Mi fán terem a félpótkocsicentrum?

Mindegy, hogy mezőgazdasági terményt fuvaroz a feldolgozóüzembe, homokot az építkezésekre, távolról idehajózott konténert a kikötőből, esetleg hőmérsékletre érzékeny árut a szűk belvárosokba, a Delta-Truck félpótkocsicentrumban talál megoldást szállítási kihívásaira. Termékpalettánk gazdaságát csak munkatársaink szakértelme múlja felül. Eláruljuk, hogy mi a csuda a félpótkocsicentrum.

Közzétéve:

Kifejezetten a teljeskörűségre törekedett a Delta-Truck Kft., amikor összeállította a pótkocsikínálatát. Ennek megfelelően a hagyományosnak mondható ponyvás félpótkocsik mellett dobozos, hűtős, konténerszállító, cserefelépítményes, építőipari, billenőplatós, mozgópadlós, rönkszállító, mezőgazdasági „dolly” és extrém terhelésre optimalizált nehézgépszállító is helyet kapott a díszes flottában. Sőt, némelyikből akár prémiumkategóriás konstrukciót is választhatnak ügyfeleink az igényeinknek és lehetőségeinknek megfelelően. De ne szaladjunk ennyire előre! Hiszen a széles kínálatnak köszönhetően a tíz tonna feletti új pótkocsik közül minden ötödiket a Delta-Truck Kft. értékesíti hazánkban. Ezt, a megközelítőleg húszszázalékos piaci részesedést a billenőplatósoknál és a mozgópadlósoknál is tartja cégünk.

Kögel

Természetesen a félpótkocsicentrum legszélesebb termékkínálatával rendelkező német prémiummárka, a közel százesztendős múltra visszatekintő Kögel számlájára írható a Delta-Truck kft-től gazdára találó pótkocsik megközelítőleg kétharmada. Hiszen egyedül a Waberer’s évente száz-kétszáz ponyvás Kögel félpótkocsival gyarapítja a flottáját. A pótkocsik technológiáját számos innovációval gazdagító Kögel kezelte elsőként kataforetikus merítő felületkezeléssel (KTL) a termékeit.

A kiemelkedő korrózióállóság mellett a rakományrögzítés sokoldalúsága teszi különlegessé a Kögel járműveit. Hiszen konkurenseivel ellentétben a Kögel továbbra is kitart a padlóban elhelyezett rakományrögzítő gyűrűk mellett. Fontos kiemelni, hogy egyúttal a padló terhelhetősége is a legjobbak közé tartozik. A pótkocsik megfelelnek az EU legszigorúbb biztonsági követelményeinek, innovatív robusztusság, súlycsökkentés, népszerű LightPlus kategória, erős preferenciák az autóiparban innovatív tetőemelővel és Kögel Mega oszlopokkal, valamint DAIMLER minősítéssel.

2025-ben a piaci részesedés növekedése várható, a páratlan minőségnek és a gyors szállítási időknek is köszönhetően.

Lamberet

Paul Lamberet alig egy esztendővel Franz Xaver Kögel után, 1935-ben alapította a karosszériaépítő vállalkozását. A francia gyártó mostanra Európa vezető szereplőjévé vált a prémiumminőségű hűtős felépítmények és félpótkocsik terén. Mindezt jól szemlélteti, hogy nem egy, hanem több hűtős pótkocsicsaládot is tart a kínálatában, amelyeket egy-egy adott felhasználási területre optimalizált. A kis saját tömeggel rendelkező Green Liner sorozatot a nemzetközi áruszállításhoz alakították ki.

A kivételesen strapabíró Heavy Duty a belföldi terítő árufuvarozás kíméletlen világában érzi otthon magát. A Super Beef különlegessége, hogy olyan a futóműve, mint egy tartányos pótkocsinak, hiszen a húsárú lengése a folyadékok hullámzásához hasonló. Az erősített Super Duplex két szinten összesen 66 raklap szállítására alkalmas. A kormányzott tengelyeinek köszönhetően rendkívül fordulékony Super City pedig a szűk belvárosi utcákban is megőrzi mozgékonyságát.

