Ajtót nyit a világra

Már eddig is sikeresen szerepelt a piacon a kifejezetten városi alkalmazásokra kifejlesztett, süllyesztett fülkés Scania L-széria, hiszen kényelmes és gyors be-, illetve kiszállást, könnyű átjárhatóságot és a jármű közvetlen környezetére jobb rálátást nyújt. Egyszóval ideális eszköz városi hulladékgyűjtéshez, más kommunális feladatokhoz vagy elosztófuvarozáshoz. A teljesen üvegezett, befelé nyíló bolygóajtóval azonban most még egy lapáttal rátett erre a svéd gyártó.

Közzétéve:

Kezdetben csak a tehergépkocsikon megszokott, hagyományos ajtókkal készült a Scania legfiatalabb típusa, az L-széria. Ezt egészítette ki a Scania City Safe Window, vagyis a kísérőoldali ajtó alsó felére rendelhető üvegablak, amely jobb rálátást nyújt a jármű melletti holttérre. Így a járművezető könnyebben észreveheti például a gyalogosokat, kerékpárosokat vagy egyéb alacsony akadályokat, például a járdaszegélyt. Azonban egy zsúfolt városi forgalomban dolgozó tehergépkocsi esetében sohasem lehet elég a szabad, közvetlen látómezőből. Ezért a Scania most már a városi buszokéhoz hasonló, tetőtől talpig egyetlen nagy üvegfelületből álló ajtót is kínál az L-szériához. Ez kétségkívül jelentősen csökkenti a jármű melletti holtteret, ezáltal hozzájárul a közlekedésbiztonság javításához.

Biztonság és kényelem kéz a kézben

Az új üvegajtó azonban nemcsak a biztonságot fokozza, hanem a kényelmet is, hiszen éppúgy befelé és gyorsan nyílik, mint a városi buszok jól ismert és bevált bolygóajtaja. Ez pedig lényegesen megkönnyíti a be- és kiszállást a személyzet számára. Korántsem elhanyagolható ennek hatása egy olyan alkalmazási területen, ahol a munkatársaknak naponta akár százszor kell ki- és beszállniuk. Tehát valamelyest ez az előny is segíthet az üzemeltetőknek a munkaerő megtartásában, illetve toborzásában. A Scania L-széria pedig ezáltal még népszerűbbé válhat a városi tehergépkocsik piacán.





Megosztom másokkal

Szállító szamuráj

Megbízható japán technika Nippon karakteres stílusában? Korántsem egzotikum, hazai útjainkon sem. Hivatalos márkakereskedőként a Delta-Truck Kft. már 2015 óta forgalmaz Isuzu tehergépjárműveket. Az öt modellsorozat alkotta hazai kínálat legnagyobb tagja az F-széria, amely szülőhazájában Forward néven szerepel a palettán. Jól érzékeltetik a márka sokoldalúságát a szigetország piacán bemutatott, az ott eddig kínált 15 tonnát jelentősen … Continued

Lefogyasztott fagyasztós

Igencsak jelentős fogyókúrára fogták a Kögel mérnökei a hűtőfélpótkocsijukat. Az eredmény egy teljesen új paneltechnológia, amely minden érintettnek előnyére válik! Az üzemeltető mérlegét kisebb fogyasztással és nagyobb terhelhetőséggel védi, a környezetet a vontató és az aggregát kisebb károsanyag-kibocsátásával kíméli. Az már csak hab a tortán, hogy a szállított árut hőmérsékletét is hatékonyabban megőrzi.

Fenntartható innovációk

Megérkezett a Ford Truck F-MAX második generációja, ami finomított külsővel, új erőforrással, valamint számos műszaki innovációval igyekszik elnyerni a fuvarozóvállalatok, valamint járművezetők szívét.

Mi fán terem a félpótkocsicentrum?

Mindegy, hogy mezőgazdasági terményt fuvaroz a feldolgozóüzembe, homokot az építkezésekre, távolról idehajózott konténert a kikötőből, esetleg hőmérsékletre érzékeny árut a szűk belvárosokba, a Delta-Truck félpótkocsicentrumban talál megoldást szállítási kihívásaira. Termékpalettánk gazdaságát csak munkatársaink szakértelme múlja felül. Eláruljuk, hogy mi a csuda a félpótkocsicentrum.