Billencsben is az élvonalban

Nemcsak a közúti távolsági árufuvarozásban használt félpótkocsik világában cseng jól a Kögel márkanév, hanem az építőipari billencsek körében is. Ezek a járművek ugyanis tömeg-ár-érték arányban a csúcsszínvonalat képviselik.

Közzétéve:

Közös jellemzőjük a Kögel építőipari billencs félpótkocsiknak, hogy acél alvázzal és félköríves acélteknővel készülnek, a hosszúság és az oldalfalmagasság függvényében 24–27 köbméter űrtartalommal. Szintén fontos tulajdonságuk ezeknek a járműveknek, hogy csak európai, jó nevű beszállítók tengelyeit, billentőhidraulikáit és egyéb alkatrészeit vonultatják fel. Az oldalfalak alapesetben négy milliméter vastag Hardox acélból készülnek, de a tömegcsökkentés érdekében három, míg agresszív anyagok szállításához öt milliméter vastag kivitel is választható. A padozat standard vastagsága öt milliméter, ám négy vagy akár nyolc milliméter is lehet az üzemeltetési igényekhez igazodva. Ennek megfelelően a billencs félpótkocsik saját tömege 5900 kilogrammtól indul.

A Delta-Truck Kft. kínálatában készletről elérhető modellek négy milliméteres oldalfalakat és öt milliméteres padozatot nyújtanak. Szériafelszerelésük a surrantó, a takaróponyva, az emelhető tengely, az SAF vagy BPW tengelyek és a tárcsafékek. A számos opcionális megoldás között pedig döntött hátfalajtó, platófűtés és telematikai rendszer is szerepel. Továbbá a Delta-Truck Kft. a billencs félpótkocsikhoz is ugyanolyan széles körű szolgáltatásokat, illetve teljes körű szervizhátteret biztosít, mint a függönyponyvás, dobozos vagy éppen konténerszállító alvázas modellekhez.

 





Megosztom másokkal

Szállító szamuráj

Megbízható japán technika Nippon karakteres stílusában? Korántsem egzotikum, hazai útjainkon sem. Hivatalos márkakereskedőként a Delta-Truck Kft. már 2015 óta forgalmaz Isuzu tehergépjárműveket. Az öt modellsorozat alkotta hazai kínálat legnagyobb tagja az F-széria, amely szülőhazájában Forward néven szerepel a palettán. Jól érzékeltetik a márka sokoldalúságát a szigetország piacán bemutatott, az ott eddig kínált 15 tonnát jelentősen … Continued

Lefogyasztott fagyasztós

Igencsak jelentős fogyókúrára fogták a Kögel mérnökei a hűtőfélpótkocsijukat. Az eredmény egy teljesen új paneltechnológia, amely minden érintettnek előnyére válik! Az üzemeltető mérlegét kisebb fogyasztással és nagyobb terhelhetőséggel védi, a környezetet a vontató és az aggregát kisebb károsanyag-kibocsátásával kíméli. Az már csak hab a tortán, hogy a szállított árut hőmérsékletét is hatékonyabban megőrzi.

Fenntartható innovációk

Megérkezett a Ford Truck F-MAX második generációja, ami finomított külsővel, új erőforrással, valamint számos műszaki innovációval igyekszik elnyerni a fuvarozóvállalatok, valamint járművezetők szívét.

Mi fán terem a félpótkocsicentrum?

Mindegy, hogy mezőgazdasági terményt fuvaroz a feldolgozóüzembe, homokot az építkezésekre, távolról idehajózott konténert a kikötőből, esetleg hőmérsékletre érzékeny árut a szűk belvárosokba, a Delta-Truck félpótkocsicentrumban talál megoldást szállítási kihívásaira. Termékpalettánk gazdaságát csak munkatársaink szakértelme múlja felül. Eláruljuk, hogy mi a csuda a félpótkocsicentrum.