Billencsben is az élvonalban

Nemcsak a közúti távolsági árufuvarozásban használt félpótkocsik világában cseng jól a Kögel márkanév, hanem az építőipari billencsek körében is. Ezek a járművek ugyanis tömeg-ár-érték arányban a csúcsszínvonalat képviselik.

Közzétéve:

Közös jellemzőjük a Kögel építőipari billencs félpótkocsiknak, hogy acél alvázzal és félköríves acélteknővel készülnek, a hosszúság és az oldalfalmagasság függvényében 24–27 köbméter űrtartalommal. Szintén fontos tulajdonságuk ezeknek a járműveknek, hogy csak európai, jó nevű beszállítók tengelyeit, billentőhidraulikáit és egyéb alkatrészeit vonultatják fel. Az oldalfalak alapesetben négy milliméter vastag Hardox acélból készülnek, de a tömegcsökkentés érdekében három, míg agresszív anyagok szállításához öt milliméter vastag kivitel is választható. A padozat standard vastagsága öt milliméter, ám négy vagy akár nyolc milliméter is lehet az üzemeltetési igényekhez igazodva. Ennek megfelelően a billencs félpótkocsik saját tömege 5900 kilogrammtól indul.

A Delta-Truck Kft. kínálatában készletről elérhető modellek négy milliméteres oldalfalakat és öt milliméteres padozatot nyújtanak. Szériafelszerelésük a surrantó, a takaróponyva, az emelhető tengely, az SAF vagy BPW tengelyek és a tárcsafékek. A számos opcionális megoldás között pedig döntött hátfalajtó, platófűtés és telematikai rendszer is szerepel. Továbbá a Delta-Truck Kft. a billencs félpótkocsikhoz is ugyanolyan széles körű szolgáltatásokat, illetve teljes körű szervizhátteret biztosít, mint a függönyponyvás, dobozos vagy éppen konténerszállító alvázas modellekhez.

 





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 2. rész

A Lamberet hannoveri palettáját bemutató sorozatunk második részének témája az SR2e félpótkocsik elektromossá alakítására, valamint az utólagos elektromos átalakításokra összeállított Lamberet Energy koncepció. A program a szabályozott hőmérsékletű szállítás környezetvédelmi kihívásaira reagálva konkrét és gazdaságilag is megvalósítható megoldásokat kínál az ágazat számára. Fejlett műszaki megoldásokat sorakoztat fel az elektromos energia tárolására, átalakítására és kezelésére. Ezzel … Continued