Arany középút

Egy sikeres kétéves tesztidőszak eredményeként a Delta-Truck Kft. tavaly megkapta a lengyel MEGA pótkocsik kizárólagos importőri jogát a Benalu cégcsoport jóváhagyásával. A márka termékei azóta egyre ismertebbek és népszerűbbek hazánkban, így következetesen nő a piaci részesedésük. Ráadásul a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően több újdonságot is kínálnak.

Közzétéve:

Kiválóan kiegészíti a MEGA márka a Benalut és a Kögelt a Delta-Truck Kft. pótkocsikínálatában. Ugyanis a Benalu prémiumszínvonalú termékei esetében az alváz és a felépítmény egyaránt alumíniumból készül, így ezeket elsősorban nemzetközi fuvarfeladatokhoz választják az üzemeltetők. A Kögel billencsei acélból gyártott alvázukkal és felépítményükkel főként a nagyobb igénybevétellel járó, például nehéz építőipari vagy hulladékszállítási alkalmazásokhoz keresettek. A kettő közötti rést pedig nagyon jól betöltik a MEGA gyárából kikerülő, acélalvázzal és alumíniumfelépítménnyel rendelkező billencsfélpótkocsik, amelyek nemzetközi gabonaszállításhoz éppúgy megfelelnek, mint könnyebb építőipari feladatokhoz.

Kedvező tapasztalatok

Számos pozitív visszajelzés érkezik a Delta-Truck Kft. értékesítőihez a MEGA pótkocsikra az ügyfelektől, akik közül többen is két-három éve csak ilyen gyártmányú pótkocsikat szereznek be. Először is a Benalu által is használt jó minőségű alumíniumnak köszönhetően még acélalvázzal is könnyűnek számítanak ezek a járművek a piacon. Például az 55 köbméteres gabonaszállító modell saját tömege hat tonna, ami körülbelül háromszáz kilogramm tömegelőnyt jelent más gyártók termékeihez képest. Ráadásul ezt a teherbírás terén jelentkező kompromisszumok nélkül nyújtják ezek a lengyel pótkocsik, hiszen teljes hosszukban hét milliméter vastag, erősített padozat fut végig, vagyis bátran rakodhatók targoncával is. A MEGA pótkocsik további jelentős előnye, hogy sok tételt alapfelszerelésként kínálnak az emelhető tengelytől a kombi ajtón át a festett alvázig, illetve felépítményig.

Fontos újdonságok

Emellett a MEGA járművek termékkínálata még tovább bővült a gyártás standardizálásának köszönhetően. A billenő ajtós modelleknél a hátsó ajtó korszerűbb surrantót kapott, valamint már levehető, azaz szerelhető kivitelű a korábbi hegesztettel szemben. A kombi ajtós modellek pedig az eddigi legnagyobb, 10,2 méter mellett már 10,5 méter alvázhosszúsággal is készülnek, így 57 és 62 köbméteres változatokban is elérhetők.

Beváltja a hozzá fűzött reményeket

Az ügyfelek visszajelzésein túlmenően a piaci adatok is azt igazolják, hogy a MEGA márka hazánkban beváltja az importőr hozzá fűzött reményeit. Annak ellenére, hogy a koronavírus-helyzet miatt idén augusztus végéig mintegy hatvan százalékkal esett vissza a magyarországi pótkocsipiac a tavalyi év ugyanezen időszakához képest, MEGA járművekből ugyanannyit helyeztek forgalomba idén január és augusztus között, mint az előző esztendő első nyolc hónapjában. Emellé pedig viszonylag erős rendelésállomány és piaci érdeklődés társul, így az év végéig negyven-ötven MEGA pótkocsi átadásával számol az importőr. Ez a jelentősen gyengülő piaci környezetben a részesedés igen határozott növekedését jelenti. Egyébként a Delta-Truck Kft. idén összességében hétről tíz százalékra növelte részarányát a pótkocsik piacán, ami nagymértékben a MEGA márkának köszönhető.

Bíztató lehetőségek

Jelenleg az tapasztalható, hogy az 55-60 köbméteres billencspótkocsik szegmensében egyre többen ismerik a MEGA márkát, látják, hogy jól teljesítenek ezek a járművek, és így nyitottan állnak hozzá az ügyfelek. További fejlődési lehetőség mutatkozik azoknál a kisvállalkozóknál, akik negyven köbméteres billencspótkocsikkal építőipari feladatokat is ellátnak és gabonaszállítást is végeznek. Ők ugyanis jellemzően használt pótkocsikat szereznek be, ám a nem sokkal drágább új MEGA járművek már csak a kisebb saját tömegük révén is hamar megtérülhetnének számukra. Így minden adott ahhoz, hogy a közeljövőben a lengyel márka pozíciója még tovább erősödjön hazánkban.





Megosztom másokkal

Süllyesztett rakfelület, emelkedett hatékonyság

Jelentős fejlesztést eszközölt járműpalettáján a speciális szállítmányoknál használt pótkocsik legrégebbi, egyben egyik legnagyobb szakértője, az 1885-ben alapított Broshuis. A mélyágyas, valamint síkágyas félpótkocsik után a lesüllyesztett rakfelületű, kényszerkormányzású hátsó tengellyel felvértezett trélereket is felfrissítették.

Az idő pénz!

Jelen esetben szó szerint igaz ez a mondás, hiszen aktuális akciónk keretében most a teljes 2024-as lízingdíjat átvállaljuk Öntől! Érdemes tehát gyorsan dönteni, ugyanis valóban minden nap számít. Minél korábban gazdagítja flottáját egy Ford Trucks nyerges vontatóval, annál többet takaríthat meg szilveszterig!

Újabb premier a Ford Otosantól Törökországban: Autópályára szánt 4. szintű vezetésautomatizáló rendszer

Abdulkadir Uraloğlu közlekedési és infrastrukturális miniszter a teszt idejére egy a forgalom elől elzárt autópályaszakaszon, az ICA által épített Yavuz Sultan Selim (Vitéz Szelim szultán) hídon és az Északi körgyűrűn tette próbára a 4. szintű autonóm vezetési technológiával felszerelt teherautót, amelyet elsőként Törökországban fejlesztett ki a Ford Otosan, az autóipar átalakításában élenjáró Ford Trucks nehézhaszonjármű … Continued

A Lamberet a 2024-es hannoveri IAA Transportation kiállításon – 3. rész

A Lamberet hannoveri megjelenéséről beszámoló cikksorozatunk harmadik részéhez érkeztünk. Ezúttal a hűtőfelépítmények specialistájának a belső égésű motorral felszerelt, illetve tisztán elektromos kisáruszállítók és furgonok számára kínált hűtős átalakítások, illetve hűtőfelépítmények választékát mutatjuk be. Innovatív 2024-es újdonságai révén a Lamberet számos járműgyártó standján képviseltethette magát.