Igényes igáslovak

Két évvel ezelőtt próbaképpen beszerzett egy Ford Trucks F-Max nyerges vontatót az Unitranscoop Kft., ma pedig a kedvező tapasztalatok hatására már hat ilyen jármű dolgozik a flottában. Méghozzá tartályos, illetve silós félpótkocsikkal, és olykor négykezes járatban, ami az átlagosnál nagyobb igénybevételt jelent. Joó Tamás, a cég logisztikai vezetője készségesen számolt be az üzemeltetés részleteiről.

Közzétéve:

Közel harmincéves szakmai múltra tekint vissza a családi vállalkozásként indult győrújbaráti Unitranscoop Kft., amely ma már cégcsoporttá bővülve az Illés Holding Zrt. tagjaként működik. Az Unitranscoop cégcsoport egyrészt mélyépítéssel és útépítéssel, másrészt nemzetközi és belföldi közúti fuvarozással foglalkozik. Utóbbi tevékenységet 150 nyerges szerelvénnyel végzi, amelyek jelentős része tartályos, illetve silós alkalmazásban élelmiszeripari anyagokat, például cukrot szállít. A flottában jelenleg hat Ford Trucks F-Max nyerges vontató teljesít szolgálatot, a legidősebb kétéves, a legfiatalabb pedig három hónapos. Ezek Győr ötszáz kilométeres körzetében tartályos és silós félpótkocsikkal közlekedve évente 120-130 ezer kilométert tesznek meg.

Gyorsan bizonyított az F-Max

„Megjelenése után szerettük volna kipróbálni a Ford Trucks F-Max típust, mert kecsegtetőnek tűnt, amit a szaksajtóban olvastunk róla, kedvező ár-érték arányt képviselt, valamint vonzó műszaki paramétereket mutatott. Ráadásul éppen akkoriban nyitottunk a nemzetközi fuvarozás irányába, ezért nagy előnyt jelentett számunkra, hogy a Delta-Truck Kft. gyorsan és rugalmasan ki tudta szolgálni az igényeinket” – kezdte Joó Tamás. „Először két tesztjárművet hoztunk el Szigetszentmiklósról, köztük egy ADR-es kivitelűt, amelyek olyannyira meggyőzően üzemeltek, hogy megvettük mindkettőt. Majd a későbbiekben beszereztünk további négy F-Max vontatót is. Elsősorban a megbízhatóságukat emelném ki, ugyanis az eddig összességében futott több százezer kilométeren nem fordultak elő műszaki problémák ezekkel a gépkocsikkal. Még azzal sem, amelyikkel egy házaspár négykezes járatban havi húszezer kilométert tett meg, minimális karbantartásigény mellett. Ezenkívül az üzemanyag-fogyasztásukkal is elégedettek vagyunk” – tette hozzá a logisztikai vezető.

Sofőrbarát fülke

„Mindemellett a gépkocsivezető munkatársaink is elismerően vélekednek az F-Max típusról. Szeretik a közúti viselkedését, a menetteljesítményét, valamint a motor és a sebességváltó jó összhangját, aminek köszönhetően még rakottan is szépen dolgozik a hajtáslánc. Továbbá dicsérik a fülke tágas és jól kitalált belsőterét” – magyarázta Joó Tamás.

Stabil háttér

„A hároméves konstrukció keretében kiterjesztett garanciával beszerzett F-Max vontatóinkat alapvetően a Delta-Truck Kft. műhelyében szervizeltetjük, amelynek hozzáállásával és kiszolgálásával is jók a tapasztalataink. Ezenkívül számunkra nagyon fontos, hogy az értékesítők ne csak szóban akarják teljesíteni az igényeinket, hanem tettekben is, és ez kiválóan megvalósul a Delta-Truck Kft. esetében. A szerviz és az értékesítés oldaláról is megfelelő támogatást kapunk” – összegezte a logisztikai vezető.





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 2. rész

A Lamberet hannoveri palettáját bemutató sorozatunk második részének témája az SR2e félpótkocsik elektromossá alakítására, valamint az utólagos elektromos átalakításokra összeállított Lamberet Energy koncepció. A program a szabályozott hőmérsékletű szállítás környezetvédelmi kihívásaira reagálva konkrét és gazdaságilag is megvalósítható megoldásokat kínál az ágazat számára. Fejlett műszaki megoldásokat sorakoztat fel az elektromos energia tárolására, átalakítására és kezelésére. Ezzel … Continued