Könnyű eszköz nehéz munkára

Aligha vitatná bárki, nehéz kenyér a konténerezés. Embert, vontatót és pótkocsit is igencsak próbára tesz a kikötői daruk és a vágányrengetegek közepén sürgölődő átrakók világa. A Delta-Truck Kft. kínálatában immár két évtizede szereplő Kögel márka konténerszállító félpótkocsicsaládjának új tagja, a Port 20 azonban a szó szoros értelmében is „könnyedén” abszolválja a húszlábas konténerek szállításának feladatát.

Közzétéve:

Dinamikus és folyamatosan bővül a kombinált intermodális szállítás piaca, vetélytárs pedig akad bőven. Nem tétováztak azonban a Kögel konstruktőrei, és korszerű megoldással álltak elő a minden egyes eurócentet megtakarító, ugyanakkor maximális rugalmasságra törekvő konténerszállító flották számára. Ennek nyomán új taggal bővült a márka népszerű egyrészes, valamint hátul (Simplex), elöl és hátul (Duplex) vagy elöl, hátul és középen is kihúzható (Triplex) alvázkialakításokat is kínáló Port termékcsaládja. Az akár mindössze 2900 kilogramm saját tömegű Kögel Port 20 az egész szakmában mércéül szolgálhat.

Optimális tömegeloszlás, fokozott stabilitás

A robusztus, egyrészes vázkonstrukció jellemezte Port 20 a nehéz húszlábas konténerek szállítására tervezett, háromtengelyes modell. A viszonylag hátra pozícionált tengelycsoport nagyobb nyeregterheléssel javítja a menetstabilitást. A határon átnyúló fuvarokhoz opcióként egy második rakodási pozícióval is rendelhető a félpótkocsialváz, amellyel jelentősen megnövelhető a nyeregterhelés. Ezzel a megoldással a C715 és C745 típusú cserefelépítmények is biztonságosan szállíthatók.

Innovatív megoldások a hatékonyság jegyében

Rámpához tolatva a konténer hátulról egyszerűen be- és kirakodható. A mindenfajta áruhoz, köztük tartálykonténerek alá is kiválóan alkalmas Kögel Port 20 korántsem csupán pehelysúlyával kínál újdonságot. Tervezői kívánságra rendelhető innovatív és praktikus megoldások egész sorával egészítették ki korszerű alapkonstrukcióját. Ilyen például az igencsak hasznos hátsó létra, amely a konténerekhez kínál egyszerűbb és természetesen biztonságosabb hozzáférést. A könnyebb konténerek és rakományhordozók épségét az ennek megfelelően átgondolt hátsó kialakítás hivatott megóvni. Ugyancsak a kényelmes használatot szolgáló igényes részlet a hátulra beépített szerszámosláda.

Fenntarthatóság és bevizsgált minőség

Természetesen a környezettudatosság sem szorulhat háttérbe. Könnyűszerkezetes komponensekkel konfigurálva akár három tonna alatti saját tömegével a Kögel Port 20 hatékonyan segít mérsékelni az üzemanyag-fogyasztást és ezzel a szén-dioxid-kibocsátást. Mindemellett kiemelkedő minősége és megbízhatósága tekintetében nagyon is „konzervatív” maradt a burtenbachiak bevált alvázkonstrukcióira épülő újdonság. A konstruktőrök azonban még e kétségkívül jól végzett munka után sem ülnek a babérjaikon. A hírek szerint már egy újabb, ugyancsak a Port 20 műszaki alapjaira épülő, ám még könnyebb, kéttengelyes félpótkocsi rajzai is a tervezőasztalra kerültek. A szintén a húszlábas konténerekhez fejlesztett modell a tervek szerint még az idén bemutatkozhat. A konténerszállító félpótkocsik teljes kínálata kapcsán tanácsadásért forduljon bizalommal félpótkocsicentrumunk munkatársaihoz!

A Port 20 viszonylag hátra pozícionált tengelycsoportjával nagyobb nyeregterhelést eredményez, ami nagyban hozzájárul a szerelvény fokozott menetstabilitásához

Akár mindössze 2900 kilogramm saját tömegével a Kögel Port 20 élen jár a konténerszakma intenzív piaci versenyében, miközben hatékonyan segít mérsékelni az üzemanyag-fogyasztást és a szén-dioxid-kibocsátást

A háromtengelyes Port 20 egyrészes vázkonstrukcióján extraként egy második rakodási pozíció is specifikálható, amellyel jelentősen tovább növelhető a nyeregterhelés





Megosztom másokkal

Minden, ami vontatható

Egészen egyedi igények szerinti szállítóeszközre lenne szükség? Személyautó mögé, esetleg teherautó-felépítményként, netán nehézvontatós járműszerelvény formájában? Széles palettával, mondjuk 750 kilogrammtól egészen 50 tonna össztömegig? Nos, a megoldás csakis a Delta-Truck kínálatának egyik legsokoldalúbb tagja, a Humbaur lehet!

Újabb mesterek újabb különleges feladatokra

Néhány hete már gyűjtöttünk egy csokorra valót a Broshuis ügyfeleinek kiszállított, speciális pótkocsik és alkalmazások közül. Ezúttal legalább annyira különleges és a tekinteteket sem kevésbé vonzó megoldásokat mutatunk be. A szerte Európában, üzemelő pótkocsik – és szállítmányaik – aligha számítanak mindennaposnak.

A VIARENT újabb lépést tett Szlovákiában: felvásárolta az MHC Mobility nehézjármű flottáját

A VIARENT – Közép-Európa meghatározó haszonjármű-bérbeadó vállalata – tovább erősíti jelenlétét Szlovákiában: sikeresen felvásárolta az MHC Mobility Slovakia nehézgépjármű flottáját. Az akvizíció stratégiai jelentőségű mérföldkő a vállalat régiós terjeszkedésében, és új szintre emeli szolgáltatási kapacitását a szlovák piacon, ahol a VIARENT már több mint egy évtizede, 2013 óta van jelen, a Delta-Truck s.r.o. márkanév alatt.

Könnyű eszköz nehéz munkára

Aligha vitatná bárki, nehéz kenyér a konténerezés. Embert, vontatót és pótkocsit is igencsak próbára tesz a kikötői daruk és a vágányrengetegek közepén sürgölődő átrakók világa. A Delta-Truck Kft. kínálatában immár két évtizede szereplő Kögel márka konténerszállító félpótkocsicsaládjának új tagja, a Port 20 azonban a szó szoros értelmében is „könnyedén” abszolválja a húszlábas konténerek szállításának feladatát. … Continued

Sajtóközlemény

2025. április 17. A Ford Trucks az Egyesült Királyságra és Írországra is kiterjeszti nemzetközi hivatalos szervizhálózatát: Támogatás az ügyfeleknek minden útvonalon