Extrém vidékek szerelmeseinek

Nem véletlenül indult el éppen Valentin napján az Isuzu D-Max AT35 modell értékesítése az Egyesült Királyságban. Az ottani importőr ugyanis biztos benne, hogy a terepezés rajongói első pillantásra szerelembe esnek ezzel a szélsőséges körülményekre is profin felkészített pickuppal.

Közzétéve:

Hosszú évek nagy tapasztalatával büszkélkedhet az Arctic Trucks cég az összkerékhajtású járművek speciális átépítése terén akár kedvtelési célú, akár professzionális felhasználásokra. Ezekkel az eszközökkel tulajdonosaik, illetve üzemeltetőik biztonságosan, hatékonyan és sikeresen hódíthatják meg a legkietlenebb vidékeket is. Ezért az Isuzu egyesült királyságbeli importőre ezzel a társasággal lépett együttműködésre az új D-Max pickup különösen nehéz terepviszonyok leküzdésére felkészített AT35 változatának megalkotásához.

Kívül-belül hozzátettek

A végeredmény igencsak figyelemreméltó. Az Isuzu D-Max AT35 terepjáró képességét megerősített alvázzal, Bilstein felfüggesztésekkel és 35 col külső átmérőjű terepabroncsokkal tették alkalmassá akár szélsőséges sarkvidéki expedíciók végrehajtására is. Ugyanakkor az utasok kényelmére is nagy hangsúlyt fektettek. A bőrkárpitozású belsőtérben több helyen is megjelenik az Arctic Trucks márkanév, ezenkívül esőérzékelős ablaktörlő, kilenccolos képátlójú érintőképernyő, HDMI-csatlakozó, kétzónás légkondicionáló, nyolc hangszóró és mélynyomó is szerepel a kínálatban. A különleges modell biztonságát pedig táblafelismerés, sávelhagyásra és frontális ütközésre figyelmeztetés, automatikus vészfékrendszer, valamint tolatássegítő kamera fokozza. Ráadásul a D-Max AT35 a számos módosítással együtt is éppúgy öt évig, illetve 125 ezer mérföldig, azaz 200 ezer kilométerig érvényes garanciával kerül a kereskedésekbe, mint a kiindulási alapját adó pickup. Mindezek tükrében az Isuzu importőre, illetve az Arctic Trucks is igen élénk piaci keresletre számít új afrodiziákumuk kapcsán.





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.