Stabil alapot nyújtanak a Ford Trucks tehergépkocsik

Közel három éve csak Ford Trucks tehergépkocsikkal bővíti flottáját a közel három évtizedes szakmai múltra visszatekintő Penta Általános Építőipari Kft., ugyanis ezek a járművek a Delta-Truck Kft. szolgáltatásaival együtt kiválóan megfelelnek a cég igényeinek. Idén júniusban két nyerges vontatót és egy 8×4-es billencset vett át Nagy Gábor István, a Penta Általános Építőipari Kft. egyik ügyvezető igazgatója Gőgh Ferenctől, a Delta-Truck Kft. cégvezetőjétől.

Közzétéve:

Mélyépítés, út-, közmű- és díszburkolat-építés, valamint távközlési hálózatok építése alkotja az 1990 végén alapított Penta Általános Építőipari Kft. fő profilját. A számos jelentős építőipari beruházásban részt vett, így országszerte jól ismert cég ma már mintegy háromszáz főt foglalkoztat. A vállalat korábban az építkezésekhez kapcsolódó fuvarfeladatokat alvállalkozók bevonásával teljesítette, ám az utóbbi években elkezdte egy saját fuvarozói járműflotta felépítését, hogy rugalmasabban tudjon reagálni az igényekre. Eleinte használt tehergépkocsikat vett a Penta Kft., majd 2016 őszén beszerezte első Ford Trucks teherautóit. A folyamatos bővítés eredményeként a cég a mostani beszerzéssel együtt már két 8×4-es és egy 6×4-es billencset, egy 4×2-es emulziószóró tehergépkocsit és négy nyerges vontatót üzemeltet Ford emblémával. A nyerges vontatók egy része Kögel billenőplatós félpótkocsit húz, amelyeket szintén a Delta-Truck Kft.-től szerzett be a Penta Kft.

Ügyfélközpontú szervizháttér

„Elsősorban a három év teljes körű garancia, az előre rögzített szervizciklus és a kedvező beruházási összeg miatt döntöttünk a Ford Trucks mellett. Több mint két év üzemeltetési tapasztalata alapján megállapíthatjuk, hogy értékarányosak ezek a tehergépkocsik, amelyek kényelmével és üzemanyag-fogyasztásával egyaránt elégedettek vagyunk. A Delta-Truck Kft. pedig kiváló szervizhátteret nyújt. Többek között cseregépkocsit biztosít a szervizlátogatások idejére, így akadálytalanul végezhetjük a munkánkat, ami nagy előnyt jelent az építőipari kivitelezések során. Továbbá arra is volt már példa, hogy a Delta-Truck Kft. szakembere kiment a helyszínre a probléma mielőbbi gördülékeny megoldása érdekében. A 8×4-es billencseinkre pedig a három év garancián túlmenően további három évig évente egyszer ingyenes karbantartást is biztosít a forgalmazó. Ezért a későbbiekben is a Ford Trucks márkát részesítjük majd előnyben a beszerzéseink során, a kisebb járműkategóriákban pedig a szintén a Delta-Truck Kft. által forgalmazott Isuzu tehergépkocsik is szóba jöhetnek majd” – mondta Nagy Gábor István.

Személyre szabott tehergépkocsik

„Nyerges vontatóinkat is alacsonytetős fülkével rendeljük, mert gépkocsivezetőinknek nem kell a járműben aludniuk, viszont így kisebb a saját tömeg és a légellenállás, ezáltal az üzemanyag-fogyasztás, a magasságkorlátozások szempontjából is előnyösebb az alacsonyabb fülke, akárcsak a lakott területek kisebb utcáiban, ahol gyakran benyúlnak a faágak az úttest fölé. Azonban a nyerges szerelvények nem alkalmazhatók mindenhol, ugyanis sok helyen a korlátozott magasság miatt nem emelhető fel kellően a teknőjük a lebillentéshez. Ezért szereztünk be most is egy 8×4-es billencset, amelyet szintén az igényeinkre szabtunk. Mivel ezzel a járművel jellemzően aszfaltot, illetve homokot, sódert szállítunk majd, kisebb méretű és vékonyabb falvastagságú acélteknővel rendeltük meg, így közel egy tonnát faragtunk le a saját tömegéből. A 420 lóerős motorhoz pedig a 16 fokozatú kézi sebességváltót társítottuk, ezt ugyanis terepen végzett munkák során még jobban kedvelik a gépkocsivezetők” – tette hozzá Pázsitka László, a Penta Általános Építőipari Kft. gépészeti vezetője.





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 2. rész

A Lamberet hannoveri palettáját bemutató sorozatunk második részének témája az SR2e félpótkocsik elektromossá alakítására, valamint az utólagos elektromos átalakításokra összeállított Lamberet Energy koncepció. A program a szabályozott hőmérsékletű szállítás környezetvédelmi kihívásaira reagálva konkrét és gazdaságilag is megvalósítható megoldásokat kínál az ágazat számára. Fejlett műszaki megoldásokat sorakoztat fel az elektromos energia tárolására, átalakítására és kezelésére. Ezzel … Continued