Optimális megoldást nyújtó félpótkocsik

Kiválóan illik az eddigi üzemeltetési tapasztalatok alapján a Waberer’s cégcsoport közel négyszáz Kögel félpótkocsija a társaság szlogenjéhez, amely magyarul így hangzik: optimális megoldás. Ugyanis Szili Ferenc, a Waberer’s International Nyrt. flottamenedzsere, Kranyik József, a Waberer’s International Nyrt. műszaki szakigazgatója és Barakonyi Gergő, a Waberer’s-Szemerey Logisztika Kft. konténerszállítási üzletágának vezetője elégedetten nyilatkozott ezekről a járművekről.

Közzétéve:

Jelenleg a Waberer’s International Nyrt. járműparkjában 100 intermodális és 277 FlexiUse mega kivitelű függönyponyvás félpótkocsi, a Waberer’s-Szemerey Logisztika Kft. kötelékében pedig hét fix, ultrakönnyű, 40 lábas konténerszállító és egy ADR-es tartánykonténer-szállító alvázas félpótkocsi viseli a szakmai körökben jól csengő Kögel márkanevet. Sajátosságaikat illetően az intermodális modellek kíséret nélkül vasúti kocsikon is szállíthatók, míg a FlexiUse járműveknek állítható az utazási tetőmagasságuk. A konténerszállító alvázas félpótkocsik túlsúlyos, 40 lábas konténerek fuvarozásánál 1-1,5 tonnával kisebb össztömeget eredményeznek, többek között azáltal, hogy nem rendelkeznek felesleges alkatrészekkel. További előnyük, hogy nem kell állítgatni ezeket. A cégek profiljának megfelelően a függönyponyvás járművek évi 100-120 ezer, míg a konténerszállító alvázas modellek 70-100 ezer kilométer futást teljesítenek.

A döntés háttere

A cégcsoport képviselői több kiemelt szempontot is felsoroltak, amelyek mentén a tendereken a Kögel termékek kerültek ki győztesként. Ilyenek a gazdasági jellemzők, beleértve a beszerzési és a visszavásárlási árat, a megfelelés a Waberer’s cégcsoport félpótkocsikra vonatkozó követelményeinek, az áru- és közlekedésbiztonsági tulajdonságok, mint például a lopásvédelem, a Code XL tanúsítvány, a tárcsafékrendszer és az OptiTire abroncsnyomás-figyelés, a garancia, a saját szervizelhetőség, valamint a funkcionalitás.

Kedvező tapasztalatok

A Waberer’s cégcsoportnál két éve üzemelnek a Kögel félpótkocsik. A tapasztalatok alapján ezek az eszközök műszakilag jól viselik az igénybevételt, csupán elvétve fordultak elő garanciális problémák, egyszerű a karbantartásuk, valamint mérsékeltek az üzemeltetési költségeik. A konténerszállító modelleknél pedig még nem is jelentkeztek meghibásodások. Az esetleges karambolos javítások alkalmával kedvező, hogy az utóbbi időben javult az alkatrészellátás gyorsasága és gyarapodott a hazai raktárkészlet, hiszen így hamarabb visszaállíthatók a munkába a járművek. A cégcsoport gépkocsivezető munkatársai is elégedettek a Kögel félpótkocsikkal. Előnyösnek találják, hogy ezeknél a járműveknél könnyebb a rakoncák mozgatása, könnyebben futnak a görgők és jobb a fordulékonyságuk. Továbbá dicsérik a tartánykonténer-szállító modell kényelmesen használható hátsó fellépőjét.

Arculatváltás

Mindezek alapján úgy tűnik, hogy a Kögel félpótkocsik a cégcsoport új szlogenjéhez is méltók lesznek, amely a Your success in motion, magyarul Mozgásban az Ön sikere. Persze nemcsak a jelmondat változik meg hamarosan, hanem a vállalatcsoport neve is, ami a Nexways lesz. Marad viszont a jellegzetes kék-sárga színvilág és a mosolygó napocska, ám utóbbinak kicsit frissítik a megjelenését. Az arculatváltás pedig azért szükséges, mert a korábbi tulajdonos, Wáberer György 2016 közepén távozott a társaságtól, majd idén márciusban megvonta a névhasználati jogot. Három év haladékot adott a cégcsoportnak a változás végrehajtására.





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 2. rész

A Lamberet hannoveri palettáját bemutató sorozatunk második részének témája az SR2e félpótkocsik elektromossá alakítására, valamint az utólagos elektromos átalakításokra összeállított Lamberet Energy koncepció. A program a szabályozott hőmérsékletű szállítás környezetvédelmi kihívásaira reagálva konkrét és gazdaságilag is megvalósítható megoldásokat kínál az ágazat számára. Fejlett műszaki megoldásokat sorakoztat fel az elektromos energia tárolására, átalakítására és kezelésére. Ezzel … Continued