Benalu

A billenőplatós pótkocsik egyik legkiemelkedőbb minőségű, prémiumgyártója. Amennyiben viccelődni szeretnénk, azt is mondhatnánk, hogy nem fogja a mágnes, hiszen a pótkocsik teljes konstrukciója alumíniumból készül. A márkához kötődik Európa legelső, ömlesztett áru szállítására kialakított, teljes egészében alumíniumkonstrukciójú mezőgazdasági félpótkocsija is, az 1969-ben bemutatott 50 köbméteres Bretagne. A Benalu pótkocsik felépítése garantálja a kis saját tömeget, a nagy hasznos teherbírást és a kiemelkedően hosszú, akár több mint harmincéves élettartamot. Természetesen a Benalu pótkocsik esetén nem áll fenn a korrózió veszélye, így az idő vasfoga sem befolyásolja a jármű strukturális stabilitását. Ennek köszönhetően sok üzemeltető nem a járműcserében, hanem a billencs felújításában látja a megoldást. Ez a legtöbbször a kopó alkatrészek cseréjén túl kimerül egy külső fényezésben.

MEGA

A lengyel gyártású MEGA pótkocsik kiemelkedő minőségének garanciája, hogy a Benalu prémiummárkával egy cégcsoportba tartoznak. A francia pótoknál egyszerűbb, acélalvázas kivitelben, de szinte csavarra megegyező alumíniumfelépítménnyel készülnek. A mezőgazdasági és építőipari billenőplatósokon kívül rönkszállító félpótkocsikat is gyártanak. A kínálatukat mezőgazdasági feladatokra tervezett dolly is gazdagítja, amivel traktorok is biztonságosan vontathatnak félpótkocsikat.

Legras

Kifejezetten a mozgópadlós félpótkocsikra specializálódtak, évente nagyságrendileg négyezer ilyen járművet gyártanak. A Benalu–Legras-csoport egyik névadó márkája, ez a kötődés ezúttal is garancia a kiváló minőségre. A francia Legras a piacon egyedülálló módon a padló szerkezetét is saját maga gyártja. Ennek az egyik legfontosabb hozománya, hogy mindegyik padlódeszkát függőleges erősítéssel látják el. Ezáltal a felülről jövő erőket maguk a fémmerevítések veszik át, nem a mozgópadló siklását biztosító műanyag csúszkák. A Legras pótkocsik további előnye, hogy a gyártó, kis túlzással, bármilyen ügyféligénynek megfelelő pótkocsit képes legyártani.

Humbaur

Amennyiben tömören szeretnénk összefoglalni a Kögel márkával egy cégcsoportba tartozó Humbaur érdemeit, a nehézgépszállításhoz kialakított, harminctól ötven tonnáig nyújtózkodó forgózsámolyos trélereket, valamint a legfeljebb 48 tonna össztömegű félpótkocsikat emelnénk ki. Azonban a német Humbaur kiemelkedően színes, akár hiánypótlónak is nevezhető termékkínálattal rendelkezik a kis- és középkategóriás 7,5, 10, 14, valamint 18 tonna össztömegű tandemtengelyes gépszállító és billenőplatós pótkocsik terén. A prémiumminőségű pótkocsik alvázát minden esetben horganyzással teszik ellenálóvá a barna pestis ellen.

Broshuis

Túlzás nélkül állíthatjuk, hogy az 1885-ben alapított holland Broshuis nem csupán a legrégebbi, hanem egyúttal a túlméretes és túlsúlyos rakományra specializált, mély- és síkágyas, valamint lesüllyesztett rakfelületű pótkocsik egyik legnagyobb szakértője. Azonban a széthúzható trélereken túl a húsztól 45 lábas méretig bármilyen „acéldobozzal” megbirkózó konténerszállító pótkocsikat is kínálnak. Jól példázza a Broshuis termékeinek tartósságát, hogy az aktív szolgálatot teljesítő járművek között nem ritkák a harminc-, sőt negyvenéves példányok.

