Az F-MAX maximálisan bevált

Másfél évvel ezelőtt figyelt fel a Ford Trucks F-Maxra az Amering Transport Kft. ügyvezető igazgatója, Szalai Péter, és ma már a flotta mind a hét nyerges vontatója ilyen típusú. A gyors átállás okairól készségesen számolt be a cégvezető, aki egyébként korábban egy európai prémiummárka járműveit üzemeltette.

Közzétéve:

Fiatal, de határozottan fejlődő vállalkozásnak számít az Amering Transport Kft., amely hűtött áruk fuvarozására szakosodott. Hét nyerges, hűtős szerelvénye kilencven százalékban egy megbízó tojástermékeit szállítja magyar, osztrák, német, szlovák, horvát és svájci viszonylatokon, ezenkívül pedig akasztott hús vagy egyéb termékek kerülnek a raktérbe. A járművek jellemzően teljes terheléssel évente átlagosan 130 ezer kilométert tesznek meg. Az első Ford Trucks F-Max 2019 végén került a flottába, míg a legújabb idén februárban.

Figyelemfelkeltő ajánlat

„Úgy kezdődött a kapcsolatom a Ford Trucks márkával, hogy 2019-ben kaptam egy árajánlatot a Delta-Truck Kft.-től. Ez alapján telefonon felkerestem az értékesítőt, majd elmentem testközelből is megnézni az F-Max típust. Nemcsak a jármű, hanem a hozzá társuló ajánlatcsomag is megtetszett, amely többek között négy év garanciát, illetve teljes körű javítási és karbantartási szerződést foglalt magában. Az első példányt a kedvező tapasztalatok hatására hamarosan továbbiak követték, és jelenleg már csak F-Max vontatók sorakoznak a flottában. Sőt, még az idén csatasorba állítunk egy exkluzív F-Max Blackline modellt” – kezdte Szalai Péter.

Gazdaságos és megbízható

Az első kellemes élményt az üzemanyag-fogyasztás jelentette, ugyanis száz kilométerenként több literrel kisebb az F-Max étvágya, mint a korábban használt prémiumkategóriás vontatóinké volt. Sőt, az AdBlue-fogyasztása is lényegesen csekélyebb. A megbízhatóságával hasonlóan elégedett vagyok, fuvarfeladatot befolyásoló gond még egyik Ford Trucks járművünkkel sem fordult elő, pedig az első már körülbelül kétszázezer kilométert futott. Az apróbb problémákat pedig a Delta-Truck Kft. szigetszentmiklósi szervize rendkívül segítőkészen megoldotta. Igazi partneri viszonyunk alakult ki ezzel a műhellyel, amelynek nyitvatartása, rugalmassága és ügyfélközpontú hozzáállása is dicséretes” – magyarázta az ügyvezető igazgató.

Sofőrbarát jármű

„Gépkocsivezetőink szintén megkedvelték az F-Max típust. Elmondásuk szerint az ötszáz lóerős motor valóban azt nyújtja, ami a fülke oldalán olvasható szám alapján elvárható, azaz a jármű kifejezetten erősen megy fel az emelkedőkön. Továbbá élvezik a jól szigetelt fülke belsőterének csendességét, valamint kényelmes ülését és fekhelyét” – tette hozzá Szalai Péter.

Vélemény első kézből

„Mindezek alapján csak ajánlani tudom az F-Max típust, amely nem tud kevesebbet a magasabb árszínvonalat képviselő versenytársainál sem, sőt, egy kifejezetten szerethető tehergépkocsi. A Delta-Truck Kft. pedig páratlan kiszolgálást nyújt, és azt érezzük, hogy náluk tényleg az ügyfél az első” – zárta a szót elégedetten az ügyvezető igazgató.





Megosztom másokkal

Életek védelmében

Idén júliusban életbe lépett az általános járműbiztonsági rendelet legfrissebb módosítása, amely szigorúbb biztonsági előírásokat vezetett be a haszonjárművek számára. A rendelet célja a közúti közlekedés biztonságának jelentős növelése az Európai Unióban.

Flexibilisen tehermentesít

Szó szerint nehéz feladat a nehézfuvarozás. A túlméretes és túlsúlyos szállítmányok a méretüknél és a tömegüknél fogva nem közlekedhetnek akárhol. A holland Broshuis egy egyszerű, de nagyszerű új megoldással segít kibővíteni a működési területüket.

Kilencven innovatív esztendő

Vitathatatlanul Franz Xaver Gruber osztrák zeneszerzőnek köszönhetjük a világ legnépszerűbb karácsonyi énekét. A Csendes éj örökérvényű dallamaihoz hasonlóan bő száz esztendővel később, Franz Xaver Kögel is maradandót alkotott. Mégpedig olyat, aminek a fuvarozóvállalkozók nem csak karácsonykor örülhetnek.

A jövő kapujában

Több tízmillió dolláros szerződést hoz tető alá az Isuzu japán járműgyártó a Gatik önvezető technológiák fejlesztésével foglalkozó amerikai vállalattal. A befektetés célja önvezető közép- és nehézkategóriás teherautók kifejlesztése a már most is létező automatizált szállítási szolgáltatásaikhoz.

Napfényes jövő áll előttünk

Amióta világ a világ, a haszonjárműveknek mindig nyereséget kellett termelniük. Nincs ez másképpen ma sem, éppen ezért számtalan változtatás és fejlesztés jelent meg az elmúlt években a hatékonyság növelésére. Felmerül azonban a kérdés, hogy mik lehetnek a következő lépések ezen az úton? Alternatívákból nincs hiány, egy ígéretes lehetőséggel a Kögel félpótkocsik fejlesztése során is találkozhatunk.