Mi fán terem a félpótkocsicentrum?

Mindegy, hogy mezőgazdasági terményt fuvaroz a feldolgozóüzembe, homokot az építkezésekre, távolról idehajózott konténert a kikötőből, esetleg hőmérsékletre érzékeny árut a szűk belvárosokba, a Delta-Truck félpótkocsicentrumban talál megoldást szállítási kihívásaira. Termékpalettánk gazdaságát csak munkatársaink szakértelme múlja felül. Eláruljuk, hogy mi a csuda a félpótkocsicentrum.

Közzétéve:

Kifejezetten a teljeskörűségre törekedett a Delta-Truck Kft., amikor összeállította a pótkocsikínálatát. Ennek megfelelően a hagyományosnak mondható ponyvás félpótkocsik mellett dobozos, hűtős, konténerszállító, cserefelépítményes, építőipari, billenőplatós, mozgópadlós, rönkszállító, mezőgazdasági „dolly” és extrém terhelésre optimalizált nehézgépszállító is helyet kapott a díszes flottában. Sőt, némelyikből akár prémiumkategóriás konstrukciót is választhatnak ügyfeleink az igényeinknek és lehetőségeinknek megfelelően. De ne szaladjunk ennyire előre! Hiszen a széles kínálatnak köszönhetően a tíz tonna feletti új pótkocsik közül minden ötödiket a Delta-Truck Kft. értékesíti hazánkban. Ezt, a megközelítőleg húszszázalékos piaci részesedést a billenőplatósoknál és a mozgópadlósoknál is tartja cégünk.

Kögel

Természetesen a félpótkocsicentrum legszélesebb termékkínálatával rendelkező német prémiummárka, a közel százesztendős múltra visszatekintő Kögel számlájára írható a Delta-Truck kft-től gazdára találó pótkocsik megközelítőleg kétharmada. Hiszen egyedül a Waberer’s évente száz-kétszáz ponyvás Kögel félpótkocsival gyarapítja a flottáját. A pótkocsik technológiáját számos innovációval gazdagító Kögel kezelte elsőként kataforetikus merítő felületkezeléssel (KTL) a termékeit.

A kiemelkedő korrózióállóság mellett a rakományrögzítés sokoldalúsága teszi különlegessé a Kögel járműveit. Hiszen konkurenseivel ellentétben a Kögel továbbra is kitart a padlóban elhelyezett rakományrögzítő gyűrűk mellett. Fontos kiemelni, hogy egyúttal a padló terhelhetősége is a legjobbak közé tartozik. A pótkocsik megfelelnek az EU legszigorúbb biztonsági követelményeinek, innovatív robusztusság, súlycsökkentés, népszerű LightPlus kategória, erős preferenciák az autóiparban innovatív tetőemelővel és Kögel Mega oszlopokkal, valamint DAIMLER minősítéssel.

2025-ben a piaci részesedés növekedése várható, a páratlan minőségnek és a gyors szállítási időknek is köszönhetően.

Lamberet

Paul Lamberet alig egy esztendővel Franz Xaver Kögel után, 1935-ben alapította a karosszériaépítő vállalkozását. A francia gyártó mostanra Európa vezető szereplőjévé vált a prémiumminőségű hűtős felépítmények és félpótkocsik terén. Mindezt jól szemlélteti, hogy nem egy, hanem több hűtős pótkocsicsaládot is tart a kínálatában, amelyeket egy-egy adott felhasználási területre optimalizált. A kis saját tömeggel rendelkező Green Liner sorozatot a nemzetközi áruszállításhoz alakították ki.

A kivételesen strapabíró Heavy Duty a belföldi terítő árufuvarozás kíméletlen világában érzi otthon magát. A Super Beef különlegessége, hogy olyan a futóműve, mint egy tartányos pótkocsinak, hiszen a húsárú lengése a folyadékok hullámzásához hasonló. Az erősített Super Duplex két szinten összesen 66 raklap szállítására alkalmas. A kormányzott tengelyeinek köszönhetően rendkívül fordulékony Super City pedig a szűk belvárosi utcákban is megőrzi mozgékonyságát.

Benalu

A billenőplatós pótkocsik egyik legkiemelkedőbb minőségű, prémiumgyártója. Amennyiben viccelődni szeretnénk, azt is mondhatnánk, hogy nem fogja a mágnes, hiszen a pótkocsik teljes konstrukciója alumíniumból készül. A márkához kötődik Európa legelső, ömlesztett áru szállítására kialakított, teljes egészében alumíniumkonstrukciójú mezőgazdasági félpótkocsija is, az 1969-ben bemutatott 50 köbméteres Bretagne. A Benalu pótkocsik felépítése garantálja a kis saját tömeget, a nagy hasznos teherbírást és a kiemelkedően hosszú, akár több mint harmincéves élettartamot. Természetesen a Benalu pótkocsik esetén nem áll fenn a korrózió veszélye, így az idő vasfoga sem befolyásolja a jármű strukturális stabilitását. Ennek köszönhetően sok üzemeltető nem a járműcserében, hanem a billencs felújításában látja a megoldást. Ez a legtöbbször a kopó alkatrészek cseréjén túl kimerül egy külső fényezésben.

MEGA

A lengyel gyártású MEGA pótkocsik kiemelkedő minőségének garanciája, hogy a Benalu prémiummárkával egy cégcsoportba tartoznak. A francia pótoknál egyszerűbb, acélalvázas kivitelben, de szinte csavarra megegyező alumíniumfelépítménnyel készülnek. A mezőgazdasági és építőipari billenőplatósokon kívül rönkszállító félpótkocsikat is gyártanak. A kínálatukat mezőgazdasági feladatokra tervezett dolly is gazdagítja, amivel traktorok is biztonságosan vontathatnak félpótkocsikat.

