Optimális megoldást nyújtó félpótkocsik

Kiválóan illik az eddigi üzemeltetési tapasztalatok alapján a Waberer’s cégcsoport közel négyszáz Kögel félpótkocsija a társaság szlogenjéhez, amely magyarul így hangzik: optimális megoldás. Ugyanis Szili Ferenc, a Waberer’s International Nyrt. flottamenedzsere, Kranyik József, a Waberer’s International Nyrt. műszaki szakigazgatója és Barakonyi Gergő, a Waberer’s-Szemerey Logisztika Kft. konténerszállítási üzletágának vezetője elégedetten nyilatkozott ezekről a járművekről.

Közzétéve:

Jelenleg a Waberer’s International Nyrt. járműparkjában 100 intermodális és 277 FlexiUse mega kivitelű függönyponyvás félpótkocsi, a Waberer’s-Szemerey Logisztika Kft. kötelékében pedig hét fix, ultrakönnyű, 40 lábas konténerszállító és egy ADR-es tartánykonténer-szállító alvázas félpótkocsi viseli a szakmai körökben jól csengő Kögel márkanevet. Sajátosságaikat illetően az intermodális modellek kíséret nélkül vasúti kocsikon is szállíthatók, míg a FlexiUse járműveknek állítható az utazási tetőmagasságuk. A konténerszállító alvázas félpótkocsik túlsúlyos, 40 lábas konténerek fuvarozásánál 1-1,5 tonnával kisebb össztömeget eredményeznek, többek között azáltal, hogy nem rendelkeznek felesleges alkatrészekkel. További előnyük, hogy nem kell állítgatni ezeket. A cégek profiljának megfelelően a függönyponyvás járművek évi 100-120 ezer, míg a konténerszállító alvázas modellek 70-100 ezer kilométer futást teljesítenek.

A döntés háttere

A cégcsoport képviselői több kiemelt szempontot is felsoroltak, amelyek mentén a tendereken a Kögel termékek kerültek ki győztesként. Ilyenek a gazdasági jellemzők, beleértve a beszerzési és a visszavásárlási árat, a megfelelés a Waberer’s cégcsoport félpótkocsikra vonatkozó követelményeinek, az áru- és közlekedésbiztonsági tulajdonságok, mint például a lopásvédelem, a Code XL tanúsítvány, a tárcsafékrendszer és az OptiTire abroncsnyomás-figyelés, a garancia, a saját szervizelhetőség, valamint a funkcionalitás.

Kedvező tapasztalatok

A Waberer’s cégcsoportnál két éve üzemelnek a Kögel félpótkocsik. A tapasztalatok alapján ezek az eszközök műszakilag jól viselik az igénybevételt, csupán elvétve fordultak elő garanciális problémák, egyszerű a karbantartásuk, valamint mérsékeltek az üzemeltetési költségeik. A konténerszállító modelleknél pedig még nem is jelentkeztek meghibásodások. Az esetleges karambolos javítások alkalmával kedvező, hogy az utóbbi időben javult az alkatrészellátás gyorsasága és gyarapodott a hazai raktárkészlet, hiszen így hamarabb visszaállíthatók a munkába a járművek. A cégcsoport gépkocsivezető munkatársai is elégedettek a Kögel félpótkocsikkal. Előnyösnek találják, hogy ezeknél a járműveknél könnyebb a rakoncák mozgatása, könnyebben futnak a görgők és jobb a fordulékonyságuk. Továbbá dicsérik a tartánykonténer-szállító modell kényelmesen használható hátsó fellépőjét.

Arculatváltás

Mindezek alapján úgy tűnik, hogy a Kögel félpótkocsik a cégcsoport új szlogenjéhez is méltók lesznek, amely a Your success in motion, magyarul Mozgásban az Ön sikere. Persze nemcsak a jelmondat változik meg hamarosan, hanem a vállalatcsoport neve is, ami a Nexways lesz. Marad viszont a jellegzetes kék-sárga színvilág és a mosolygó napocska, ám utóbbinak kicsit frissítik a megjelenését. Az arculatváltás pedig azért szükséges, mert a korábbi tulajdonos, Wáberer György 2016 közepén távozott a társaságtól, majd idén márciusban megvonta a névhasználati jogot. Három év haladékot adott a cégcsoportnak a változás végrehajtására.





Megosztom másokkal

Atletikus teherhordók

Amikor szóba kerülnek a Ford kishaszonjárművei, általában nem a sivatagban, hegyi felfutón, vagy versenypályán száguldó járművekre gondolunk. Pedig megtehetnénk, hiszen a Ford Performance, a kékoválosok motorsportrészlege, furgonokból és pickupokból is eredményes versenyautókat farag.

A név kötelez

Főként az alumínium billencsek mestereként ismerhetjük a Benalu márkát. Az alapítók – Hubert Pora és Dominique Bonduelle urak – már a cég nevével is erre utaltak, amikor a francia bennes (billencs) és az alumínium szavak összetételével jegyezték be cégüket 1967-ben.

Gördülékeny elemcsere

Habár nem nevezhető új koncepciónak, mindeddig senkinek sem sikerült széles körben megvalósítania az elektromos haszonjárművek akkumulátorcserélő rendszerét. Eddig, ugyanis az Isuzu egy olyan koncepciót mutatott be, ami akár működőképes is lehet!