Járműpark-fejlesztés a debreceni GSV Kft-nél

Ford Trucks tehergépkocsik a középpontban.

A magas minőség, kedvező ár-érték arány és üzemeltetési költségek, valamint az eddigi ügyféltapasztalatok tovább erősítik a márka iránti bizalmat. Szinte nincs olyan fuvarfeladat, amelyhez ne lehetne megfelelő járművet összeállítani.

Közzétéve:

A GSV Kft. 1991-ben alakult meg, a Gulyás Tüzép egy telephellyel működik Debrecenben, 5 és fél hektáros területen. A vállalkozás nem tagja egy beszerzési társaságnak sem és az önálló tüzéptelepek között piacvezető.

 A cég elsősorban kereskedelmi tevékenységet végez, amely magában foglalja az alapvető építőanyagokat, továbbá köszönhetően a 2500 m2-es bemutatóteremnek és bő készletválasztékának a kerámia-és melegburkolatok piacán is a régió meghatározó szereplője. Ezen felül Tiszafüreden oltott mész üzemmel rendelkeznek, továbbá prémium kategóriás fürdőszobaszekrények és beltéri ajtók gyártását is végzik.

A saját tulajdonú járműparkot jelenleg három fardarus, két ponyvás teherautó és egy billencses nyerges szerelvény alkotja. Ezek elsősorban az értékesített áruk kiszállítását végzik, de ezen felül számos helyi fuvarozópartner szolgáltatását is igénybe veszik napi szinten.

A jelenlegi flotta felét Mercedes-Benz teherautók képviselik, de Renault, DAF és Scania is megtalálhatók. A fardarus tehergépkocsik minden esetben kocsik esetben új beszerzésűek, de a ponyvás teherautók esetében vannak használtan vásárolt gépjárművek is.

A Delta-Truck Kft.-vel egy olyan rendezvényen (road-show) alkalmával ismerkedtek meg, amelyet dinamikusan fejlődő, magyar tulajdonú vállalkozásoknak rendeztek. Már a bemutatkozás követően megvizsgálták, milyen közös üzleti lehetőségek lehetnek és azóta baráti viszony alakult ki a két cég között, majd a Ford Trucks nehézkategóriás tehergépjárműveit és a hozzá kapcsolódó szolgáltatásokat ajánlották figyelmükbe. A kiválasztás folyamata többfordulós volt, számos márka részvételével, de összességében mégis meggyőző volt, hogy a Ford Trucks tehergépjárművei jelentik számukra az optimális megoldást.

Igaz, korábban a GSV Kft.-nek sem volt típusismerete, de felvették a kapcsolatot olyan vállalkozásokkal, akik Ford Trucks tehergépjárművekkel dolgoznak, valamint meggyőződtek a szerviz háttér felkészültségéről is. Fontos megemlíteni, hogy a garanciális feltételek szintén a Ford Trucks esetében voltak a legkedvezőbbek. A mostani két darabos beszerzés a flottabővítést szolgálja, de természetesen a hazai építőipar piacának alakulása befolyásolja majd a további döntéseket.

A GSV Kft. viszonteladó partnereit heti rendszerességű terítőjárataival szolgálja ki, szóló vagy pótkocsis szerelvényekkel. A partnerkör méretében és telephelyi adottságaiban nagyon változó és néhány partnerek logisztikai lehetőségei igénylik, hogy a teherautók emelő hátfallal is rendelkezzenek, ezáltal biztosítva a gyors és biztonságos árumozgatást. A visszfuvarokban jellemzően gyártó partnereinktől szállítanak be a debreceni telephelyre árut.

Az éves futásteljesítmény nagyságrendileg 60 ezer kilométer/gépjármű és jellemzően 5-10 évig vannak használatban.

A vállalkozás dinamikusan fejlődik, ezért további telephelyek nyitását tervezik. Így már a közeljövőben is megjelenhet az igény további járművek beszerzésére. Amennyiben a mostani új beszerzésű két tehergépkocsival pozitív üzemletetési tapasztalatok lesznek, akkor legközelebb szintén örömmel választják a Ford Trucks járműveit.





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 2. rész

A Lamberet hannoveri palettáját bemutató sorozatunk második részének témája az SR2e félpótkocsik elektromossá alakítására, valamint az utólagos elektromos átalakításokra összeállított Lamberet Energy koncepció. A program a szabályozott hőmérsékletű szállítás környezetvédelmi kihívásaira reagálva konkrét és gazdaságilag is megvalósítható megoldásokat kínál az ágazat számára. Fejlett műszaki megoldásokat sorakoztat fel az elektromos energia tárolására, átalakítására és kezelésére. Ezzel … Continued