendelést megelőzően bekértünk referenciákat más fuvarozóktól az üzemeltetői tapasztalatokról, és mindenhonnan pozitív visszajelzéseket kaptunk, ezért döntöttünk az F-Max mellett. Emellett a jelenlegi piaci helyzetben az sem elhanyagolható szempont, hogy más gyártókhoz képest a Ford Trucks biztosította a legrövidebb szállítási határidőt” – tette hozzá a szállítmányozási üzletág vezetője.

Felelevenített kapcsolat

„Bíztató jel számunkra, hogy gépkocsivezető munkatársaink közül már többen is jelentkeztek, hogy szeretnének átülni a Ford Trucks járművekre. A Delta-Truck Kft.-vel pedig régóta jó, kölcsönös bizalmon alapuló kapcsolatot ápolunk. Ugyanis korábban, amikor cégünknek még nem nyílt lehetősége új járműveket beszerezni, csak használt és bérelt eszközöket, akkor a Delta-Truck Kft. számított a fő partnerünknek. Most tovább folytatódik ez a kapcsolat, hiszen az új F-Max vontatókat négy év garanciával és négy évre szóló, teljes körű javítási és karbantartási szerződéssel vettük át. Amennyiben jól beválik ez a típus, akkor további példányok munkába állítása várható” – hangsúlyozta ki Erdélyi László.

A képen balról jobbra: Szőts István, az Inter-VM Trans Kft. műszaki igazgatója, Stefkó János, a Delta-Truck Kft. egyik tulajdonosa és ügyvezetője, Vargyas Csaba, az Inter-VM Trans Kft. alapítója, tulajdonosa és ügyvezetője, Gőgh Ferenc, a Delta-Truck Kft. cégvezetője és Erdélyi László, az Inter-VM Trans Kft. szállítmányozási üzletágának vezetője és egyik ügyvezetője.




Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 2. rész

A Lamberet hannoveri palettáját bemutató sorozatunk második részének témája az SR2e félpótkocsik elektromossá alakítására, valamint az utólagos elektromos átalakításokra összeállított Lamberet Energy koncepció. A program a szabályozott hőmérsékletű szállítás környezetvédelmi kihívásaira reagálva konkrét és gazdaságilag is megvalósítható megoldásokat kínál az ágazat számára. Fejlett műszaki megoldásokat sorakoztat fel az elektromos energia tárolására, átalakítására és kezelésére. Ezzel … Continued