Az F-MAX maximálisan bevált

Másfél évvel ezelőtt figyelt fel a Ford Trucks F-Maxra az Amering Transport Kft. ügyvezető igazgatója, Szalai Péter, és ma már a flotta mind a hét nyerges vontatója ilyen típusú. A gyors átállás okairól készségesen számolt be a cégvezető, aki egyébként korábban egy európai prémiummárka járműveit üzemeltette.

Közzétéve:

Fiatal, de határozottan fejlődő vállalkozásnak számít az Amering Transport Kft., amely hűtött áruk fuvarozására szakosodott. Hét nyerges, hűtős szerelvénye kilencven százalékban egy megbízó tojástermékeit szállítja magyar, osztrák, német, szlovák, horvát és svájci viszonylatokon, ezenkívül pedig akasztott hús vagy egyéb termékek kerülnek a raktérbe. A járművek jellemzően teljes terheléssel évente átlagosan 130 ezer kilométert tesznek meg. Az első Ford Trucks F-Max 2019 végén került a flottába, míg a legújabb idén februárban.

Figyelemfelkeltő ajánlat

„Úgy kezdődött a kapcsolatom a Ford Trucks márkával, hogy 2019-ben kaptam egy árajánlatot a Delta-Truck Kft.-től. Ez alapján telefonon felkerestem az értékesítőt, majd elmentem testközelből is megnézni az F-Max típust. Nemcsak a jármű, hanem a hozzá társuló ajánlatcsomag is megtetszett, amely többek között négy év garanciát, illetve teljes körű javítási és karbantartási szerződést foglalt magában. Az első példányt a kedvező tapasztalatok hatására hamarosan továbbiak követték, és jelenleg már csak F-Max vontatók sorakoznak a flottában. Sőt, még az idén csatasorba állítunk egy exkluzív F-Max Blackline modellt” – kezdte Szalai Péter.

Gazdaságos és megbízható

Az első kellemes élményt az üzemanyag-fogyasztás jelentette, ugyanis száz kilométerenként több literrel kisebb az F-Max étvágya, mint a korábban használt prémiumkategóriás vontatóinké volt. Sőt, az AdBlue-fogyasztása is lényegesen csekélyebb. A megbízhatóságával hasonlóan elégedett vagyok, fuvarfeladatot befolyásoló gond még egyik Ford Trucks járművünkkel sem fordult elő, pedig az első már körülbelül kétszázezer kilométert futott. Az apróbb problémákat pedig a Delta-Truck Kft. szigetszentmiklósi szervize rendkívül segítőkészen megoldotta. Igazi partneri viszonyunk alakult ki ezzel a műhellyel, amelynek nyitvatartása, rugalmassága és ügyfélközpontú hozzáállása is dicséretes” – magyarázta az ügyvezető igazgató.

Sofőrbarát jármű

„Gépkocsivezetőink szintén megkedvelték az F-Max típust. Elmondásuk szerint az ötszáz lóerős motor valóban azt nyújtja, ami a fülke oldalán olvasható szám alapján elvárható, azaz a jármű kifejezetten erősen megy fel az emelkedőkön. Továbbá élvezik a jól szigetelt fülke belsőterének csendességét, valamint kényelmes ülését és fekhelyét” – tette hozzá Szalai Péter.

Vélemény első kézből

„Mindezek alapján csak ajánlani tudom az F-Max típust, amely nem tud kevesebbet a magasabb árszínvonalat képviselő versenytársainál sem, sőt, egy kifejezetten szerethető tehergépkocsi. A Delta-Truck Kft. pedig páratlan kiszolgálást nyújt, és azt érezzük, hogy náluk tényleg az ügyfél az első” – zárta a szót elégedetten az ügyvezető igazgató.





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 2. rész

A Lamberet hannoveri palettáját bemutató sorozatunk második részének témája az SR2e félpótkocsik elektromossá alakítására, valamint az utólagos elektromos átalakításokra összeállított Lamberet Energy koncepció. A program a szabályozott hőmérsékletű szállítás környezetvédelmi kihívásaira reagálva konkrét és gazdaságilag is megvalósítható megoldásokat kínál az ágazat számára. Fejlett műszaki megoldásokat sorakoztat fel az elektromos energia tárolására, átalakítására és kezelésére. Ezzel … Continued