F-MAX – Az év haszongépjárműve 2019

A török gyár az idén ünnepelte alapításának 60 éves évfordulóját, amelyet sikerült megkoronázni életük első „International Truck of the Year” díjával is.

Közzétéve:

Ugyanakkor ez biztatás és ösztönzés a többi török járműgyártó számára is, hogy igen, lehetséges. Komoly ellenfél érkezett az európai márkák közé, hiszen az F-MAX-ot az európai piacok számára tervezték. Akkor még ott van a háttérben, az önvezető üzemmódra is képes F-Vision koncepcióvontató.

Nem titkolt terv, hogy a jelenlegi 33 országos piaci jelenlétet 2020-ra 51 országra bővítsék, 142 szervizponttal.

Ford  Trucks F-MAX kívülről

Az F-MAX egyelőre csak 3,6 méteres tengelytávú, 4×2-es nyerges vontatóként kerül gyártásba, de mindjárt kétféle alvázmagassággal: az F-MAX ötféle, 1050–1300 milliméter közötti kapcsolási magassággal készül, az F-MAX LL 980 milliméteressel és elöl is légrugózással, első-hátsó szintállítással. Erőforrásként a Ford Trucks saját fejlesztésű 500 lóerős, 2500 newtonméteres, 12,7 literes, soros, hatos motorja szolgál (Euro 6). A takarékosságot és a gyors üzemi hőfok elérését egy lekapcsoló légkompresszor, változó szállítókapacitású vízpumpa és fokozatmentesen működő hűtőventilátor is segítik. A motorfék teljesítménye 400 kilowatt.

A saját fejlesztésű motor

Az erőátvitelt 12 fokozatú, ZF TraXon váltómű végzi, takarékos és teljesítményprogrammal, szériában ekoroll funkcióval és opciós intarderrel. Az aktív biztonságot adaptív, GPS-es tempomat, sávfigyelő, aktív vészfékasszisztens, tengelyterhelés-kijelző és abroncsnyomás-figyelő növelik.

A fuvarozók szériaként kapják a fedélzeti internetet és a ConnectTruck csomagot, amely számos szolgáltatást foglal magába: a takarékos vezetést segítő értékelőrendszert, flottairányítási- és távdiagnosztikai rendszert, felhőalapú informatikai rendszerbe továbbít minden lényeges üzemeltetési adatot (gazdaságosság, szervizütemezés, stb.), valamint figyeli az útvonalat és domborzatot, ennek függvényében rugalmasan alakítja a kapcsolási programot, a kedvező fogyasztás és átlagsebesség érdekében.

Ford F-MAX belülről

A gépkocsivezető munka- és pihenési komfortja: ergonómikus műszerfal, professzionális vezetőülések, állítható alsó fekhely, kívül-belül nagy rakodóterek és jókora hűtőszekrény, a hosszú utakra. A színválaszték 9 normál- és 6 metálfényezéssel indul, felárért motoros fülkebillentés szintén kérhető.

Az F-MAX októberben már megtekinthető a Delta-Truck Kft. szigetszentmiklósi telephelyén, decembertől már árajánlatok kérhetők, a rendelésekre 3 hónapos a szállítási határidő. 2019 januárjában beérkeznek az első tesztjárművek is!

A 60. évfordulót a díj tette még emlékezetesebbé

 F-Vison –A jövő

Forrás: Camion Truck & Bus Magazin – KB.





Megosztom másokkal

Generációváltás

GEN2 – félreérthetetlenül adta a Ford Trucks a szakma és a nagyközönség tudtára, hogy új nemzedékében mutatkozik be népszerű F-MAX sorozata. A Magyarországon a Delta Truck Kft. által forgalmazott járműcsalád mind hajtásrendszerében, mind pedig megjelenésében és kényelmében megújulva, illetve számos újdonsággal gazdagodva érkezik a piacra.

Delta-Truck ismét a MagyarBrands díjazottjai között

A Delta-Truck cégcsoport 2025-ben ismét elnyerte a MagyarBrands „Kiváló Üzleti Márka” díjat. A független szakmai zsűri döntése alapján a Delta-Truck azon magyar vállalatok közé tartozik, amelyek hosszú távon is kiemelkedő teljesítményt nyújtanak, és meghatározó szereplői a hazai üzleti életnek.

Innovációval és bővüléssel a jövő útján

Csupa jó hír érkezett a Broshuis háza tájáról! Ezzel pedig a Delta-Truck Kft. ügyfeleinek is, hiszen immár több mint másfél évtizede kínáljuk partnereinknek a nehézvontatás és a konténerszállítás speciális igényekre készülő félpótkocsijait – mégpedig az egyik legnagyobb múltra visszatekintő gyártó magyarországi importőreként!

Önállóan az autópályán

Illusztris társaságban folytatja intenzív fejlesztőmunkáját az automatizált vezetés területén a Delta-Truck Kft. által is forgalmazott Isuzu. A japán high-tech szektor kiválóságaiként – két japán minisztérium megbízásából – négy technológiai vállalat indíthatott közúti teszteket nehézkategóriájú tehergépkocsik négyes szintű önvezetési rendszereinek vizsgálatára. A nagyszabású projekthez járműgyártói oldalról negyedmagával társult a VIARENT kínálatában is népszerű Isuzu.

A Ford Trucks európai sofőrképzési programot indít a Drivolutionnal együttműködve

A Ford Trucks újabb mérföldkőhöz érkezett: stratégiai együttműködésre lépett a belga Drivolutionnal, hogy közösen indítsanak el egy egész Európára kiterjedő, hiánypótló sofőrképzési programot. Az innovatív kezdeményezés célja, hogy a sofőrök és flottamenedzserek olyan tudást kapjanak, amellyel a lehető legtöbbet hozhatják ki járműveikből, miközben üzemanyagot spórolnak és növelik a hatékonyságot.