Ford Trucks – F generációs mozgalom

A Ford Trucks bemutatja a 100%-os elektromos teherautóját, amely támogatja a márka ambiciózus célkitűzését: „2030-ra az európai tehergépjármű eladások 50%-a nulla károsanyag-kibocsátású lesz”

Közzétéve:

  • A Ford Trucks a hannoveri IAA Transportation 2022 kiállításon bemutatta első teljesen új, 100%-os elektromos teherautóját, amellyel hatalmas lépéseket tesz a nehéz haszongépjárművek fenntartható jövője felé.
  • 2030-ra a Ford Trucks európai értékesítésének 50%-a nulla károsanyag-kibocsátású lesz
  • A Ford Trucks F generációs mozgalma különböző igényeket kiszolgáló technológiákat kínál, amelyek a nulla károsanyag-kibocsátástól az autonóm járművekig mindent lefednek.
  • A Ford Trucks által kifejlesztett innovatív új funkciók és a következő generációs technológiák biztosítják, hogy a vállalat megőrizze pozícióját a gyártás, a tervezés, a termékfejlesztés és az új csatlakozási technológiák terén, amelyek segítik a vállalkozások fejlődését.

A Ford Trucks, a Ford egyetlen globális nehéz haszongépjármű-márkája. A Ford Trucks a szeptember 20-25. között a világ vezető mobilitási, szállítási és logisztikai szakkiállításán, Hannoverben megrendezett IAA Transportation 2022 kiállításon mutatta be első teljesen új, 100 %-ban elektromos teherautóját.

A nehéz tehergépkocsik gyártása terén szerzett több mint fél évszázados tapasztalatra és dinamikus termékfejlesztésre építve a Ford Trucks itt mutatta be az F generációs átalakulást. A mozgalom magában foglalja a nulla károsanyag-kibocsátású szállítási megoldások ütemtervét, valamint izgalmas új specifikációkat és funkciókat, amelyek biztosítják, hogy a vállalat megőrizze pozícióját a gyártás, a tervezés és a termékfejlesztés terén.

A Ford Trucks, amely 2018-ban az F-MAX-szal elnyerte a rangos IToY-díjat Hannoverben, visszatért az IAA Transportationre, hogy bemutassa legújabb áttörését, fejlesztéseit a nulla kibocsátású közlekedés felé vezető úton. A vállalat, amely korábban aláírta az ACEA nyilatkozatát a zéró emissziós áruszállításra való áttérésről, nemrégiben bejelentette, hogy 2040-re kizárólag zéró emissziós nehéz haszongépjárműveket kíván értékesíteni. Az F generációs mozgalom, amely magában foglalja a 100%-ban elektromos, hálózatba kapcsolt és autonóm járműtechnológiákat, azt jelenti, hogy a Ford Trucks egy lépéssel közelebb került céljaihoz.

Serhan Turfan, a Ford Trucks alelnöke kijelentette: „Az F generációs mozgalomnak köszönhetően 2030-ra a Ford Trucks európai értékesítéseinek 50%-a nulla károsanyag-kibocsátású járművekből fog állni.”

A Ford Trucks következő generációs, első 100 %-os elektromos teherautója, amelyet azzal a céllal fejlesztettek ki, hogy „az az útitárs legyen, aki törődik az ügyfeleivel és fellendíti a vállalkozásaikat”, fejlett összekapcsolhatósági funkciókkal tűnik ki, és vonzó teljes birtoklási költségével rendkívül versenyképesnek ígérkezik az európai piacokon.

„Innovatív márkaként, amely odafigyel ügyfeleink igényeire, kutatás-fejlesztésünket arra összpontosítjuk, hogy élvonalbeli, új generációs technológiákat dobjunk piacra. Célunk tehát elsősorban az, hogy segítsünk csökkenteni az üzemeltetési költségeket és a szén-dioxid-kibocsátást a közutakon, miközben növeljük a flották termelékenységét” – mondja Serhan Turfan. „Az európai pozíciónk megerősítése a legfőbb prioritásunk. A jelenlegi piacainkon elért sikereinkre építve 2024-re 50 országot tervezünk elérni. Az EU Green Deal és a Ford globális fenntarthatósági céljaival összhangban nagy lépést teszünk a 2040-es zéró kibocsátási célunk felé azzal, hogy elektromos teherautóinkkal terjeszkedünk az európai piacokon. Rövid távon az a célunk, hogy 2030-ra az európai eladások 50%-át zéró emissziójú járműként teljesítsük.”

