Szállító szamuráj

Megbízható japán technika Nippon karakteres stílusában? Korántsem egzotikum, hazai útjainkon sem. Hivatalos márkakereskedőként a Delta-Truck Kft. már 2015 óta forgalmaz Isuzu tehergépjárműveket. Az öt modellsorozat alkotta hazai kínálat legnagyobb tagja az F-széria, amely szülőhazájában Forward néven szerepel a palettán. Jól érzékeltetik a márka sokoldalúságát a szigetország piacán bemutatott, az ott eddig kínált 15 tonnát jelentősen meghaladó, akár 22 tonna megengedett össztömegű modellváltozatai.

Közzétéve:

Budapesti és szigetszentmiklósi telephelyein az Isuzu csaknem teljes teherautó-palettáját felvonultatja a Delta-Truck Kft. A kínálat gerincét a japán piacon Elf néven kínált típus adja, amely számos nemzetközi piacon több különböző jelzéssel fut. Ezek a járművek mifelén a 3,5 tonna megengedett össztömegű M-, L- és N-szériától az akár 7,5 tonna össztömegű P-családig tartanak. A „nagyfiúkat” egy másik termék, a 11 és 14 tonna közötti össztömegvariációkat kínáló F-sorozat képviseli.

Utóbbi a felkelő nap országában a márkafilozófiáról is sokat sejtető Forward név alatt hódít, de világszerte kedvelt a teherautó-vásárlók körében. A 2023-ban kívül és belül, illetve kényelmében, biztonságában és gazdaságosságában egyaránt széleskörűen megújult F-sorozat különösen Ázsiában és Ausztráliában a helyközi szállítás, a városi terítőfuvarozás és a legkülönfélébb építőipari alkalmazások népszerű modellje.

Felfelé tör

Az Isuzu most az ottani és eddigi legnagyobb 15 tonnát is meghaladó, 16, 20 és 22 tonna megengedett össztömegű változatokkal bővíti Japánban új Forward modellcsaládját. A legfiatalabb nagy testvérek hajtásáról az Isuzu és a Cummins közös fejlesztésében született új, soros hathengeres motor gondoskodik. A két vállalat között 2019 májusában jött létre a megállapodás, amely új generációs hajtásrendszerek gyors és hatékony fejlesztését célozza. Az egész világra kiterjedő együttműködés a nehéz-teherautók kisebb teljesítményű dízelhajtásaira szól. Ennek első gyümölcseként szerelhetik az új fejlesztésű DB6A erőforrást a Forward sorozat új össztömegvariációiba. Új változataival tehát teljessé vált az Isuzu megújult Forward családja, amelynek tagjaiból évente összesen mintegy 16 ezret terveznek értékesíteni a japán piacon.

Fontos fejlesztések

A 6690 köbcentiméteres, soros, hathengeres DB6A motor bőséges, 220 kilowatt (300 lóerő) maximális teljesítményt kínál, míg forgatónyomatéki karakterisztikája 1081 newtonméternél éri el csúcsát. Az új erőforrás nagy erénye, hogy saját tömege jóval a hagyományos hathengeres motoroké alatt marad. A DB6A aggregát a 19,9 tonna össztömegű modellben a jól bevált, kilencfokozatú Smoother-Fx automatizált sebességváltóhoz csatlakozik. A Forward család új tagjainak alvázát is átdolgozták, immár egységesítve alapkonstrukciójukat a tengerentúli modellekével. Módosították a tengelytávot is, hogy a lehető legnagyobb hasznos teherbírás mellett alakíthassanak ki optimális tömegeloszlást az első és a hátsó tengely között.

Semmi mással össze nem téveszthető karaktere jegyében egyéni stílusú lökhárító és fényszórók kölcsönöznek még dinamikusabb megjelenést az új Forward modelleknek. Az üzemidő maximalizálását szolgáló, hálózatba kapcsolt Preism szolgáltatás a DB6A motorral szerelt modellekhez is elérhető. Noha a megnövelt össztömegű változatok egyelőre csak a japán piacon állnak rendelkezésre, egyértelműen jelzik: az Isuzu a nehézkategóriában is otthonosan mozog! A Delta-Truck széles kínálatában elérhető modellekkel idehaza is számtalan feladatra kínálunk megoldást, forduljon munkatársainkhoz bizalommal.

 





Megosztom másokkal

Szállító szamuráj

Megbízható japán technika Nippon karakteres stílusában? Korántsem egzotikum, hazai útjainkon sem. Hivatalos márkakereskedőként a Delta-Truck Kft. már 2015 óta forgalmaz Isuzu tehergépjárműveket. Az öt modellsorozat alkotta hazai kínálat legnagyobb tagja az F-széria, amely szülőhazájában Forward néven szerepel a palettán. Jól érzékeltetik a márka sokoldalúságát a szigetország piacán bemutatott, az ott eddig kínált 15 tonnát jelentősen … Continued

Lefogyasztott fagyasztós

Igencsak jelentős fogyókúrára fogták a Kögel mérnökei a hűtőfélpótkocsijukat. Az eredmény egy teljesen új paneltechnológia, amely minden érintettnek előnyére válik! Az üzemeltető mérlegét kisebb fogyasztással és nagyobb terhelhetőséggel védi, a környezetet a vontató és az aggregát kisebb károsanyag-kibocsátásával kíméli. Az már csak hab a tortán, hogy a szállított árut hőmérsékletét is hatékonyabban megőrzi.

Fenntartható innovációk

Megérkezett a Ford Truck F-MAX második generációja, ami finomított külsővel, új erőforrással, valamint számos műszaki innovációval igyekszik elnyerni a fuvarozóvállalatok, valamint járművezetők szívét.

Mi fán terem a félpótkocsicentrum?

Mindegy, hogy mezőgazdasági terményt fuvaroz a feldolgozóüzembe, homokot az építkezésekre, távolról idehajózott konténert a kikötőből, esetleg hőmérsékletre érzékeny árut a szűk belvárosokba, a Delta-Truck félpótkocsicentrumban talál megoldást szállítási kihívásaira. Termékpalettánk gazdaságát csak munkatársaink szakértelme múlja felül. Eláruljuk, hogy mi a csuda a félpótkocsicentrum.