Mindenki nyerhet

Egy nemrég született együttműködési megállapodás értelmében a Voith szállítja majd a retardert a Ford Trucks új, 16 fokozatú EcoTorq sebességváltójához, amelyet többek között a sikeres F-Max nyerges vontatóba is beépítenek. Igazi win-win helyzet jött létre, hiszen a Ford Trucks járműveiben egy újabb neves, élvonalbeli beszállító csúcsszínvonalú részegysége jelenik meg, a Voith előtt pedig új piaci területek tárulnak fel, főként Európában.

Közzétéve:

Kizárólagos partnerként az 1867-ben alapított és ma már több mint húszezer főt foglalkoztató, illetve a világ több mint hatvan országában tevékenykedő Voith szállítja majd a retardert a Ford Trucks saját tervezésű és gyártású EcoTorq sebességváltójához. A török járműgyártó kimondottan a 13 literes Ford EcoTorq Euro VI motorokhoz fejlesztette ki ezt a 16 fokozatú, nagy teherbírású váltót többek között a 2019-es Év Tehergépkocsijának választott F-Max nyerges vontató számára. Az új erőátviteli berendezés automatizált változatát 2021 októberében vezette be a Ford Trucks a török piacra, amelyet hamarosan a kézi kivitel is követ majd. Jövőre pedig a márka nemzetközi piacain is megjelenik az EcoTorq váltó a Ford nehéz-teherautóiban.

Szerves egységben

A Voith önálló olajellátású, VR 115 CT típusú retardere az EcoTorq sebességváltó kimeneti oldalához csatlakozik, vagyis szekunder retarderként biztosít kopásmentes fékezést, hozzájárulva az üzemi fékek tehermentesítéséhez. A nagy féknyomatékot kifejtő retardert teljes mértékben integrálják a jármű fékvezérlő rendszerébe, így például lejtmeneti sebességtartásra is alkalmas az üzemi fékek használata nélkül. A megállapodás részeként a Ford Trucks és a Voith a retarderek szervizelését illetően is szoros együttműködést tervez kialakítani a közeljövőben, amihez a Voith meglévő szervizhálózatára is támaszkodnak majd. Mindezek alapján valóban mindkét fél sokat nyerhet ezzel az új partneri kapcsolattal.

 





Megosztom másokkal

Minden, ami vontatható

Egészen egyedi igények szerinti szállítóeszközre lenne szükség? Személyautó mögé, esetleg teherautó-felépítményként, netán nehézvontatós járműszerelvény formájában? Széles palettával, mondjuk 750 kilogrammtól egészen 50 tonna össztömegig? Nos, a megoldás csakis a Delta-Truck kínálatának egyik legsokoldalúbb tagja, a Humbaur lehet!

Újabb mesterek újabb különleges feladatokra

Néhány hete már gyűjtöttünk egy csokorra valót a Broshuis ügyfeleinek kiszállított, speciális pótkocsik és alkalmazások közül. Ezúttal legalább annyira különleges és a tekinteteket sem kevésbé vonzó megoldásokat mutatunk be. A szerte Európában, üzemelő pótkocsik – és szállítmányaik – aligha számítanak mindennaposnak.

A VIARENT újabb lépést tett Szlovákiában: felvásárolta az MHC Mobility nehézjármű flottáját

A VIARENT – Közép-Európa meghatározó haszonjármű-bérbeadó vállalata – tovább erősíti jelenlétét Szlovákiában: sikeresen felvásárolta az MHC Mobility Slovakia nehézgépjármű flottáját. Az akvizíció stratégiai jelentőségű mérföldkő a vállalat régiós terjeszkedésében, és új szintre emeli szolgáltatási kapacitását a szlovák piacon, ahol a VIARENT már több mint egy évtizede, 2013 óta van jelen, a Delta-Truck s.r.o. márkanév alatt.

Könnyű eszköz nehéz munkára

Aligha vitatná bárki, nehéz kenyér a konténerezés. Embert, vontatót és pótkocsit is igencsak próbára tesz a kikötői daruk és a vágányrengetegek közepén sürgölődő átrakók világa. A Delta-Truck Kft. kínálatában immár két évtizede szereplő Kögel márka konténerszállító félpótkocsicsaládjának új tagja, a Port 20 azonban a szó szoros értelmében is „könnyedén” abszolválja a húszlábas konténerek szállításának feladatát.

Sajtóközlemény

2025. április 17. A Ford Trucks az Egyesült Királyságra és Írországra is kiterjeszti nemzetközi hivatalos szervizhálózatát: Támogatás az ügyfeleknek minden útvonalon