Delta-Truck ismét a MagyarBrands díjazottjai között

A Delta-Truck cégcsoport 2025-ben ismét elnyerte a MagyarBrands „Kiváló Üzleti Márka” díjat. A független szakmai zsűri döntése alapján a Delta-Truck azon magyar vállalatok közé tartozik, amelyek hosszú távon is kiemelkedő teljesítményt nyújtanak, és meghatározó szereplői a hazai üzleti életnek.

Közzétéve:


Mit jelent a MagyarBrands díj?

A MagyarBrands program célja, hogy minden évben elismerje azokat a magyar vállalatokat, amelyek stabilitásukkal, innovációjukkal és hitelességükkel a legjobb üzleti márkák közé emelkednek. A „Kiváló Üzleti Márka” kategóriában olyan cégek kapnak helyet, amelyek példamutatóan képviselik a minőséget és a megbízhatóságot a magyar gazdaságban.

A Delta-Truck szerepe a piacon

A Delta-Truck cégcsoport évtizedek óta meghatározó szereplője a haszongépjárművek és a kapcsolódó szolgáltatások piacának. Tevékenységünk a jármű-értékesítéstől a szervizszolgáltatásokon át a bérleti konstrukciókig terjed. Küldetésünk, hogy modern, fenntartható és ügyfélközpontú megoldásokat kínáljunk, amelyek elősegítik partnereink versenyképességét.

Az elmúlt években számos innovációval, digitális fejlesztéssel és piaci bővüléssel bizonyítottuk elkötelezettségünket a fejlődés és az ügyfélélmény iránt. Nemcsak Magyarországon, hanem a nemzetközi színtéren is egyre jelentősebb szerepet vállalunk.

Elismerés a munkánknak

A MagyarBrands díj elnyerése azt igazolja vissza, hogy a Delta-Truck értékei – megbízhatóság, szakértelem és innováció – nemcsak a partnerek és az ügyfelek, hanem a szakmai zsűri számára is értéket képviselnek. Ez az elismerés minden kollégánk közös teljesítményének köszönhető, hiszen munkatársaink nap mint nap azon dolgoznak, hogy ügyfeleink a legmagasabb színvonalú szolgáltatásban részesüljenek.

„A MagyarBrands díj számunkra nem csupán egy rangos elismerés, hanem megerősítés is: jó úton járunk, amikor a minőségre, a hosszú távú értékteremtésre és a partnereink iránti elkötelezettségre helyezzük a hangsúlyt.” – hangsúlyozta a Delta-Truck ügyvezetője, Stefkó Péter.

A 2025-ös MagyarBrands díj újabb ösztönzés számunkra, hogy tovább erősítsük piaci jelenlétünket, és még több értéket teremtsünk ügyfeleink, partnereink és a magyar gazdaság számára.





Megosztom másokkal

Generációváltás

GEN2 – félreérthetetlenül adta a Ford Trucks a szakma és a nagyközönség tudtára, hogy új nemzedékében mutatkozik be népszerű F-MAX sorozata. A Magyarországon a Delta Truck Kft. által forgalmazott járműcsalád mind hajtásrendszerében, mind pedig megjelenésében és kényelmében megújulva, illetve számos újdonsággal gazdagodva érkezik a piacra.

Delta-Truck ismét a MagyarBrands díjazottjai között

A Delta-Truck cégcsoport 2025-ben ismét elnyerte a MagyarBrands „Kiváló Üzleti Márka” díjat. A független szakmai zsűri döntése alapján a Delta-Truck azon magyar vállalatok közé tartozik, amelyek hosszú távon is kiemelkedő teljesítményt nyújtanak, és meghatározó szereplői a hazai üzleti életnek. Mit jelent a MagyarBrands díj? A MagyarBrands program célja, hogy minden évben elismerje azokat a magyar … Continued

Innovációval és bővüléssel a jövő útján

Csupa jó hír érkezett a Broshuis háza tájáról! Ezzel pedig a Delta-Truck Kft. ügyfeleinek is, hiszen immár több mint másfél évtizede kínáljuk partnereinknek a nehézvontatás és a konténerszállítás speciális igényekre készülő félpótkocsijait – mégpedig az egyik legnagyobb múltra visszatekintő gyártó magyarországi importőreként!

Önállóan az autópályán

Illusztris társaságban folytatja intenzív fejlesztőmunkáját az automatizált vezetés területén a Delta-Truck Kft. által is forgalmazott Isuzu. A japán high-tech szektor kiválóságaiként – két japán minisztérium megbízásából – négy technológiai vállalat indíthatott közúti teszteket nehézkategóriájú tehergépkocsik négyes szintű önvezetési rendszereinek vizsgálatára. A nagyszabású projekthez járműgyártói oldalról negyedmagával társult a VIARENT kínálatában is népszerű Isuzu.

A Ford Trucks európai sofőrképzési programot indít a Drivolutionnal együttműködve

A Ford Trucks újabb mérföldkőhöz érkezett: stratégiai együttműködésre lépett a belga Drivolutionnal, hogy közösen indítsanak el egy egész Európára kiterjedő, hiánypótló sofőrképzési programot. Az innovatív kezdeményezés célja, hogy a sofőrök és flottamenedzserek olyan tudást kapjanak, amellyel a lehető legtöbbet hozhatják ki járműveikből, miközben üzemanyagot spórolnak és növelik a hatékonyságot.