Mindenki nyerhet

Egy nemrég született együttműködési megállapodás értelmében a Voith szállítja majd a retardert a Ford Trucks új, 16 fokozatú EcoTorq sebességváltójához, amelyet többek között a sikeres F-Max nyerges vontatóba is beépítenek. Igazi win-win helyzet jött létre, hiszen a Ford Trucks járműveiben egy újabb neves, élvonalbeli beszállító csúcsszínvonalú részegysége jelenik meg, a Voith előtt pedig új piaci területek tárulnak fel, főként Európában.

Közzétéve:

Kizárólagos partnerként az 1867-ben alapított és ma már több mint húszezer főt foglalkoztató, illetve a világ több mint hatvan országában tevékenykedő Voith szállítja majd a retardert a Ford Trucks saját tervezésű és gyártású EcoTorq sebességváltójához. A török járműgyártó kimondottan a 13 literes Ford EcoTorq Euro VI motorokhoz fejlesztette ki ezt a 16 fokozatú, nagy teherbírású váltót többek között a 2019-es Év Tehergépkocsijának választott F-Max nyerges vontató számára. Az új erőátviteli berendezés automatizált változatát 2021 októberében vezette be a Ford Trucks a török piacra, amelyet hamarosan a kézi kivitel is követ majd. Jövőre pedig a márka nemzetközi piacain is megjelenik az EcoTorq váltó a Ford nehéz-teherautóiban.

Szerves egységben

A Voith önálló olajellátású, VR 115 CT típusú retardere az EcoTorq sebességváltó kimeneti oldalához csatlakozik, vagyis szekunder retarderként biztosít kopásmentes fékezést, hozzájárulva az üzemi fékek tehermentesítéséhez. A nagy féknyomatékot kifejtő retardert teljes mértékben integrálják a jármű fékvezérlő rendszerébe, így például lejtmeneti sebességtartásra is alkalmas az üzemi fékek használata nélkül. A megállapodás részeként a Ford Trucks és a Voith a retarderek szervizelését illetően is szoros együttműködést tervez kialakítani a közeljövőben, amihez a Voith meglévő szervizhálózatára is támaszkodnak majd. Mindezek alapján valóban mindkét fél sokat nyerhet ezzel az új partneri kapcsolattal.

 





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.