A következő generációs, 100 %-os elektromos teherautó számos előnyt kínál az energia-, karbantartási és teljes üzemeltetési költségek tekintetében

A Ford Trucks 18-26 tonna hasznos teherbírású, tisztán elektromos hajtású teherautója kiváló manőverezőképességgel rendelkezik, és számos előnyt kínál, többek között a belső égésű motorral szerelt járművekhez képest kedvezőbb havi energiafogyasztást. Az energiaköltségek például közel felére csökkennek a jelenlegi szinthez képest. A karbantartási költségek is várhatóan kétharmaddal csökkennek, mivel az elektromos járművekben kevesebb a karbantartást igénylő mozgó alkatrész. Számos európai ország ösztönzőket is kínál a vállalkozások számára, hogy elektromos járművekbe fektessenek be. Mindezek a tényezők kedvezően hatnak a teljes tulajdonlási költségre. Az előrejelzések szerint a Ford Truck 100 %-ban elektromos teherautó 4 év alatt alacsonyabb teljes birtoklási költséget kínál, mint a dízelüzemű járművek, bármilyen ösztönző és támogatás nélkül.

A kiállításon a Ford Trucks csapata bemutatja az összekapcsolt és autonóm vezetéshez kifejlesztett technológiáit. A látogatók megtapasztalhatják a távvezérléses technológiát, és 2000 km távolságból irányíthatnak egy F-Maxot a Ford Trucks eszkişehiri (Törökország) tesztpályán. A csapat bemutatja a Ford Trucks CARE ökoszisztémát is, amely a szoftver, az üzemidő, az elektromobilitás, a pénzügyi megoldások és a testreszabás területén kínál szolgáltatásokat.

A ConnecTruck új funkciókkal könnyíti meg a járművezetők és a flottakezelők életét

A Ford Trucks adatvezérelt, összekapcsolt mobilitási termékekké alakítja járműveit, olyan új generációs technológiákkal felszerelve, amelyek óriási előnyöket kínálnak majd az ügyfeleknek. Az új technológiák olyan funkciókat tartalmaznak, mint a GPS sebességtartó automatika és a multimédiás rendszer, amelyek megkönnyítik a járművezetők és a flottakezelők életét, azzal a céllal, hogy a járművek az utakon maradjanak, és 100%-os üzemidőt érjenek el.

A Ford Trucks biztonságosabb, gyorsabb és hatékonyabb szállítási megoldásokat kínál az „Autonóm technológiák” révén.

A Ford Trucks mérnökei által kifejlesztett 4. szintű önvezető technológia lehetővé teszi a járművezetők számára, hogy járműveik autonóm módon közlekedjenek a H2H (hub-to-hub) logisztikai központok között. A szállítási iparág legfontosabb fogaskerekeként a Ford Trucks mostantól sokkal biztonságosabb, gyorsabb, környezetbarátabb és ami a legfontosabb, lényegesen megbízhatóbb szállítást tud majd kínálni. A Ford Trucks távvezetési technológiája lehetővé teszi a járművezetők számára, hogy távolról kapcsolódjanak az autonóm járműhöz, és segítsék a vezetési feladatot olyan váratlan események esetén, amikor az autonóm működés során emberi intelligenciára van szükség. Az autonóm tolatásos parkolás egy másik, a Ford Trucks által kifejlesztett technológia, amely leegyszerűsíti a dokkolási eljárásokat.
mivel a funkció lehetővé teszi, hogy az autonóm teherautó ugyanúgy beparkoljon a fel- és lerakodó rámpákhoz, mint egy tapasztalt teherautó-vezető.





Megosztom másokkal

Atletikus teherhordók

Amikor szóba kerülnek a Ford kishaszonjárművei, általában nem a sivatagban, hegyi felfutón, vagy versenypályán száguldó járművekre gondolunk. Pedig megtehetnénk, hiszen a Ford Performance, a kékoválosok motorsportrészlege, furgonokból és pickupokból is eredményes versenyautókat farag.

A név kötelez

Főként az alumínium billencsek mestereként ismerhetjük a Benalu márkát. Az alapítók – Hubert Pora és Dominique Bonduelle urak – már a cég nevével is erre utaltak, amikor a francia bennes (billencs) és az alumínium szavak összetételével jegyezték be cégüket 1967-ben.

Gördülékeny elemcsere

Habár nem nevezhető új koncepciónak, mindeddig senkinek sem sikerült széles körben megvalósítania az elektromos haszonjárművek akkumulátorcserélő rendszerét. Eddig, ugyanis az Isuzu egy olyan koncepciót mutatott be, ami akár működőképes is lehet!

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.