Hűtős pótkocsik nagymestere

Kifejezetten hűtős felépítmények és pótkocsik fejlesztésére, illetve gyártására szakosodott a Lamberet, amely több mint félévszázados tapasztalattal büszkélkedhet ezen a területen. A francia gyártó így nem ismer lehetetlent, minden hűtős fuvarfeladatra optimális megoldást tud nyújtani ügyfeleinek.

Közzétéve:

Több mint nyolcvan évvel ezelőtt, 1935-ben kezdődött a Lamberet sikertörténete, amely 1965 óta több mint kétszázezer járművet gyártott. A vállalat az öt európai gyárában jelenleg már ezer főt alkalmaz, és évente hétezer pótkocsit értékesít negyven európai, észak-amerikai, közel-keleti és ázsiai országba. Termékeivel egy és száz köbméter raktérfogat között minden hűtős alkalmazásra optimális megoldást kínál, hiszen hűtőfelépítményes utánfutókat, kishaszonjárművekre és nagytehergépkocsikra szerelhető hűtőfelépítményeket, hűtős pótkocsikat és félpótkocsikat, valamint hűtős cserefelépítményeket is gyárt.

Könnyű, mégis jól szigetel

Habár a Lamberet igen sokszínű termékpalettával rendelkezik, minden gyártmányának közös ismérve a kis tömeg és a rendkívül jó hőszigetelés. Ez annak köszönhető, hogy a gyártó szendvicspaneljeinek fegyverzete fém helyett kompozitból készül, ami számos előnyt nyújt. A 16 százalékkal jobb hőszigetelési együtthatójukon túlmenően gyenge a hővezető képességük, ezáltal előnyösebbek többkamrás alkalmazásokhoz, jobban ellenállnak a sérüléseknek és nem korrodálnak.

Minden feladatra külön pótkocsi

A Lamberet további sajátossága, hogy koncepcionálisan minden hűtős alkalmazásra más-más modellt kínál. Így az akár 38 tonna műszakilag megengedett legnagyobb össztömegű, akár 95 köbméter raktérfogatú és 33, illetve két rakszinttel 66 raklap kapacitású SR2 félpótkocsik sokféle kivitellel szerepelnek a gyártó palettáján. A Green Liner modell a könnyített felépítésével csökkenti a szerelvény üzemanyag-fogyasztását, míg a Heavy Duty az erősített szerkezetével az elosztófuvarozással járó nagy igénybevételt is kiválóan tűri. A Super Beef modellt kifejezetten akasztott hús szállításához alakították ki, a Super Duplex két rakodási szintet kínál, a Pharmasafe+ pedig fokozott biztonságot nyújt gyógyszerszállításhoz. A Super City a két elektrohidraulikusan kormányzott tengelyével városi fuvarokhoz ideális, míg az X-City a kéttengelyes felépítésével és nagy bekormányzási szögű hátsó tengelyével különösen szűk városi környezetben is jól elboldogul. Nevükből következően a Rail>Road modellek vasúton is szállíthatók.

Üzemeltetői tapasztalatok

Mindezeknek a terméktulajdonságoknak, illetve előnyöknek köszönhetően hazánkban is egyre többen választják a Lamberet hűtős pótkocsikat. Például a 2009-ben alapított Szabo Frigo Cargo Kft., amelynek hűtős nemzetközi expressz áruszállítás az elsődleges profilja. A cég élelmiszereket, gyógyszereket, hűtést igénylő ipari ragasztókat, veszélyes anyagokat és robbanóanyagokat is szállít nemzetközi viszonylatban az Európai Unión belül. Flottájában kishaszonjárművek, hűtődobozos tehergépkocsik és nyerges szerelvények is szerepelnek. „Mintegy öt évvel ezelőtt szereztük be első Lamberet félpótkocsinkat próbaképpen, mivel kíváncsiak voltunk a szakmai körökben a hűtős pótkocsik specialistájának tartott márka termékeire. Előnyeik közül elsőként emelném ki a kedvező saját tömegüket, hiszen mintegy ötszáz kilogrammal könnyebbek a más márkájú félpótkocsijainknál. Továbbá a panelek fegyverzete műanyagból készül, azaz hőhídmentes, a sok opciónak köszönhetően pedig jól személyre szabhatók a járművek. A dupla rakszint és a válaszfal is kiváló, tartós kivitelezésű. Nem utolsósorban a pótkeréktartó a legjobb elhelyezésű a piacon, többek között ezért a gépkocsivezető kollégáink is kedvelik a Lamberet járműveket. Így ma már 12 Lamberet SR2 HD félpótkocsit üzemeltetünk” – nyilatkozta Szabó Zsolt, a Szabo Frigo Cargo Kft. ügyvezető igazgatója.





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.