Optimális megoldást nyújtó félpótkocsik

Kiválóan illik az eddigi üzemeltetési tapasztalatok alapján a Waberer’s cégcsoport közel négyszáz Kögel félpótkocsija a társaság szlogenjéhez, amely magyarul így hangzik: optimális megoldás. Ugyanis Szili Ferenc, a Waberer’s International Nyrt. flottamenedzsere, Kranyik József, a Waberer’s International Nyrt. műszaki szakigazgatója és Barakonyi Gergő, a Waberer’s-Szemerey Logisztika Kft. konténerszállítási üzletágának vezetője elégedetten nyilatkozott ezekről a járművekről.

Közzétéve:

Jelenleg a Waberer’s International Nyrt. járműparkjában 100 intermodális és 277 FlexiUse mega kivitelű függönyponyvás félpótkocsi, a Waberer’s-Szemerey Logisztika Kft. kötelékében pedig hét fix, ultrakönnyű, 40 lábas konténerszállító és egy ADR-es tartánykonténer-szállító alvázas félpótkocsi viseli a szakmai körökben jól csengő Kögel márkanevet. Sajátosságaikat illetően az intermodális modellek kíséret nélkül vasúti kocsikon is szállíthatók, míg a FlexiUse járműveknek állítható az utazási tetőmagasságuk. A konténerszállító alvázas félpótkocsik túlsúlyos, 40 lábas konténerek fuvarozásánál 1-1,5 tonnával kisebb össztömeget eredményeznek, többek között azáltal, hogy nem rendelkeznek felesleges alkatrészekkel. További előnyük, hogy nem kell állítgatni ezeket. A cégek profiljának megfelelően a függönyponyvás járművek évi 100-120 ezer, míg a konténerszállító alvázas modellek 70-100 ezer kilométer futást teljesítenek.

A döntés háttere

A cégcsoport képviselői több kiemelt szempontot is felsoroltak, amelyek mentén a tendereken a Kögel termékek kerültek ki győztesként. Ilyenek a gazdasági jellemzők, beleértve a beszerzési és a visszavásárlási árat, a megfelelés a Waberer’s cégcsoport félpótkocsikra vonatkozó követelményeinek, az áru- és közlekedésbiztonsági tulajdonságok, mint például a lopásvédelem, a Code XL tanúsítvány, a tárcsafékrendszer és az OptiTire abroncsnyomás-figyelés, a garancia, a saját szervizelhetőség, valamint a funkcionalitás.

Kedvező tapasztalatok

A Waberer’s cégcsoportnál két éve üzemelnek a Kögel félpótkocsik. A tapasztalatok alapján ezek az eszközök műszakilag jól viselik az igénybevételt, csupán elvétve fordultak elő garanciális problémák, egyszerű a karbantartásuk, valamint mérsékeltek az üzemeltetési költségeik. A konténerszállító modelleknél pedig még nem is jelentkeztek meghibásodások. Az esetleges karambolos javítások alkalmával kedvező, hogy az utóbbi időben javult az alkatrészellátás gyorsasága és gyarapodott a hazai raktárkészlet, hiszen így hamarabb visszaállíthatók a munkába a járművek. A cégcsoport gépkocsivezető munkatársai is elégedettek a Kögel félpótkocsikkal. Előnyösnek találják, hogy ezeknél a járműveknél könnyebb a rakoncák mozgatása, könnyebben futnak a görgők és jobb a fordulékonyságuk. Továbbá dicsérik a tartánykonténer-szállító modell kényelmesen használható hátsó fellépőjét.

Arculatváltás

Mindezek alapján úgy tűnik, hogy a Kögel félpótkocsik a cégcsoport új szlogenjéhez is méltók lesznek, amely a Your success in motion, magyarul Mozgásban az Ön sikere. Persze nemcsak a jelmondat változik meg hamarosan, hanem a vállalatcsoport neve is, ami a Nexways lesz. Marad viszont a jellegzetes kék-sárga színvilág és a mosolygó napocska, ám utóbbinak kicsit frissítik a megjelenését. Az arculatváltás pedig azért szükséges, mert a korábbi tulajdonos, Wáberer György 2016 közepén távozott a társaságtól, majd idén márciusban megvonta a névhasználati jogot. Három év haladékot adott a cégcsoportnak a változás végrehajtására.





Megosztom másokkal

Szállító szamuráj

Megbízható japán technika Nippon karakteres stílusában? Korántsem egzotikum, hazai útjainkon sem. Hivatalos márkakereskedőként a Delta-Truck Kft. már 2015 óta forgalmaz Isuzu tehergépjárműveket. Az öt modellsorozat alkotta hazai kínálat legnagyobb tagja az F-széria, amely szülőhazájában Forward néven szerepel a palettán. Jól érzékeltetik a márka sokoldalúságát a szigetország piacán bemutatott, az ott eddig kínált 15 tonnát jelentősen … Continued

Lefogyasztott fagyasztós

Igencsak jelentős fogyókúrára fogták a Kögel mérnökei a hűtőfélpótkocsijukat. Az eredmény egy teljesen új paneltechnológia, amely minden érintettnek előnyére válik! Az üzemeltető mérlegét kisebb fogyasztással és nagyobb terhelhetőséggel védi, a környezetet a vontató és az aggregát kisebb károsanyag-kibocsátásával kíméli. Az már csak hab a tortán, hogy a szállított árut hőmérsékletét is hatékonyabban megőrzi.

Fenntartható innovációk

Megérkezett a Ford Truck F-MAX második generációja, ami finomított külsővel, új erőforrással, valamint számos műszaki innovációval igyekszik elnyerni a fuvarozóvállalatok, valamint járművezetők szívét.

Mi fán terem a félpótkocsicentrum?

Mindegy, hogy mezőgazdasági terményt fuvaroz a feldolgozóüzembe, homokot az építkezésekre, távolról idehajózott konténert a kikötőből, esetleg hőmérsékletre érzékeny árut a szűk belvárosokba, a Delta-Truck félpótkocsicentrumban talál megoldást szállítási kihívásaira. Termékpalettánk gazdaságát csak munkatársaink szakértelme múlja felül. Eláruljuk, hogy mi a csuda a félpótkocsicentrum.