Stabil alapot nyújtanak a Ford Trucks tehergépkocsik

Közel három éve csak Ford Trucks tehergépkocsikkal bővíti flottáját a közel három évtizedes szakmai múltra visszatekintő Penta Általános Építőipari Kft., ugyanis ezek a járművek a Delta-Truck Kft. szolgáltatásaival együtt kiválóan megfelelnek a cég igényeinek. Idén júniusban két nyerges vontatót és egy 8×4-es billencset vett át Nagy Gábor István, a Penta Általános Építőipari Kft. egyik ügyvezető igazgatója Gőgh Ferenctől, a Delta-Truck Kft. cégvezetőjétől.

Közzétéve:

Mélyépítés, út-, közmű- és díszburkolat-építés, valamint távközlési hálózatok építése alkotja az 1990 végén alapított Penta Általános Építőipari Kft. fő profilját. A számos jelentős építőipari beruházásban részt vett, így országszerte jól ismert cég ma már mintegy háromszáz főt foglalkoztat. A vállalat korábban az építkezésekhez kapcsolódó fuvarfeladatokat alvállalkozók bevonásával teljesítette, ám az utóbbi években elkezdte egy saját fuvarozói járműflotta felépítését, hogy rugalmasabban tudjon reagálni az igényekre. Eleinte használt tehergépkocsikat vett a Penta Kft., majd 2016 őszén beszerezte első Ford Trucks teherautóit. A folyamatos bővítés eredményeként a cég a mostani beszerzéssel együtt már két 8×4-es és egy 6×4-es billencset, egy 4×2-es emulziószóró tehergépkocsit és négy nyerges vontatót üzemeltet Ford emblémával. A nyerges vontatók egy része Kögel billenőplatós félpótkocsit húz, amelyeket szintén a Delta-Truck Kft.-től szerzett be a Penta Kft.

Ügyfélközpontú szervizháttér

„Elsősorban a három év teljes körű garancia, az előre rögzített szervizciklus és a kedvező beruházási összeg miatt döntöttünk a Ford Trucks mellett. Több mint két év üzemeltetési tapasztalata alapján megállapíthatjuk, hogy értékarányosak ezek a tehergépkocsik, amelyek kényelmével és üzemanyag-fogyasztásával egyaránt elégedettek vagyunk. A Delta-Truck Kft. pedig kiváló szervizhátteret nyújt. Többek között cseregépkocsit biztosít a szervizlátogatások idejére, így akadálytalanul végezhetjük a munkánkat, ami nagy előnyt jelent az építőipari kivitelezések során. Továbbá arra is volt már példa, hogy a Delta-Truck Kft. szakembere kiment a helyszínre a probléma mielőbbi gördülékeny megoldása érdekében. A 8×4-es billencseinkre pedig a három év garancián túlmenően további három évig évente egyszer ingyenes karbantartást is biztosít a forgalmazó. Ezért a későbbiekben is a Ford Trucks márkát részesítjük majd előnyben a beszerzéseink során, a kisebb járműkategóriákban pedig a szintén a Delta-Truck Kft. által forgalmazott Isuzu tehergépkocsik is szóba jöhetnek majd” – mondta Nagy Gábor István.

Személyre szabott tehergépkocsik

„Nyerges vontatóinkat is alacsonytetős fülkével rendeljük, mert gépkocsivezetőinknek nem kell a járműben aludniuk, viszont így kisebb a saját tömeg és a légellenállás, ezáltal az üzemanyag-fogyasztás, a magasságkorlátozások szempontjából is előnyösebb az alacsonyabb fülke, akárcsak a lakott területek kisebb utcáiban, ahol gyakran benyúlnak a faágak az úttest fölé. Azonban a nyerges szerelvények nem alkalmazhatók mindenhol, ugyanis sok helyen a korlátozott magasság miatt nem emelhető fel kellően a teknőjük a lebillentéshez. Ezért szereztünk be most is egy 8×4-es billencset, amelyet szintén az igényeinkre szabtunk. Mivel ezzel a járművel jellemzően aszfaltot, illetve homokot, sódert szállítunk majd, kisebb méretű és vékonyabb falvastagságú acélteknővel rendeltük meg, így közel egy tonnát faragtunk le a saját tömegéből. A 420 lóerős motorhoz pedig a 16 fokozatú kézi sebességváltót társítottuk, ezt ugyanis terepen végzett munkák során még jobban kedvelik a gépkocsivezetők” – tette hozzá Pázsitka László, a Penta Általános Építőipari Kft. gépészeti vezetője.





Megosztom másokkal

Szállító szamuráj

Megbízható japán technika Nippon karakteres stílusában? Korántsem egzotikum, hazai útjainkon sem. Hivatalos márkakereskedőként a Delta-Truck Kft. már 2015 óta forgalmaz Isuzu tehergépjárműveket. Az öt modellsorozat alkotta hazai kínálat legnagyobb tagja az F-széria, amely szülőhazájában Forward néven szerepel a palettán. Jól érzékeltetik a márka sokoldalúságát a szigetország piacán bemutatott, az ott eddig kínált 15 tonnát jelentősen … Continued

Lefogyasztott fagyasztós

Igencsak jelentős fogyókúrára fogták a Kögel mérnökei a hűtőfélpótkocsijukat. Az eredmény egy teljesen új paneltechnológia, amely minden érintettnek előnyére válik! Az üzemeltető mérlegét kisebb fogyasztással és nagyobb terhelhetőséggel védi, a környezetet a vontató és az aggregát kisebb károsanyag-kibocsátásával kíméli. Az már csak hab a tortán, hogy a szállított árut hőmérsékletét is hatékonyabban megőrzi.

Fenntartható innovációk

Megérkezett a Ford Truck F-MAX második generációja, ami finomított külsővel, új erőforrással, valamint számos műszaki innovációval igyekszik elnyerni a fuvarozóvállalatok, valamint járművezetők szívét.

Mi fán terem a félpótkocsicentrum?

Mindegy, hogy mezőgazdasági terményt fuvaroz a feldolgozóüzembe, homokot az építkezésekre, távolról idehajózott konténert a kikötőből, esetleg hőmérsékletre érzékeny árut a szűk belvárosokba, a Delta-Truck félpótkocsicentrumban talál megoldást szállítási kihívásaira. Termékpalettánk gazdaságát csak munkatársaink szakértelme múlja felül. Eláruljuk, hogy mi a csuda a félpótkocsicentrum.