Legras

Kifejezetten a mozgópadlós félpótkocsikra specializálódtak, évente nagyságrendileg négyezer ilyen járművet gyártanak. A Benalu–Legras-csoport egyik névadó márkája, ez a kötődés ezúttal is garancia a kiváló minőségre. A francia Legras a piacon egyedülálló módon a padló szerkezetét is saját maga gyártja. Ennek az egyik legfontosabb hozománya, hogy mindegyik padlódeszkát függőleges erősítéssel látják el. Ezáltal a felülről jövő erőket maguk a fémmerevítések veszik át, nem a mozgópadló siklását biztosító műanyag csúszkák. A Legras pótkocsik további előnye, hogy a gyártó, kis túlzással, bármilyen ügyféligénynek megfelelő pótkocsit képes legyártani.

Humbaur

Amennyiben tömören szeretnénk összefoglalni a Kögel márkával egy cégcsoportba tartozó Humbaur érdemeit, a nehézgépszállításhoz kialakított, harminctól ötven tonnáig nyújtózkodó forgózsámolyos trélereket, valamint a legfeljebb 48 tonna össztömegű félpótkocsikat emelnénk ki. Azonban a német Humbaur kiemelkedően színes, akár hiánypótlónak is nevezhető termékkínálattal rendelkezik a kis- és középkategóriás 7,5, 10, 14, valamint 18 tonna össztömegű tandemtengelyes gépszállító és billenőplatós pótkocsik terén. A prémiumminőségű pótkocsik alvázát minden esetben horganyzással teszik ellenálóvá a barna pestis ellen.

Broshuis

Túlzás nélkül állíthatjuk, hogy az 1885-ben alapított holland Broshuis nem csupán a legrégebbi, hanem egyúttal a túlméretes és túlsúlyos rakományra specializált, mély- és síkágyas, valamint lesüllyesztett rakfelületű pótkocsik egyik legnagyobb szakértője. Azonban a széthúzható trélereken túl a húsztól 45 lábas méretig bármilyen „acéldobozzal” megbirkózó konténerszállító pótkocsikat is kínálnak. Jól példázza a Broshuis termékeinek tartósságát, hogy az aktív szolgálatot teljesítő járművek között nem ritkák a harminc-, sőt negyvenéves példányok.

Félpótkocsicentrum

Ám önmagában a forgalmazott márkák szép számát még nem éreztük volna elég indoknak ahhoz, hogy a félpótkocsicentrum jelzőt tűzzük ki képzeletben a szigetszentmiklósi telephelyünk bejárata fölé. Ehhez a mutatványhoz a járművekhez kapcsolódó, az ügyfeleinknek kínált szolgáltatások széles sora is kellett. Első és legfontosabb ezek közül a szakértői tanácsadás. Partnereink a mezőgazdaságtól az építőiparon keresztül az élelmiszerszállításig számtalan különböző területen aktívak, ezért sok különböző terület csínját-bínját ismerik kollégáink, hogy portfóliónkból mindenkinek a megfelelő megoldást ajánlhassák.

Ez természetesen kiterjed a legalkalmasabb finanszírozási formák kiválasztására is. Sőt, cégcsoportunk bérjárműágazata – a VIARENT – jóvoltából a hosszú távú bérlet is szerepel a lehetőségek között! Jelentős raktárkészletet tartunk, ezzel segítjük a munkaeszközök gyors beszerzését. A forgalomba helyezést követően sem hagyjuk magukra ügyfeleinket, márkaszervizünk jól képzett szakembereivel és bőséges raktárkészletével támogatjuk az üzemeltetést, valamint országúti segélyszolgálattal állunk mellettük a nehezebb munkanapokon is. Sőt, a járműcserében is partnereik vagyunk, felvásároljuk eladni kívánt eszközeit. Vagyis a hét pótkocsimárka jelentette széles választék és a támogató csapatunk átfogó tudása tölti meg tartalommal a félpótkocsicentrum kifejezést.

 





Megosztom másokkal

Fenntartható innovációk

Megérkezett a Ford Truck F-MAX második generációja, ami finomított külsővel, új erőforrással, valamint számos műszaki innovációval igyekszik elnyerni a fuvarozóvállalatok, valamint járművezetők szívét.

Mi fán terem a félpótkocsicentrum?

Mindegy, hogy mezőgazdasági terményt fuvaroz a feldolgozóüzembe, homokot az építkezésekre, távolról idehajózott konténert a kikötőből, esetleg hőmérsékletre érzékeny árut a szűk belvárosokba, a Delta-Truck félpótkocsicentrumban talál megoldást szállítási kihívásaira. Termékpalettánk gazdaságát csak munkatársaink szakértelme múlja felül. Eláruljuk, hogy mi a csuda a félpótkocsicentrum. Kifejezetten a teljeskörűségre törekedett a Delta-Truck Kft., amikor összeállította a pótkocsikínálatát. Ennek … Continued

Atletikus teherhordók

Amikor szóba kerülnek a Ford kishaszonjárművei, általában nem a sivatagban, hegyi felfutón, vagy versenypályán száguldó járművekre gondolunk. Pedig megtehetnénk, hiszen a Ford Performance, a kékoválosok motorsportrészlege, furgonokból és pickupokból is eredményes versenyautókat farag.

A név kötelez

Főként az alumínium billencsek mestereként ismerhetjük a Benalu márkát. Az alapítók – Hubert Pora és Dominique Bonduelle urak – már a cég nevével is erre utaltak, amikor a francia bennes (billencs) és az alumínium szavak összetételével jegyezték be cégüket 1967-ben.