Régiós babérokra tör a Delta Truck

Szeretnénk Közép-Európában univerzális haszongépjármű-szolgáltatóvá válni – jelentette ki Stefkó Péter, aki az ügyvezetője, az egyik alapítója, s ma is tulajdonosa a Delta Truck Kft.-nek.

Közzétéve:

Beszélgetésünk apropója, hogy a napokban lesz harminc éve annak, hogy megalakult a Delta Truck Kft. Így, visszatekintve mit emelne ki ebből a három évtizedből?

Büszke vagyok arra, hogy jelenleg 8 európai nagy tehergépjármű-gyártó közül egyedüli magyar tulajdonú magáncégként vagyunk versenyben a Ford Trucks termékeivel, immár negyedik éve értékesítjük azokat Magyarországon és Szlovákiában. Nem volt könnyű ezt elérni, hiszen Közép- és Kelet-Európában a gyártók maguk alapítanak importőr céget, ritkán bíznak meg ezzel külső vállalkozásokat.

A hazai haszonjárműpiac egyik vezető szereplőjeként ugyanakkor hivatalos márkakereskedőként forgalmazzuk a világ egyik első számú tehergépkocsi-gyártójának, az Isuzunak a tehergépjárműveit is, mellette számos más gyártó – mint például a Kögel, a Benalu vagy a MEGA – hazai importőrei vagyunk. S a félpótkocsira szóló vételi igényeket is széles palettáról vagyunk képesek kielégíteni.

Úgy tűnik, önöknél az április a cégalapítások hónapja. Szinte napra pontosan három évvel a Delta Truck létrejötte után, 1994-ben indult útnak a haszongépjármű-bérbeadással és flottakezeléssel foglalkozó vállalkozás, Via Bérautó Haszongépjárművek Magyarországi Kft. néven. Mit kell tudni erről a cégről?

Jelenleg már két saját magyarországi (budapesti és szigetszentmiklósi) és egy szlovákiai (seneci) telepen várjuk az érdeklődőket, kínálatunk közel 2 ezer teherautót ölel fel, mely mennyiséggel a Top 15 európai szolgáltató közé tartozunk.

Csak vállalatoknak kínálnak szolgáltatásokat?

Nem. A lakosság felé mintegy fél éve nyitottunk. Létrehoztunk egy franchise rendszert, melynek már hat tagja van, ebből öt magyarországi megyeszékhelyen (Debrecenben, Győrben, Szekszárdon, Szombathelyen és Pécsen), egy pedig Szerbiában található. Akár egy napra is lehet bérelni tőlünk kisteherautókat, például egy költözéshez vagy megvásárolt bútorok hazaszállításához.

A bérbeadással foglalkozó cégüket néhány hónapja, 2020 decemberében átkeresztelték Viarent Haszongépjárművek Magyarországi Kft.-re. Miért?

Szeretnénk a következő öt évben több közép-európai országban megjelenni, Romániában, Csehországban és Ausztriában már előrehaladott tárgyalásban állunk, s az angol elnevezés láttán a külföldiek is egyből tudni fogják, mivel is foglalkozunk. Célunk, hogy univerzális szolgáltatóvá váljunk a régióban.

Manapság sajnos nem megkerülhető a kérdés: önöket hogyan érintette a koronavírus-járvány miatti általános válság?

Szerencsére kevésbé, mint egy sor versenytársunkat. Ennek érzékeltetésére elég csak annyit mondanom, hogy míg a koronavírus-járvány miatt a nagyteherautó-piac 40 százalékkal visszaesett Európában, addig a Delta Truck-csoport forgalma csak 10 százalékkal mérséklődött. A bérautó-aktivitásunk pedig 10 százalékkal még nőni is tudott az elmúlt egy évben, annak köszönhetően, hogy a válságok hatására a kereslet általában a bérlet irányába tolódik.

Forrás: HVG

https://hvg.hu/pr_cikkek/20210408_Regios_baberokra_tor_a_Delta_Truck





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 2. rész

A Lamberet hannoveri palettáját bemutató sorozatunk második részének témája az SR2e félpótkocsik elektromossá alakítására, valamint az utólagos elektromos átalakításokra összeállított Lamberet Energy koncepció. A program a szabályozott hőmérsékletű szállítás környezetvédelmi kihívásaira reagálva konkrét és gazdaságilag is megvalósítható megoldásokat kínál az ágazat számára. Fejlett műszaki megoldásokat sorakoztat fel az elektromos energia tárolására, átalakítására és kezelésére. Ezzel … Continued