Félpótkocsicentrum

Ám önmagában a forgalmazott márkák szép számát még nem éreztük volna elég indoknak ahhoz, hogy a félpótkocsicentrum jelzőt tűzzük ki képzeletben a szigetszentmiklósi telephelyünk bejárata fölé. Ehhez a mutatványhoz a járművekhez kapcsolódó, az ügyfeleinknek kínált szolgáltatások széles sora is kellett. Első és legfontosabb ezek közül a szakértői tanácsadás. Partnereink a mezőgazdaságtól az építőiparon keresztül az élelmiszerszállításig számtalan különböző területen aktívak, ezért sok különböző terület csínját-bínját ismerik kollégáink, hogy portfóliónkból mindenkinek a megfelelő megoldást ajánlhassák.

Ez természetesen kiterjed a legalkalmasabb finanszírozási formák kiválasztására is. Sőt, cégcsoportunk bérjárműágazata – a VIARENT – jóvoltából a hosszú távú bérlet is szerepel a lehetőségek között! Jelentős raktárkészletet tartunk, ezzel segítjük a munkaeszközök gyors beszerzését. A forgalomba helyezést követően sem hagyjuk magukra ügyfeleinket, márkaszervizünk jól képzett szakembereivel és bőséges raktárkészletével támogatjuk az üzemeltetést, valamint országúti segélyszolgálattal állunk mellettük a nehezebb munkanapokon is. Sőt, a járműcserében is partnereik vagyunk, felvásároljuk eladni kívánt eszközeit. Vagyis a hét pótkocsimárka jelentette széles választék és a támogató csapatunk átfogó tudása tölti meg tartalommal a félpótkocsicentrum kifejezést.

 





Megosztom másokkal

Innováció minden téren

Zajlik az élet az Isuzu háza táján – a Delta-Truck Kft. által forgalmazott, illetve a VIARENT bérautó-kínálatában is népszerű márka vezetői, tervezői és gyártástechnológusai jól láthatóan nem vesztegették az időt az elmúlt hónapok során. Innovatív fejlesztőmunkájuk meghozta gyümölcsét, legyen szó fenntartható alapanyagok használatáról, korszerű technikák átvételéről vagy éppen a márka nemzetközi jelenlétének további bővítéséről.

Generációváltás

GEN2 – félreérthetetlenül adta a Ford Trucks a szakma és a nagyközönség tudtára, hogy új nemzedékében mutatkozik be népszerű F-MAX sorozata. A Magyarországon a Delta Truck Kft. által forgalmazott járműcsalád mind hajtásrendszerében, mind pedig megjelenésében és kényelmében megújulva, illetve számos újdonsággal gazdagodva érkezik a piacra.

Delta-Truck ismét a MagyarBrands díjazottjai között

A Delta-Truck cégcsoport 2025-ben ismét elnyerte a MagyarBrands „Kiváló Üzleti Márka” díjat. A független szakmai zsűri döntése alapján a Delta-Truck azon magyar vállalatok közé tartozik, amelyek hosszú távon is kiemelkedő teljesítményt nyújtanak, és meghatározó szereplői a hazai üzleti életnek.

Innovációval és bővüléssel a jövő útján

Csupa jó hír érkezett a Broshuis háza tájáról! Ezzel pedig a Delta-Truck Kft. ügyfeleinek is, hiszen immár több mint másfél évtizede kínáljuk partnereinknek a nehézvontatás és a konténerszállítás speciális igényekre készülő félpótkocsijait – mégpedig az egyik legnagyobb múltra visszatekintő gyártó magyarországi importőreként!

Önállóan az autópályán

Illusztris társaságban folytatja intenzív fejlesztőmunkáját az automatizált vezetés területén a Delta-Truck Kft. által is forgalmazott Isuzu. A japán high-tech szektor kiválóságaiként – két japán minisztérium megbízásából – négy technológiai vállalat indíthatott közúti teszteket nehézkategóriájú tehergépkocsik négyes szintű önvezetési rendszereinek vizsgálatára. A nagyszabású projekthez járműgyártói oldalról negyedmagával társult a VIARENT kínálatában is népszerű Isuzu.