IAA 2018 Hannover – díjátadások

A 2019-es év díjazott kis- és nagyhaszon-gépjárművei az IAA (Internationale Automobil-Ausstellung) 2018-as haszongépjármű-kiállításon Hannoverben

Közzétéve:

Az idei év is tartogatott meglepetéseket, most nyert először egy Európán kívüli gyártó, a Ford Trucks, egy kimondottan az európai piacra szánt F-Max modelljével, míg az európaiak alternatív meghajtással – elektromos, folyékony- és sűrített földgáz – igyekeztek győzelmet elérni. Hosszú idő után először nyílt egy újabb, immáron negyedik kategória, amelyben a tehergépkocsigyártók legújabb fejlesztéseit díjazták.

A kishaszonjárműveknél két nagy esélyes volt: a PSA-Opel teljesen új minivan-családja és a legtöbb újítást tartalmazó Mercedes-Benz Sprinter 3. generációja. A több ismert modell, kisebb-nagyobb mértékben továbbfejlesztett változatát indította versenybe. • Az idén, a városi buszok mérkőztek meg a trófeáért.

A minimum három darabos mezőnyben ezúttal két tisztán elektromos és egy úgynevezett mild hibrid, azaz minimális rásegítéssel dolgozó hajtáslánccal szerelt busz szerepelt.

International Truck of the Year 2019

Ford Trucks F-Max

Amíg az európai gyártók már meglévő modelljeik alternatív meghajtású változatait vonultatták fel a megmérettetésre, addig a török Ford Trucks egy teljesen új nyergesvontató-szériával állt elő, kimondottan az európai piaci igényekre szabva.

A nyár végi, nagyszabású törökországi teszt meggyőzte a zsűritagokat, akik ezúttal is minden szempontot figyelembe vettek, melyek sora egyre csak szigorodik. A dizájn, minőség, ergonómia és takarékosság mellett, ma már ott sorakozik a szállítási hatékonyság, a környezetvédelmi lábnyom, a teljes birtoklási költség (TCO) és a minél magasabb szintű aktív biztonsági megoldások sora.

Lisa King, Haydar Yenigün, Gianenrico Griffini, Burak Gökçelik és Serhan Turfan a díjjal

Az F-Max gépkocsivezetőit is nagyban segíti az adaptív és előretekintő, GPS-es tempomat. A 12,7 literes, 500 lóerős motor és a 12 fokozatú ZF TraXon váltómű kiváló és takarékos vezethetőséget kínál, ekoroll funkcióval is kiegészítve.

A gépkocsivezető komfortját egy kívül-belül teljesen új, síkpadlós, nagy méretű vezetőfülke szolgálja, 2,5 méteres szélességgel és 2,16 méteres belmagassággal. A vontató, az európai piac új, meghatározó szereplőjévé válhat, a hosszú távú áruszállításban.

A Ford Trucks az elmúlt évek során nagy léptekkel fejlődik, amit jól mutat, hogy 2015-ben már elértek egy 3. helyezést, ráadásul egy építőipari járművel, amely szintén erősíti a márka pozitív tulajdonságait.





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 2. rész

A Lamberet hannoveri palettáját bemutató sorozatunk második részének témája az SR2e félpótkocsik elektromossá alakítására, valamint az utólagos elektromos átalakításokra összeállított Lamberet Energy koncepció. A program a szabályozott hőmérsékletű szállítás környezetvédelmi kihívásaira reagálva konkrét és gazdaságilag is megvalósítható megoldásokat kínál az ágazat számára. Fejlett műszaki megoldásokat sorakoztat fel az elektromos energia tárolására, átalakítására és kezelésére. Ezzel … Continued