Billencsben is az élvonalban

Nemcsak a közúti távolsági árufuvarozásban használt félpótkocsik világában cseng jól a Kögel márkanév, hanem az építőipari billencsek körében is. Ezek a járművek ugyanis tömeg-ár-érték arányban a csúcsszínvonalat képviselik.

Közzétéve:

Közös jellemzőjük a Kögel építőipari billencs félpótkocsiknak, hogy acél alvázzal és félköríves acélteknővel készülnek, a hosszúság és az oldalfalmagasság függvényében 24–27 köbméter űrtartalommal. Szintén fontos tulajdonságuk ezeknek a járműveknek, hogy csak európai, jó nevű beszállítók tengelyeit, billentőhidraulikáit és egyéb alkatrészeit vonultatják fel. Az oldalfalak alapesetben négy milliméter vastag Hardox acélból készülnek, de a tömegcsökkentés érdekében három, míg agresszív anyagok szállításához öt milliméter vastag kivitel is választható. A padozat standard vastagsága öt milliméter, ám négy vagy akár nyolc milliméter is lehet az üzemeltetési igényekhez igazodva. Ennek megfelelően a billencs félpótkocsik saját tömege 5900 kilogrammtól indul.

A Delta-Truck Kft. kínálatában készletről elérhető modellek négy milliméteres oldalfalakat és öt milliméteres padozatot nyújtanak. Szériafelszerelésük a surrantó, a takaróponyva, az emelhető tengely, az SAF vagy BPW tengelyek és a tárcsafékek. A számos opcionális megoldás között pedig döntött hátfalajtó, platófűtés és telematikai rendszer is szerepel. Továbbá a Delta-Truck Kft. a billencs félpótkocsikhoz is ugyanolyan széles körű szolgáltatásokat, illetve teljes körű szervizhátteret biztosít, mint a függönyponyvás, dobozos vagy éppen konténerszállító alvázas modellekhez.

 





Megosztom másokkal

Atletikus teherhordók

Amikor szóba kerülnek a Ford kishaszonjárművei, általában nem a sivatagban, hegyi felfutón, vagy versenypályán száguldó járművekre gondolunk. Pedig megtehetnénk, hiszen a Ford Performance, a kékoválosok motorsportrészlege, furgonokból és pickupokból is eredményes versenyautókat farag.

A név kötelez

Főként az alumínium billencsek mestereként ismerhetjük a Benalu márkát. Az alapítók – Hubert Pora és Dominique Bonduelle urak – már a cég nevével is erre utaltak, amikor a francia bennes (billencs) és az alumínium szavak összetételével jegyezték be cégüket 1967-ben.

Gördülékeny elemcsere

Habár nem nevezhető új koncepciónak, mindeddig senkinek sem sikerült széles körben megvalósítania az elektromos haszonjárművek akkumulátorcserélő rendszerét. Eddig, ugyanis az Isuzu egy olyan koncepciót mutatott be, ami akár működőképes is lehet!